Tehnička podrška
Povratak na listu nabava

Izgradnja Centra za starije osobe Medulin

OPĆINA MEDULIN

Rok za dostavu ponude je istekao.

Broj ugovora: NPOO.C4.3.R3-I4.01.0010

Broj nabave: 1 - 2023

Naziv nabave: Usluga vanjskog stručnjaka za provedbu postupka javne nabave: Izgradnja Centra za starije osobe Medulin

Naručitelj u smislu Zakona o javnoj nabavi: Da

Jedinstveni broj: 70537271639

Osoba za kontakt: JANKO EMILI

Lokacija: Medulin

Broj telefona: +385976543525

E-mail: emili.janko@medulin.hr

Vrsta nabave: Usluge

Status:

Datum objave: 12.12.23, 10:43

Rok za dostavu ponuda: 15.12.23


Kratki opis nabave

Predmet nabave: Usluga vanjskih stručnjaka za provedbu postupka javne nabave u sklopu projekta „izgradnja Centra za starije osobe Medulin“

Oznaka i naziv iz Jedinstvenog rječnika javne nabave: CPV oznaka 79418000-7 Usluge savjetovanja na području javne nabave

Naručitelj Općina Medulin provodi projekt „Izgradnja Centra za starije osobe Medulin“.

Predmetni projekt financira se iz mehanizma za oporavak i otpornost 2021.-2026.

Osnovni podaci o projektu:

- Puni naziv projekta: Izgradnja Centra za strije osobe Medulin

- Referentni broj Poziva za dodjelu sredstava: NPOO.C4.3.R3-I4

- Datum početka provedbe projekta: 02.10.2023.

- Trajanje provedbe (mjeseci): 28

- Ukupna vrijednost projekta: 8.133.261,56 €

- Vrijednost bespovratnih sredstava: 6.138.429,89 €

- Nositelj projekta: Općina Medulin

Ovaj postupak nabave odnosi se na usluge stručnjaka za javnu nabavu; vanjski stručnjak za provedbu postupaka javne nabave s naglaskom na provedbu javnih nabava u sklopu EU projekta.

U sklopu predmetnog projekta planirana su četiri otvorena postupka javne nabave:

- javna nabava velike vrijednosti: izvođenje radova izgradnje Centra za starije osobe Medulin

- javna nabava velike vrijednosti: opremanje Centra za starije osobe Medulin

- javna nabava male vrijednosti: usluga stručnog nadzora građenja

- javna nabava male vrijednosti: nabava vozila

Usluga pripreme i provedbe postupaka nabave obuhvaća:

- Izradu prijedloga Dokumentacija o nabavi za postupke nabave koji su predmet ove nabave

uz definiranje kriterija ekonomski najpovoljnije ponude;

- Savjetovanje u izradi tehničkih specifikacija i troškovnika s ciljem uklanjanja neusklađenosti

u odnosu na zakonodavni okvir te zahtjeve postupaka nabave;

- Administrativno vođenje postupka nabave u za to predviđenim sustavima (npr. EOJN), te u

skladu s propisanim rokovima;

- Sudjelovanje u pripremi prijedloga odgovora, pojašnjenja na upite zainteresiranih

gospodarskih subjekata i nadopune dokumentacije u roku za dostavu ponuda;

- Sudjelovanje u pregledu i ocjeni ponuda uz pripremu prijedloga odgovora za pojašnjenje

gospodarskim subjektima koji su dostavili ponudu u roku za donošenje odluke o odabiru;

- Izradu prijedloga zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda;

- Izradu prijedloga odluke o odabiru najpovoljnije ponude/odluke o poništenju;

- Izradu prijedloga ugovora o nabavi, s dodacima (ukoliko bude potrebno);

- Pomoć i savjetovanje Naručitelja i ovlaštenih osoba Naručitelja i predstavnika u provedbi

postupaka nabave;

- Pripremu odgovora na pitanja posredničkog tijela vezana uz ex-post provjeru postupaka

nabava u sklopu projekta;

- Stalnu i neometanu komunikaciju s Naručiteljem te osiguranje tražene razine kvalitete

pruženih usluga u zadanim rokovima


Prilozi

Razlog poništavanja

Postupak se poništava jer su postale poznate okolnosti zbog kojih bi došlo do sadržajno bitno drugačijeg Poziva na dostavu ponuda, da su bile poznate prije, te će se isti u najkraćem mogućem roku ponoviti