Izgradnja Centra za starije osobe Medulin
OPĆINA MEDULIN
Rok za dostavu ponude je istekao.
Broj ugovora: NPOO.C4.3.R3-I4.01.0010
Broj nabave: 1 - 2023
Naziv nabave: Usluga vanjskog stručnjaka za provedbu postupka javne nabave: Izgradnja Centra za starije osobe Medulin
Naručitelj u smislu Zakona o javnoj nabavi: Da
Jedinstveni broj: 70537271639
Osoba za kontakt: JANKO EMILI
Lokacija: Medulin
Broj telefona: +385976543525
E-mail: emili.janko@medulin.hr
Vrsta nabave: Usluge
Status:
Datum objave: 12.12.23, 10:43
Rok za dostavu ponuda: 15.12.23
Kratki opis nabave
Predmet nabave: Usluga vanjskih stručnjaka za provedbu postupka javne nabave u sklopu projekta „izgradnja Centra za starije osobe Medulin“
Oznaka i naziv iz Jedinstvenog rječnika javne nabave: CPV oznaka 79418000-7 Usluge savjetovanja na području javne nabave
Naručitelj Općina Medulin provodi projekt „Izgradnja Centra za starije osobe Medulin“.
Predmetni projekt financira se iz mehanizma za oporavak i otpornost 2021.-2026.
Osnovni podaci o projektu:
- Puni naziv projekta: Izgradnja Centra za strije osobe Medulin
- Referentni broj Poziva za dodjelu sredstava: NPOO.C4.3.R3-I4
- Datum početka provedbe projekta: 02.10.2023.
- Trajanje provedbe (mjeseci): 28
- Ukupna vrijednost projekta: 8.133.261,56 €
- Vrijednost bespovratnih sredstava: 6.138.429,89 €
- Nositelj projekta: Općina Medulin
Ovaj postupak nabave odnosi se na usluge stručnjaka za javnu nabavu; vanjski stručnjak za provedbu postupaka javne nabave s naglaskom na provedbu javnih nabava u sklopu EU projekta.
U sklopu predmetnog projekta planirana su četiri otvorena postupka javne nabave:
- javna nabava velike vrijednosti: izvođenje radova izgradnje Centra za starije osobe Medulin
- javna nabava velike vrijednosti: opremanje Centra za starije osobe Medulin
- javna nabava male vrijednosti: usluga stručnog nadzora građenja
- javna nabava male vrijednosti: nabava vozila
Usluga pripreme i provedbe postupaka nabave obuhvaća:
- Izradu prijedloga Dokumentacija o nabavi za postupke nabave koji su predmet ove nabave
uz definiranje kriterija ekonomski najpovoljnije ponude;
- Savjetovanje u izradi tehničkih specifikacija i troškovnika s ciljem uklanjanja neusklađenosti
u odnosu na zakonodavni okvir te zahtjeve postupaka nabave;
- Administrativno vođenje postupka nabave u za to predviđenim sustavima (npr. EOJN), te u
skladu s propisanim rokovima;
- Sudjelovanje u pripremi prijedloga odgovora, pojašnjenja na upite zainteresiranih
gospodarskih subjekata i nadopune dokumentacije u roku za dostavu ponuda;
- Sudjelovanje u pregledu i ocjeni ponuda uz pripremu prijedloga odgovora za pojašnjenje
gospodarskim subjektima koji su dostavili ponudu u roku za donošenje odluke o odabiru;
- Izradu prijedloga zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda;
- Izradu prijedloga odluke o odabiru najpovoljnije ponude/odluke o poništenju;
- Izradu prijedloga ugovora o nabavi, s dodacima (ukoliko bude potrebno);
- Pomoć i savjetovanje Naručitelja i ovlaštenih osoba Naručitelja i predstavnika u provedbi
postupaka nabave;
- Pripremu odgovora na pitanja posredničkog tijela vezana uz ex-post provjeru postupaka
nabava u sklopu projekta;
- Stalnu i neometanu komunikaciju s Naručiteljem te osiguranje tražene razine kvalitete
pruženih usluga u zadanim rokovima
Prilozi
Razlog poništavanja
Postupak se poništava jer su postale poznate okolnosti zbog kojih bi došlo do sadržajno bitno drugačijeg Poziva na dostavu ponuda, da su bile poznate prije, te će se isti u najkraćem mogućem roku ponoviti