"ePlan" Općine Vrbanja
OPĆINA VRBANJA
Rok za dostavu ponude je istekao.
Broj ugovora: NPOO.C2.3.R3-I7.01.0367
Broj nabave: 2 - 2024
Naziv nabave: Nabava usluge izrade Izmjena i dopune PPUO Općine Vrbanja
Naručitelj u smislu Zakona o javnoj nabavi: Da
Jedinstveni broj: 10427349735
Osoba za kontakt: CIGIĆ MARTINA
Lokacija: Vrbanja
Broj telefona: +38532863108
E-mail: martina@opcina-vrbanja.hr
Vrsta nabave: Usluge
Status:
Datum objave: 26.09.24, 11:08
Rok za dostavu ponuda: 04.10.24
Kratki opis nabave
Temeljem Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22), a sukladno članku 12., Naručitelj nije obvezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi, obzirom na to da je procijenjena vrijednost nabave za uslugu manja od 26.540,00 eura bez PDV-a.
PODACI O NARUČITELJU
OPĆINA VRBANJA
Sjedište: Trg dr. Franje Tuđmana 1, 32254 Vrbanja
OIB: 10427349735
Telefon: 032/863-108
Telefax: 032/863-241
e-mail: opcina@opcina-vrbanja.hr
Internetska adresa: http://www.opcina-vrbanja.hr
Odgovorna osoba: Velimir Redl, Općinski načelnik
Podaci o osobi zaduženoj za komunikaciju s ponuditeljima:
Martina Cigić, Viši stručni suradnik za gospodarstvo, razvojne projekte i imovinsko-pravne poslove
e-mail: martina@opcina-vrbanja.hr
Telefon: 032/863-108
Evidencijski broj nabave:
45-JN/2024
Sukob interesa:
Općina Vrbanja kao javni naručitelj, na temelju članka 80. stavak 2. točka 1. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine broj 120/16 i 114/22) objavljuje da ne postoje gospodarski subjekti s kojima je predstavnik naručitelja iz članka 76. stavka 2. točke 1. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22) u sukobu interesa.
(https://www.opcina-vrbanja.hr/opcina/javna-nabava/)
Vrsta postupka nabave:
Za sklapanje ugovora o nabavi Naručitelj, sukladno čl. 7. Pravilniku o provođenju postupaka jednostavne nabave („Službeni vjesnik“ vukovarsko-srijemske županije 14/23 i 19/24), provodi postupak nabave pozivom na dostavu ponuda tri gospodarska subjekta.
Procijenjena vrijednost nabave:
Procijenjena vrijednost nabave iznosi 20.800,00 € bez PDV-a.
Vrsta ugovora o nabavi:
Po provedenom postupku jednostavne nabave sklopit će se ugovor o pružanju usluga.
PODACI O PREDMETU NABAVE
Opis predmeta nabave: Usluga izrade Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Vrbanja, sukladno Tehničkim specifikacijama, Troškovniku i Odluci o izradi izmjene i dopune Prostornog plana uređenja Općine Vrbanja. Izrada III. Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Vrbanja financirana je iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. – 2026., Poziv „Izrada prostornih planova nove generacije putem elektroničkog sustava „ePlanovi“ temeljem Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte koji se financiraju iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021.-2026., Referentni broj Ugovora NPOO.C2.3.R3-I7.01.0367 Izrada prostornog plana nove generacije putem elektroničkog sustava „ePlanovi“ za Općinu Vrbanja.
CPV oznaka: 71410000-5 – Usluge urbanističkog planiranja
Opseg ili količina predmeta nabave:
Vrsta/opis i količina predmeta nabave u cijelosti je iskazana u Prilozima ove nabave:
• Tehničke specifikacije
• Troškovnik
Ponuditelj ne smije mijenjati opise predmeta nabave niti dopisivati stupce u Troškovniku niti na bilo koji način mijenjati sadržaj Tehničke specifikacije odnosno Troškovnika.
Troškovnik je potrebno ispuniti prema uputama iz Poziva na dostavu ponuda i tako ispunjen Troškovnik je potrebno priložiti kao sastavni dio ponude.
Sve stavke ponudbenog Troškovnika moraju biti popunjene jediničnim cijenama (zaokruženim na dvije decimale), u suprotnome ponuda će biti ocijenjena kao nepravilna. U slučaju da Ponuditelj za cijenu stavke ponudi cijenu „0,00“, smatrat će se da je nabava usluga opisanih u stavkama s cijenom „0,00“ pokrivena ukupnom cijenom Ponude.
Ponuditeljima nije dopušteno mijenjati tekst Troškovnika. Sve stavke Troškovnika trebaju biti ispunjene. Prilikom popunjavanja Troškovnika Ponuditelj cijenu stavke izračunava kao umnožak količine stavke i jedinične cijene stavke.
Mjesto izvršenja usluge:
Općina Vrbanja, Trg dr. Franje Tuđmana 1, 32254 Vrbanja
Početak i rok izvršenja usluge:
Početak izvršenja usluge je po potpisu ugovora, a rok za izvršenje usluge je 12 mjeseci od dana potpisa Ugovora.
kriteriji za KVALITATIVNI odabir gospodarskog subjekta
OSNOVE ZA ISKLJUČENJE GOSPODARSKOG SUBJEKTA:
Naručitelj je obavezan isključiti gospodarski subjekt iz postupka nabave ako utvrdi da ima pravomoćnu presudu za sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji, korupciju, prijevaru, terorizam, pranje novca, trgovanje ljudima ili druge oblike trgovanja ljudima. Gospodarski subjekt mora priložiti izvadak iz kaznene evidencije ili ekvivalentan dokument koji potvrđuje izostanak osnova za isključenje. Također, ako ne ispuni obveze plaćanja poreza i obaveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, biti će isključen. Naručitelj će također provjeriti podugovaratelje i subjekte na čiju se sposobnost oslanja, tražeći zamjenu ako na njima postoje osnove za isključenje.
ODABIR GOSPODARSKOG SUBJEKTA - UVJETI SPOSOBNOSTI
SPOSOBNOST ZA DJELATNOST:
Ponuditelj mora dokazati upis u relevantni registar države poslovnog nastana putem izvatka koji ne smije biti stariji od početka postupka nabave. Svi članovi zajednice i podugovaratelji moraju pojedinačno dokazati sposobnost, a dokumentacija može biti u neovjerenoj preslici.
PODUGOVARATELJI:
Ponuditelj mora navesti podatke o podugovarateljima i dijelu ugovora koji će podugovoriti. Sudjelovanje podugovaratelja ne oslobađa ponuditelja odgovornosti za izvršenje ugovora. Za podugovaratelje potrebno je dostaviti dokaze o sposobnostima.
ZAJEDNICA PONUDITELJA:
Dva ili više gospodarskih subjekata mogu podnijeti zajedničku ponudu, pri čemu svaki mora dokazati svoje sposobnosti. Naručitelj plaća članovima za dio koji su izvršili, osim ako nije drugačije određeno. Odgovornost članova je solidarna.
PODACI O PONUDI
Ponuda je pisana izjava Ponuditelja o isporuci robe, usluga ili radova prema uvjetima Naručitelja. Ponuditelj mora slijediti zahtjeve iz Poziva i ne smije ga mijenjati. U zajednicama, potrebni su podaci za sve članove.
Sadržaj ponude:
Ponuda mora biti uvezena, potpisana i ovjerena. Obvezni dijelovi su:
· Troškovnik (Prilog II)
· Ponudbeni list (Prilog III)
· Dokaz o nekažnjavanju
· Dokaz o plaćenim porezima
· Dokaz o sposobnosti za djelatnost
Način izrade ponude:
Ponuda se izrađuje kao cjelina, uvezana i s ispravcima koje potpisuje Ponuditelj. Izrađuje se na hrvatskom jeziku, a cijena se izražava u eurima.
Način dostave:
Ponude moraju biti dostavljene bez obzira na način dostave, putem urudžbenog zapisnika Općine Vrbanja, sa datumom i vremenom zaprimanja do 04. listopada 2024. godine do 15,00 sati.
Određivanje cijene:
Cijena se izražava bez PDV-a i uključuje sve troškove. Cijena ponude je nepromjenjiva.
Jezik i valjanost:
Ponuda se podnosi na hrvatskom jeziku, a rok valjanosti je 30 dana.
Kriterij odabira:
Kriterij odabira je najniža cijena. Naručitelj provjerava računsku ispravnost ponude.
ODBIJANJE PONUDE
Naručitelj je obvezan na osnovi rezultata pregleda i ocjene ponuda odbiti:
ponudu koja nije cjelovita,
ponudu koja je suprotna odredbama poziva na dostavu ponuda,
ponudu koja ne ispunjava uvjete vezane za svojstva predmeta nabave, te time ne ispunjava zahtjeve iz poziva na dostavu ponuda.
OSTALE ODREBE
Datum i mjesto dostave:
Ponude moraju biti dostavljene bez obzira na način dostave, putem urudžbenog zapisnika Općine Vrbanja, sa datumom i vremenom zaprimanja do 04. listopada 2024. godine do 15,00 sati.
Uvjeti za Izvršenje:
Odabrani ponuditelj treba dostaviti Izvadak iz registra stvarnih vlasnika prije potpisa ugovora.
Rok za donošenje Odluke o odabiru:
Odluka o odabiru donosi se 30 dana nakon isteka roka za dostavu ponuda, a dostavlja se svim ponuditeljima.
ROK, NAČIN I UVJETI PLAĆANJA
Predujam je isključen. Naručitelj će platiti po ispostavljenim računima, sukladno uredno izvršenoj usluzi na IBAN odabranog ponuditelja ili podugovaratelja u roku do 30 dana od dana primitka urednog računa. Plaćanje se vrši sljedećim postotcima:
Nacrt prijedloga Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Vrbanja – 50 %
Nacrt konačnog prijedloga Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Vrbanja – 40 %
Usvajanje i objava Odluke o donošenju Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Vrbanja – 10 %
JAMSTVO ZA ISPUNJENJE UGOVORA
Ponuditelj je obvezan dostaviti jamstvo od 10 % vrijednosti ugovora u roku od 10 dana od potpisivanja. Jamstvo će se vratiti po izvršenju usluga ili naplatiti u slučaju povrede ugovornih obveza.
PONIŠTENJE POSTUPKA
Postupak se poništava ako:
nema pristiglih ponuda,
nakon odbijanja ostaju neprihvatljive ponude,
cijene su jednake ili više od praga javne nabave,
najpovoljnija cijena je veća od procijenjene vrijednosti, ukoliko naručitelj ne osigura sredstva.
Detaljne informacije o predmetu nabave nalaze se u Pozivu na dostavu ponuda i ostaloj dokumentaciji koja je prilog ovoj nabavi.