Tehnička podrška
Povratak na poziv

Poziv je Zatvoren

Kategorije

  • Sva pitanja (7)
  • Prihvatljivost prijavitelja (0)
  • Prihvatljivost projekta (0)
  • Prihvatljivost troškova (1)
  • Prihvatljivost aktivnosti (2)
  • Ostalo (4)
  • REDNI BROJ PITANJA: 3.1. 101hiHXKc DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 12.03.24, 16:23

    Poštovani, vezano za uvjet prihvatljivosti troška i aktivnosti "ukupno prihvatljivi troškovi edukacije za jednog zaposlenika iznose najviše 1.000,00 EUR" molimo potvrdu sljedećeg: Ako je iznos kotizacije za određenu edukaciju primjerice 1.850,00 EUR, edukaciju svejedno možemo prijaviti, no vaučer nam iznosi 1000,00 EUR, a ostatak iznosa tvrtka pokriva sama.

    Unaprijed hvala.

    Kako je navedeno u točki 2.8 ovih Uputa – za vaučer za poboljšanje digitalnih vještina, ukupno prihvatljivi troškovi edukacije za jednog zaposlenika iznose najviše 1.000,00 EUR. Pri tome je intenzitet potpore 90% prihvatljivih troškova. Korisnik vlastitim sredstvima financira neprihvatljivi dio troškova. Prilikom postupka dodjele u obzir će se uzimati samo prihvatljivi troškovi. Prihvatljivi troškovi moraju nastati u svrhu provedbe projekta. Prijavitelj je dužan dostaviti proračun svih planiranih troškova potrebnih za realizaciju projekta, pri čemu proračun mora obuhvatiti troškove koji nastaju nakon izdavanja vaučera. Neprihvatljivi troškovi se navode zasebno u proračunu projekta.

    DATUM ODGOVORA: 20.03.24, 15:50

  • REDNI BROJ PITANJA: 4.1. 101XsOnof DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 18.03.24, 13:47

    Poštovani,

    Ako troškovi edukacije u okviru određenog specijaliziranog programa neformalnog učenja za poboljšanje digitalnih vještina prelaze 1000,00, može li prijavitelj snositi razliku troškova?


    Srdačan pozdrav i hvala na odgovoru.

    Kako je navedeno u točki 2.8 ovih Uputa – za vaučer za poboljšanje digitalnih vještina ,  ukupno prihvatljivi troškovi edukacije za jednog zaposlenika iznose najviše 1.000,00 EUR.

    Korisnik vlastitim sredstvima financira neprihvatljivi dio troškova. Prilikom postupka dodjele u obzir će se uzimati samo prihvatljivi troškovi. Prihvatljivi troškovi moraju nastati u svrhu provedbe projekta.

    Prijavitelj je dužan dostaviti proračun svih planiranih troškova potrebnih za realizaciju projekta, pri čemu proračun mora obuhvatiti troškove koji nastaju nakon izdavanja vaučera.

    Neprihvatljivi troškovi se navode zasebno u proračunu projekta.

    DATUM ODGOVORA: 26.03.24, 15:43

  • REDNI BROJ PITANJA: 5.1. 1016oayNY DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 05.03.24, 15:29

    Poštovani,

    zamolili bi za pojašnjenje što se točno podrazumijena pod nazivom projekta, odnosno što treba napisati u rubriku "naziv projekta" na početku prijave

    Hvala unaprijed

    Prijavitelj određuje naziv projektnog prijedloga prema svom nahođenju, a uobičajeno je koristiti naziv povezan sa svrhom, ciljem ili rezultatima projekta.

    DATUM ODGOVORA: 11.03.24, 16:49

  • REDNI BROJ PITANJA: 4.2. 1013ncM47 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 18.03.24, 13:54

    Poštovani,

    molim za pojašnjenje prihvatljivih aktivnosti za vaučer za poboljšanje digitalnih vještina.


    Ako prijavitelj ima jednog zaposlenog, a ukupni prihvatljivi troškovi edukacije za jednog zaposlenika iznose najviše 1.000,00, je li to ujedno i najveći iznos koji se može dobiti za projekt prijavljen za ovaj vaučer?

    Srdačan pozdrav

    Kako je navedeno u točki 2.8 ovih Uputa – za vaučer za poboljšanje digitalnih vještina,  ukupno prihvatljivi troškovi edukacije za jednog zaposlenika iznose najviše 1.000,00 EUR. Pri tome je intenzitet potpore 90%  prihvatljivih troškova.

    Korisnik vlastitim sredstvima financira neprihvatljivi dio troškova. Prilikom postupka dodjele u obzir će se uzimati samo prihvatljivi troškovi. Prihvatljivi troškovi moraju nastati u svrhu provedbe projekta.

    Prijavitelj je dužan dostaviti proračun svih planiranih troškova potrebnih za realizaciju projekta, pri čemu proračun mora obuhvatiti troškove koji nastaju nakon izdavanja vaučera.

    Neprihvatljivi troškovi se navode zasebno u proračunu projekta.

    DATUM ODGOVORA: 28.03.24, 14:29

  • REDNI BROJ PITANJA: 5.2. 101Nf553L DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 01.03.24, 14:21

    Poštovani,

    Za koju je godinu potrebno unijeti financijske kapacitete u prijavnom obrascu? GFI za 2023 nam još nije gotov te vjerujemo da nismo jedini.

    Hvala i lijep pozdrav

    S obzirom na činjenicu da je rok za prijavu po ovom pozivu otvoren do 8. travnja, to ostavlja potencijalnim prijaviteljima mogućnost da predaju financijske izvještaje i ranije od zadnjeg propisanog roka za iste te Obrazac 4. popune podacima za godinu koja prethodi godini predaje projektne prijave. Podaci moraju biti točni i istiniti (ne i verificirani) što prijavitelj garantira svojim potpisom.Nadležno tijelo će provjeriti istinitost podataka.

    Popis dokumentacije koju je potrebno dostaviti  prilikom predaje projektnog prijedloga uz prijavni obrazac naveden je u poglavlju 3.1. UzP-a.

    Za Obrazac 4. – skupna izjava, navedeno je Skupna izjava prijavitelja treba biti dostavljena s podacima za godinu koja prethodi godini predaje projektne prijave.

    DATUM ODGOVORA: 12.03.24, 08:50

  • REDNI BROJ PITANJA: 5.3. 1011xxJr3 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 07.03.24, 09:33

    Poštovani, da li se jedan prijavitelj može zatražiti 2 različita vaučera, npr jedan za poboljšanje digitalnih vještina, a drugi za digitalni marketing?

    Hvala unaprijed, lijepi pozdrav,

    Poštovani sukladno UzP-u u točki 2.5. Broj projektnih prijedloga stoji da Prijavitelj može zatražiti samo jedan vaučer. Također Prijavitelj svojim projektnim prijedlogom može zatražiti samo jedan vaučer.

    DATUM ODGOVORA: 14.03.24, 15:24

  • REDNI BROJ PITANJA: 5.4. 101fzSI3P DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 23.03.24, 13:10

    Poštovani, jučer sam započeo sa prijavom, još moram priložiti dokument iz banke koji će mi biti raspoloživ u ponedjeljak. Na koji način ulazim u moju prijavu da još to dodatno priložim?

    Za korištenje aplikacije potrebno je proučiti Korisničke upute za rad u sustavu.

    Ukoliko ste prijavu spremili moguće je priložiti dodatne dokumente. Ukoliko ste prijavu podnijeli (akcija: Podnesi prijavu) , nije moguće dodavati dokumente te će prijavu trebati povući i podnijeti novu. To je moguće sve do zatvaranja poziva 8.travnja u 16 sati.

    DATUM ODGOVORA: 29.03.24, 11:18


1-7 od 7 zapisa

Upiti

Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.