Naziv poziva: Izgradnja, rekonstrukcija i opremanje osnovnih škola za potrebe jednosmjenskog rada i cjelodnevne škole
Kod poziva: NPOO.C3.1.R1-I2.01
Kategorije
- Sva pitanja (74)
- Prihvatljivost prijavitelja (8)
- Prihvatljivost projekta (22)
- Prihvatljivost troškova (17)
- Prihvatljivost aktivnosti (3)
- Ostalo (24)
Upiti
Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.
- 87jrkFTq
Pozdrav! U uputama za prijavitelje navodi se da su prihvatljivi sljedeći prijavitelji:
-Republika Hrvatska i/ili jedinice lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave koji sukladno članku 90. stavak 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi mogu biti osnivači škole.
Znači li to da prijavitelj može biti JLS koja nije osnivač škole ali prijavljuje projekt za školu u svom mjestu?
Ukoliko prijavitelj može biti JLS koja nije osnivač škole, je li obavezno partnerstvo s javnom ustanovom?
Te zadnje pitanje : odnosi li se poziv na sve škole ili samo one koje prelaze na jednosmjensku i/ili cjelodnevnu nastavu?
Unaprijed hvala na odgovorima.
Srdačan pozdrav!
- 879W0yx8
Poštovani,
je li u trenutku prijave projektnog prijedloga potrebna građevinska dozvola? Ako nije, koji je rok za dostavu iste?
Kako ostvariti zadane pokazatelje u slučaju da se prijavljuje samo izgradnja ili rekonstrukcija školske sportske dvorane? Smatra li se u tom slučaju da je školska sportska dvorana zapravo učionica?
S poštovanjem.
- 87eJlWjP
Poštovani,
Planiramo prijaviti dogradnju škole kako bi prešli na jednosmjensku nastavu.
Zanima nas da li u prihvatljive troškove po predmetnom pozivu, ulaze građevinski radovi(npr. krovopokrivački ili fasaderski radovi) na kompletnoj građevini gdje bi se zamijenili dotrajali dijelovi zgrade u svrhu podizanja standarda sigurnosti i kvalitete ili se spomenuti troškovi odnose isključivo na dijelove građevine koji su predviđeni za dogradnju?
Lp
- 87MnsdGD
Poštovani,
u poglavlju 2.11. Horizontalna načela se navodi: "...za svaku zgradu koja bi potencijalno mogla biti uključena u investicijski paket provest će se početni pregled kako bi se osiguralo da njezina gradnja neće utjecati na područja s osjetljivom bioraznolikošću". Što podrazumijeva "početni pregled" i je li potrebno za sve projekte koji se prijavljuju provesti postupak procjene utjecaja na okoliš i procjene utjecaja zahvata na ekološku mrežu?
Trebaju li sportske dvorane biti projektirane u zasebnom glavnom projektu u odnosu na glavni projekt zgrade škole?
Da li površina iz stupca UKUPNA BRUTO POVRŠINA ŠKOLSKOG PROSTORA (M2) iz tablice na poveznici Ucionice-2022-23-Power BI podrazumijeva površinu koju pojedina škola prema procjenama može dograditi/izgraditi ili ukupnu površinu postojeće škole s dozvoljenom površinom dogradnje?
Što se tiče kriterija bodovanja:
podrazumijeva li broj učenika iz 1. kriterija (obuhvat) broj učenika iz tablice na poveznici Ucionice-2022-23-Power BI iz stupca UKUPNO UČENIKA 2026/27?
Podrazumijeva li kategorija škola koje se nalaze u potpomognutom području i one škole koje se nalaze u brdskoplaninskom području?
- 878S4BBp
Poštovani,
Ljubazno Vas molim odgovore na sljedeća pitanja:
1. Koliko % od ukupne bruto površine školskog prostora određenog za pojedinu školu na poveznici Učionice-2022-23 - Power BI. se smije razlikovati idejno rješenje(glavni projekt) obzirom da je Normativima propisano dozvoljeno odustuapnje od 10% u pojedinim neto/bruto površinama u odnosu na oblik i veličinu parcele, postojeće stanje na terenu i druge lokalne uvjete.
2. Obzirom da je Normativima propisano da u slučaju kada je veća gustoća naseljenosti te ako konfiguracija raspoloživog zemljišta za gradnju ne omogućava predviđenu površinu vanjskog prostora, hoće li isto biti utvrđeno kroz suglasnost MZO?
3. Obzirom da je izrada troškovnika primarno vezana za izvedbeni projekt, je li moguće u fazi prijave uz glavni projekt dostaviti projektantsku procjenu troškova sukladno grupama radova? U fazi glavnog projekta nije obveza detaljnog raspisivanja stavki npr. stolarije/bravarije, tipa sanitarija i sl., kao ni opremanja - sve što je vezano za izvedbeni projekt i izvedbene detalje te ovo iziskuje puno vremena za pripremu, a zasigurno može doći do izmjena tijekom izvedbenog projekta.
4. Kroz usluge stručnog nadzora je li prihvatljiv trošak i projektantskog nadzora?
5. Je li bodovanje u svrhu ocjene kvalitete projektnog prijedloga preduvjet samo za prelazak u sljedeću fazu provjere prihvatljivosti izdataka ili broj bodava xx/100 izravno utječe na visinu dodjele sredstava?
6. Na koji način odrediti iznos bespovratnih sredstava za troškove usluga u obrazcu 4. u fazi projektne prijave? Obzirom da je obaveza predaje obrasca 4 s prijavom?
Hvala. - 87iIXYYL
Poštovani,
Osnovna škola Viktora Kovačića Hum na Sutli djeluje u 2 smjene, a nije navedena na popisu škola koji je objavljen uz Poziv kao škola koja radi u 2 smjene, već kao škola koja djeluje u 1 smjeni. Je li ona prihvatljiva za prijavu na Poziv?
Lp
- 87hsHthO
Poštovani,
u Uputi za prijavitelje je navedeno da je jedna od prihvatljivih aktivnosti izrada projektno-tehničke dokumentacije i/ili izrada izmjene i dopune projektno-tehničke dokumentacije (uključujući idejno rješenje / idejni projekt, glavni projekt, izvedbeni projekt,...) dok se kod točke 3.1. kao popis obvezne dokumentacije uz prijavni obrazac navodi glavni projekt te pripadajući troškovnici.
Sukladno navedenom molimo pojašnjenje može li se na ovaj poziv prijavit projekt koji u ovoj fazi ima samo izrađeno idejno arhitektonsko rješenje s obzirom da se u točki 3.1. Upute navodi da je glavni projekt dio obvezne dokumentacije koja se podnosi uz prijavni obrazac.
Unaprijed zahvaljujemo na odgovoru.
Lijep pozdrav
- 874kmayQ
Poštovani,
Prilikom prijave na natječaj moramo odabrati kategoriju ulaganja, međutim imamo situaciju gdje Općina ima vrtić u prostorijama stare škole (što se i prema zk izvatku vidi da je oznaka zemljišta škola, ali škola kao takva ne postoji već dugi niz godina). Budući da Općina ima glavni projekt i građevinsku dozvolu, prenamjena, odnosno izmjena oznake zemljišta u zk izvatku izvršila bi se prilikom dobivanja uporabne dozvole.
Sukladno navedenoj situaciji, molimo informaciju koju kategoriju ulaganja odabrati, dogradnja ili nadogradnja i opremanje postojeće ustanove za predškolski odgoj i obrazovanje (85%) ili rekonstrukcija i opremanje postojeće građevine druge namjene (60%).
- 87mIhE3U
Poštovani,
ukoliko je prijavitelj županija kao osnivač škole, a škola partner, da li projektno-tehnička dokumentacija (idejno rješenje, glavni projekt) mora glasiti na školu ili prijavitelja - županiju kao osnivača?
Lp
- 87p6zXRm
1) Prema Uputama za prijavitelje u točki 2.6.1. Posebni uvjeti prihvatljivosti projekta; 1. Suglasnost MZO-a, stranica 15. Uputa navodi se: „Broj m2 bruto površine škole koji će biti prihvatljiv za financiranje jednak je projekciji prostora potrebnog za izvođenje nastave u jednoj smjeni umanjeno za postojeću bruto površinu višesmjenske škole“.
Molimo Vas objašnjenje na koji se način dobiva postojeća bruto površina višesmjenske škole za školsku godinu 2022./23.? Izračunava li se postojeća površina prema primijenjenoj metodologiji koja se koristila za izračun projekcije prostora potrebnog za izvođenje nastave u jednoj smjeni za školsku godinu 2026./27. kako je iskazano u UzP-u ili se ovaj podatak mora dobiti od osnivača odnosno škole iz postojeće dokumentacije?
2) U Prilogu 6. Metodologija odabira, strana 6., točka 3. Uvjeti rada - prosječni broj učenika u razrednom odjelu je veći od 20 – odnosi li se taj podatak na školsku godinu 2026./27. ili na školsku godinu 2022./23.?
Upiti
Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.