Tehnička podrška
Povratak na poziv

Kategorije

  • Sva pitanja (74)
  • Prihvatljivost prijavitelja (8)
  • Prihvatljivost projekta (22)
  • Prihvatljivost troškova (17)
  • Prihvatljivost aktivnosti (3)
  • Ostalo (24)
  • REDNI BROJ PITANJA: 1.1. 87jrkFTq DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 10.07.23, 13:46

    Pozdrav! U uputama za prijavitelje navodi se da su prihvatljivi sljedeći prijavitelji: 

    -Republika Hrvatska i/ili jedinice lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave koji sukladno članku 90. stavak 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi mogu biti osnivači škole.

    1. Znači li to da prijavitelj može biti JLS koja nije osnivač škole ali prijavljuje projekt za školu u svom mjestu?

    2. Ukoliko prijavitelj može biti JLS koja nije osnivač škole, je li obavezno partnerstvo s javnom ustanovom?

    3. Te zadnje pitanje : odnosi li se poziv na sve škole ili samo one koje prelaze na jednosmjensku i/ili cjelodnevnu nastavu?

      Unaprijed hvala na odgovorima.

      Srdačan pozdrav!

    Sukladno točki 2.6 Prihvatljivost projekta, kako bi projektni prijedlog bio prihvatljiv, između ostalog, projektom se ostvaruje minimalno jedna nova i/ili modernizirana učionica za potrebe jednosmjenskog rada jedne ili više osnovnih škola

    Ako se problem prelaska u jednu smjenu jedne ili više osnovnih škola rješava rekonstrukcijom postojeće škole, prijavitelj je osnivač postojeće škole na kojoj se planira rekonstrukcija.

    Ako se problem prelaska u jednu smjenu jedne ili više osnovnih škola rješava izgradnjom nove škole, prijavitelj može biti osnivač škole sukladno članku 90. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Republika Hrvatska i/ili jedinice lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave) koji će osnovati školsku ustanovu.

    Napominjemo, da je prije prijave na Poziv, sukladno točki 2.6.1. Posebni uvjeti prihvatljivosti projekta, prijavitelj dužan ishoditi Suglasnost MZO da je idejno rješenje zahvata u prostoru za osnovne škole u skladu sa Normativima dimenzioniranja prostora osnovnih škola u Republici Hrvatskoj 2022. odnosno u kojoj mjeri idejno rješenje opravdava efikasnost i racionalnost infrastrukturnog ulaganja za prelazak u jednu smjenu uzimajući u obzir demografska kretanja i optimizaciju veličine razrednih odjela. Navedenu suglasnost MZO-a potrebno je kod prijave na natječaj dostaviti kao dio obavezne dokumentacije.

    Sukladno točki 2.2. Prihvatljivost partnera i formiranje partnerstva, prijavitelj može prijaviti projekt samostalno ili u partnerstvu s jedinicom lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave i/ili Republikom Hrvatskom i/ili javnom ustanove koje obavljaju djelatnost odgoja i obrazovanja i druge javne ustanove čiji je osnivač jedinica lokalne i/ili područne (regionalne) samouprave ili Republika Hrvatska, a čije će se postojeće građevine ili zemljište koristiti za povećanje kapaciteta učionica za potrebe jednosmjenskog rada.

    Cilj Poziva je osigurati infrastrukturne i materijalne kapacitete za prelazak osnovnih škola u jednu smjenu i provođenje cjelodnevne škole. Sukladno navedenome, Poziv je namijenjen samo školama koje će osigurati infrastrukturne i materijalne kapacitete za prelazak osnovnih škola u jednu smjenu i provođenje cjelodnevne škole.

    DATUM ODGOVORA: 17.07.23, 15:40

  • REDNI BROJ PITANJA: 2.1. 879W0yx8 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 10.07.23, 14:58

    Poštovani,

    je li u trenutku prijave projektnog prijedloga potrebna građevinska dozvola? Ako nije, koji je rok za dostavu iste?

    Kako ostvariti zadane pokazatelje u slučaju da se prijavljuje samo izgradnja ili rekonstrukcija školske sportske dvorane? Smatra li se u tom slučaju da je školska sportska dvorana zapravo učionica?

    S poštovanjem.

    Tijekom prijave projektnog prijedloga na Poziv prijavitelj nije obvezan dostaviti građevinsku dozvolu, nego dostavlja dokumentaciju sukladno točci 3.1. Uputa za prijavitelje. Međutim uputno je da se sve radnje obave na vrijeme kako bi se projekt mogao provesti pravovremeno.

    U okviru Poziva prihvatljivo je ulaganje u izgradnju, rekonstrukciju i opremanje osnovnih škola koje će rezultirati s minimalno jednom novom i/ili moderniziranom učionicom za potrebe jednosmjenskog rada jedne ili više osnovnih škola kako bi se ostvario doprinos pokazatelju Kapacitet učionice osnovnih škola, odnosno nije prihvatljivo da prijavitelj prijavljuje samo aktivnost izgradnje ili rekonstrukcije školske sportske dvorane u okviru predmetnog Poziva. Kako bi se ispunili zadani pokazatelji (točka 1.2., Tablica 1. Pokazatelji Poziva) prijavitelj je obavezan prijaviti izgradnju škole i/ili rekonstrukciju škole.

    DATUM ODGOVORA: 17.07.23, 15:42

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.1. 87eJlWjP DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 11.07.23, 09:15

    Poštovani,

    Planiramo prijaviti dogradnju škole kako bi prešli na jednosmjensku nastavu.

    Zanima nas da li u prihvatljive troškove po predmetnom pozivu, ulaze građevinski radovi(npr. krovopokrivački ili fasaderski radovi) na kompletnoj građevini gdje bi se zamijenili dotrajali dijelovi zgrade u svrhu podizanja standarda sigurnosti i kvalitete ili se spomenuti troškovi odnose isključivo na dijelove građevine koji su predviđeni za dogradnju?

    Lp

    Kod rekonstrukcije postojeće građevine radi usklađivanja s odredbama Zakona o gradnji i ispunjavanja temeljnih i drugih zahtjeva za građevinu potrebno je izraditi analizu postojećeg stanja građevine s procjenom vrijednosti ulaganja kojom se dokazuje opravdanost rekonstrukcije postojećeg dijela građevine. Analiza se dostavlja MZO-u na ocjenu prije izrade idejnog rješenja/projekta te  je podložna reviziji MZO-a i ovlaštenog stručnjaka.

    DATUM ODGOVORA: 18.07.23, 16:29

  • REDNI BROJ PITANJA: 4.1. 87MnsdGD DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 07.07.23, 13:13

    Poštovani,

    u poglavlju 2.11. Horizontalna načela se navodi: "...za svaku zgradu koja bi potencijalno mogla biti uključena u investicijski paket provest će se početni pregled kako bi se osiguralo da njezina gradnja neće utjecati na područja s osjetljivom bioraznolikošću". Što podrazumijeva "početni pregled" i je li potrebno za sve projekte koji se prijavljuju provesti postupak procjene utjecaja na okoliš i procjene utjecaja zahvata na ekološku mrežu?

    Trebaju li sportske dvorane biti projektirane u zasebnom glavnom projektu u odnosu na glavni projekt zgrade škole?

    Da li površina iz stupca UKUPNA BRUTO POVRŠINA ŠKOLSKOG PROSTORA (M2) iz tablice na poveznici Ucionice-2022-23-Power BI podrazumijeva površinu koju pojedina škola prema procjenama može dograditi/izgraditi ili ukupnu površinu postojeće škole s dozvoljenom površinom dogradnje?

    Što se tiče kriterija bodovanja:

    • podrazumijeva li broj učenika iz 1. kriterija (obuhvat) broj učenika iz tablice na poveznici Ucionice-2022-23-Power BI iz stupca UKUPNO UČENIKA 2026/27?

    • Podrazumijeva li kategorija škola koje se nalaze u potpomognutom području i one škole koje se nalaze u brdskoplaninskom području?

    Zakonom o zaštiti okoliša (Narodne novine, br. 80/13, 153/13, 78/15, 12/18 i 118/18) i Uredbom o procjeni utjecaja zahvata na okoliš ('Narodne novine', broj 61/14 i 3/17) propisana je provedba postupka procjene utjecaja zahvata na okoliš.

    Ocjena prihvatljivosti za ekološku mrežu je postupak kojim se ocjenjuje utjecaj strategije, plana, programa ili zahvata, samog i s drugim strategijama, planovima, programima ili zahvatima, na ciljeve očuvanja i cjelovitost područja ekološke mreže. Provodi se u skladu s odredbama članaka 24. do 51. Zakona o zaštiti prirode (NN 80/13, 15/18, 14/19, 127/19).

    „Početni pregled“ provodi projektant koji ocjenjuje potrebu za postupkom prethodne ocjene prihvatljivosti i postupkom procjene utjecaja na okoliš.

    Sportske dvorane ne trebaju biti projektirane u zasebnom glavnom projektu, ali je nužno da imaju zaseban troškovnik za izgradnju školske sportske dvorane i/ili troškovnik za rekonstrukciju školske sportske dvorane.

    Ukupna bruto površina školskog prostora (m2) podrazumijeva zbroj postojeće bruto površine škole i dograđenu/nadograđenu bruto površinu škole (bez školske sportske dvorane).

    Sukladno točki 4.2 Uputa za prijavitelje, kriteriji odabira za ocjenjivanje kvalitete koji se odnosi na obuhvat – broj učenika podrazumijeva broj svih učenika u jednoj ili više višesmjenskih škola na koje se odnosi intervencija u školskoj godini u kojoj se podnosi prijava, a koji je vidljiv u aplikaciji školski e-Rudnik (ŠeR) koji pruža pristup skupu statističkih podataka iz e- Matice o osnovnim školama u Republici Hrvatskoj.

    Sukladno Odluci o obuhvatu i razvrstavanju jedinica lokalne samouprave koje stječu status brdsko-planinskog područja (NN 24/2019), jedinice lokalne samouprave koje ostvaruju status brdsko-planinskog područja razvrstavaju se u tri skupine, pri čemu prva skupina obuhvaća jedinice sa statusom potpomognutog područja. Prema kriterijima Poziva, ukoliko škola koja se nalazi u brdsko-planinskom području ulazi i u potpomognuto područje (pripada skupini I.) dobiva 12 bodova.

    DATUM ODGOVORA: 14.07.23, 17:11

  • REDNI BROJ PITANJA: 5.1. 878S4BBp DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 11.07.23, 06:23

    Poštovani,

    Ljubazno Vas molim odgovore na sljedeća pitanja:

    1. Koliko % od ukupne bruto površine školskog prostora određenog za pojedinu školu na poveznici Učionice-2022-23 - Power BI. se smije razlikovati idejno rješenje(glavni projekt) obzirom da je Normativima propisano dozvoljeno odustuapnje od 10% u pojedinim neto/bruto površinama u odnosu na oblik i veličinu parcele, postojeće stanje na terenu i druge lokalne uvjete.

    2. Obzirom da je Normativima propisano da u slučaju kada je veća gustoća naseljenosti te ako konfiguracija raspoloživog zemljišta za gradnju ne omogućava predviđenu površinu vanjskog prostora, hoće li isto biti utvrđeno kroz suglasnost MZO?

    3. Obzirom da je izrada troškovnika primarno vezana za izvedbeni projekt, je li moguće u fazi prijave uz glavni projekt dostaviti projektantsku procjenu troškova sukladno grupama radova? U fazi glavnog projekta nije obveza detaljnog raspisivanja stavki npr. stolarije/bravarije, tipa sanitarija i sl., kao ni opremanja - sve što je vezano za izvedbeni projekt i izvedbene detalje te ovo iziskuje puno vremena za pripremu, a zasigurno može doći do izmjena tijekom izvedbenog projekta.

    4. Kroz usluge stručnog nadzora je li prihvatljiv trošak i projektantskog nadzora?

    5. Je li bodovanje u svrhu ocjene kvalitete projektnog prijedloga preduvjet samo za prelazak u sljedeću fazu provjere prihvatljivosti izdataka ili broj bodava xx/100 izravno utječe na visinu dodjele sredstava?

    6. Na koji način odrediti iznos bespovratnih sredstava za troškove usluga u obrazcu 4. u fazi projektne prijave?  Obzirom da je obaveza predaje obrasca 4 s prijavom?


    Hvala.

    1.  Nije određen postotak odstupanja od ukupne bruto površine koji bi se primjenjivao na sve zahvate u prostoru. Opravdanost odstupanja u svrhu zadovoljavanja Normativa ocjenjuje se u postupku izdavanja suglasnosti od strane stručne službe MZO-a.

    2.  Normativima je propisano da površina po učeniku može biti manja iz opravdanih razloga, uz uvjet da su zadovoljeni minimalni pedagoški, prostorni, tehnički i urbanistički parametri vanjskih prostora što će se utvrditi u postupku izdavanja suglasnosti od strane stručne službe MZO-a.

    3. Sukladno raspisanom Pozivu troškovnik mora sadržavati sve grupe radova radi točnije procijene vrijednosti radova. Troškovnik sadrži projektantsku procjenu troškova na temelju glavnog projekta.

    4. Trošak projektantskog nadzora nije prihvatljiv.

    5. Broj bodova ne utječe na visinu dodjele sredstava. Sukladno točki 4.2. Provođenje postupka dodjele, nakon provedene ocjene kvalitete, za projektne prijedloge koji su zadovoljili minimalan broj bodova (minimalan broj bodova je 10), provodi se provjera prihvatljivosti izdataka kao zadnja faza procjene projektnog prijedloga.

    6.  Iznos bespovratnih sredstava za troškove usluga određuje se na temelju dobivenih ponuda.

    DATUM ODGOVORA: 18.07.23, 16:09

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.2. 87iIXYYL DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 11.07.23, 08:39

    Poštovani,

    Osnovna škola Viktora Kovačića Hum na Sutli djeluje u 2 smjene, a nije navedena na popisu škola koji je objavljen uz Poziv kao škola koja radi u 2 smjene, već kao škola koja djeluje u 1 smjeni. Je li ona prihvatljiva za prijavu na Poziv?

    Lp

    Sukladno točki 2.6. Prihvatljivost projekta, kako bi projektni prijedlog bio prihvatljiv, između ostalog navedeno je sljedeće, projektom se ostvaruje minimalno jedna nova i/ili modernizirana učionica za potrebe jednosmjenskog rada jedne ili više osnovnih škola. Intervencija se može odnositi na izgradnju nove škole, rekonstrukciju objekta druge namjene, rekonstrukciju postojeće škole koja radi u dvije/tri smjene, a rekonstrukcija postojeće jednosmjenske škole prihvatljiva je samo u slučaju kada se time rješava problem manjka učionica škole/a u blizini koja/e radi/e u dvije/tri smjene, a koje će nakon završetka projekta preći u jednosmjenski rad.

    Ministarstvo znanosti i obrazovanja je za potrebe provedbe Poziva, a na temelju dostupnih podataka o infrastrukturnim kapacitetima iz e-Matice, izračunalo broj razrednih odjela koje će škola imati u školskoj godini 2026./2027. koji su dostupni na poveznici Učionice-2022-23 - Power BI. Napominjemo kako je OŠ Viktora Kovačića - Hum na Sutli i u aplikaciji ŠeR označena kao škola koja radi u jednoj smjeni koja se ne rotira.

    Ministarstvo znanosti i obrazovanja koristi podatke o odgojno-obrazovnom radu škola i broju učenika iz službene evidencije odnosno e-Matice. Sukladno članku 3. stavku 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22), škola je dužna upisivati podatke o odgojno-obrazovnom radu u e- Maticu - zajednički elektronički upisnik.

    Nadalje, Pravilnik o zajedničkom upisniku školskih ustanova u elektroničkom obliku – e- Matici (Narodne novine 86/15, 76/19, 38/20) u članku 3. propisuje da su školske ustanove u Republici Hrvatskoj dužne za svaku školsku godinu u e-Matici evidentirati sve podatke o odgojno-obrazovnome radu za to odgojno-obrazovno razdoblje. Evidencija odgojno-obrazovnoga rada ustanove obuhvaća podatke o učenicima, razrednim odjelima i organizaciji odgojno-obrazovnoga rada u jednoj školskoj godini.

    Ravnatelj je sukladno članku 125., Zakona o odgoju i obrazovanju,  poslovodni i stručni voditelj školske ustanove koji je odgovoran za zakonitost rada, a između ostalih poslova, nadzire pravodobno i točno unošenje podataka u e- Maticu.

    Stoga, ako određeni podatak unesen u e-Maticu za vašu školsku ustanovu nije ispravan, molimo da organizirate unos ispravnih podataka i o tome žurno izvijestite ovo Ministarstvo kako bi Vaša škola bila dostupna i na poveznici Učionice-2022-23 - Power BI.

    DATUM ODGOVORA: 18.07.23, 16:25

  • REDNI BROJ PITANJA: 2.2. 87hsHthO DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 12.07.23, 08:46

    Poštovani,

    u Uputi za prijavitelje je navedeno da je jedna od prihvatljivih aktivnosti izrada projektno-tehničke dokumentacije i/ili izrada izmjene i dopune projektno-tehničke dokumentacije (uključujući idejno rješenje / idejni projekt, glavni projekt, izvedbeni projekt,...) dok se kod točke 3.1. kao popis obvezne dokumentacije uz prijavni obrazac navodi glavni projekt te pripadajući troškovnici.

    Sukladno navedenom molimo pojašnjenje može li se na ovaj poziv prijavit projekt koji u ovoj fazi ima samo izrađeno idejno arhitektonsko rješenje s obzirom da se u točki 3.1. Upute navodi da je glavni projekt dio obvezne dokumentacije koja se podnosi uz prijavni obrazac.

    Unaprijed zahvaljujemo na odgovoru.

    Lijep pozdrav

    Dokumentacija koju je potrebno dostaviti propisana je točkama 2.6.1. i 3.1. Uputa za prijavitelje koja uključuje i glavni projekt te pripadajuće troškovnike. Napominjemo, ako Prijavitelj uz prijavu ne dostavi svu obveznu dokumentaciju, prijava se ISKLJUČUJE  iz daljnjeg postupka dodjele.

    DATUM ODGOVORA: 19.07.23, 15:19

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.2. 874kmayQ DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 19.07.23, 14:39

    Poštovani,

    Prilikom prijave na natječaj moramo odabrati kategoriju ulaganja, međutim imamo situaciju gdje Općina ima vrtić u prostorijama stare škole (što se i prema zk izvatku vidi da je oznaka zemljišta škola, ali škola kao takva ne postoji već dugi niz godina). Budući da Općina ima glavni projekt i građevinsku dozvolu, prenamjena, odnosno izmjena oznake zemljišta u zk izvatku izvršila bi se prilikom dobivanja uporabne dozvole.

    Sukladno navedenoj situaciji, molimo informaciju koju kategoriju ulaganja odabrati, dogradnja ili nadogradnja i opremanje postojeće ustanove za predškolski odgoj i obrazovanje (85%) ili rekonstrukcija i opremanje postojeće građevine druge namjene (60%).

    Navedeno pitanje odnosi se na Poziv Izgradnja, dogradnja, rekonstrukcija i opremanje predškolskih ustanova, drugi Poziv te Vas molimo da pitanje postavite u okviru tog Poziva.

    DATUM ODGOVORA: 19.07.23, 15:41

  • REDNI BROJ PITANJA: 4.2. 87mIhE3U DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 11.07.23, 08:57

    Poštovani,

    ukoliko je prijavitelj županija kao osnivač škole, a škola partner, da li projektno-tehnička dokumentacija (idejno rješenje, glavni projekt) mora glasiti na školu ili prijavitelja - županiju kao osnivača?

    Lp

    Projektno-tehnička dokumentacija se radi sukladno Zakonu o gradnji koji člankom 49. propisuje da je investitor pravna ili fizička osoba u čije ime se gradi građevina, dok se člankom 109. dokazom pravnog interesa za izdavanje građevinske dozvole smatra:

    1. izvadak iz zemljišne knjige iz kojeg je vidljivo da je investitor vlasnik ili nositelj prava građenja na građevnoj čestici ili građevini na kojoj se namjerava graditi

    2. predugovor, ugovor ili ugovor sklopljen pod uvjetom, na temelju kojeg je investitor stekao ili će steći pravo vlasništva ili pravo građenja.

     

    Projektno-tehnička dokumentacija glasi na vlasnika ili nositelja prava građenja na građevnoj čestici ili građevini na kojoj se namjerava graditi što je vidljivo iz izvatka iz zemljišne knjige.

    DATUM ODGOVORA: 18.07.23, 16:28

    • REDNI BROJ NADOPUNE: 4.2.1.
      NADOPUNA ODGOVORA

      Molimo uzmite u obzir nadopunu prethodnog odgovora. Sukladno Uputama za prijavitelje točki 2.6.1. Posebni uvjeti prihvatljivosti projekta/Dokazi vlasništva, Prijavitelj/partner mora biti vlasnik zemljišta lokacije ulaganja odnosno nekretnine koja je predmet ulaganja.

      Projektno-tehnička dokumentacija se radi sukladno Zakonu o gradnji koji člankom 49. propisuje da je investitor pravna ili fizička osoba u čije ime se gradi građevina, dok se člankom 109. određuje dokaz pravnog interesa za izdavanje građevinske dozvole.

      01.02.24, 11:23

  • REDNI BROJ PITANJA: 5.2. 87p6zXRm DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 11.07.23, 08:44

    1) Prema Uputama za prijavitelje u točki 2.6.1. Posebni uvjeti prihvatljivosti projekta; 1. Suglasnost MZO-a, stranica 15. Uputa navodi se: „Broj m2 bruto površine škole koji će biti prihvatljiv za financiranje jednak je projekciji prostora potrebnog za izvođenje nastave u jednoj smjeni umanjeno za postojeću bruto površinu višesmjenske škole“.

    Molimo Vas objašnjenje na koji se način dobiva postojeća bruto površina višesmjenske škole za školsku godinu 2022./23.? Izračunava li se postojeća površina prema primijenjenoj metodologiji koja se koristila za izračun projekcije prostora potrebnog za izvođenje nastave u jednoj smjeni za školsku godinu 2026./27. kako je iskazano u UzP-u ili se ovaj podatak mora dobiti od osnivača odnosno škole iz postojeće dokumentacije?

    2) U Prilogu 6. Metodologija odabira, strana 6., točka 3. Uvjeti rada - prosječni broj učenika u razrednom odjelu je veći od 20 – odnosi li se taj podatak na školsku godinu 2026./27. ili na školsku godinu 2022./23.?

    1) Postojeća bruto površina višesmjenske škole je stvarna bruto površina postojeće građevine škole, dobivena izmjerom ili iz postojeće projektno-tehničke dokumentacije.

    2) Sukladno točki 4.2 Uputa za prijavitelje, kriterij odabira za ocjenjivanje kvalitete koji se odnosi na uvjete rada - prosječni broj učenika u razrednom odjelu veći je od 20,  podrazumijeva prosječan broj učenika u razrednom odjelu u školskoj godini u kojoj se podnosi prijava, a koji je vidljiv u aplikaciji školski e-Rudnik (ŠeR) koji pruža pristup skupu statističkih podataka iz e- Matice o osnovnim školama u Republici Hrvatskoj.

    DATUM ODGOVORA: 18.07.23, 16:27


1-10 od 74 zapisa
...

Upiti

Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.