Naziv poziva: VAUČERI ZA DIGITALIZACIJU 2 - Vaučer za složena digitalna rješenja (VSD)
Kod poziva: NPOO.C1.1.2.R3-I2.01
Kategorije
- Sva pitanja (22)
- Prihvatljivost prijavitelja (2)
- Prihvatljivost projekta (0)
- Prihvatljivost troškova (4)
- Prihvatljivost aktivnosti (3)
- Ostalo (13)
Upiti
Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.
- 104uNS3R1
Možemo li predati dokumentaciju bez Obrasca 3. ukoliko prethodno nismo koristili potpore male vrijednosti?
- 104sqQmb1
Poštovani,
Poduzeće se bavi proizvodnjom i prodajom vlastitih proizvoda na veliko i na malo, prema FINA-i, pretežita djelatnost od koje ostvaruje prihod subjekta je 4759 - Trgovina na malo namještajem, opremom za rasvjetu i ost. pr. za kućanstvo u spec. prodav. (G - TRGOVINA NA VELIKO I NA MALO; POPRAVAK MOTORNIH VOZILA I MOTOCIKALA) što spada u neprihvatljive djelatnosti prema poglavlju 2.7 UzP.
Isto tako, registrirano je za djelatnost proizvodnje kojom se i bavi.
Da li je poduzeće prihvatljiv prijavitelj ukoliko provedbom projekta unaprjeđuje poslovne procese složenim digitalnim rješenjima kojima postoji potencijalna mogućnost neizravnog ostvarivanja koristi neprihvatljive djelatnosti maloprodaje ili veleprodaje. Nije jasno stoga na koji način je moguće osigurati navedeno razdvajanje razdvajanjem djelatnosti ili razdvajanjem poslovnih računa kako je navedeno u uputama.
Lijep pozdrav
- 1040tUvgB
Poštovani,
Da li je prihvatljiv trošak nabavke licence za novu verziju softvera koji se ranije koristio u poduzeću? Nova verzija softvera predstavlja značajno unaprijeđenje u odnosu na staru, te sadrži nove funkcionalnosti koje su potrebne za ispunjenje strategije digitalizacije poduzeća, ali softver ima isto ime i drugi broj verzije.
- 104kTQq5o
Poštovani,
da li je opravdani trošak kupnja neophodnog softvera, s obzirom na njegovu ključnu ulogu u pokretanju i optimizaciji operativne opreme?
Lijepi pozdrav.
- 104HAMdV5
Dva pitanja:
Da li je dentalni 3D skener i programska podrška za taj skener (softver) prihvatljiv trošak u sklopu vaučera za složena digitalna rješenja?
U katalogu pružatelja usluga kod pružatelja je navedena najviša okvirna cijena usluge 4.798,75€, što to predstavlja? Trošak skenera i softvera koji planiramo nabaviti je 13.000€. Da li je onda prihvatljiv taj pružatelj usluga?
- 104X8Azy8
Poštovani,
u okviru vaučera za složena digitalna rješenja, točnije za aktivnost automatizacije poslovnog procesa servisa i reklamacija koji dijelom uključuje i rješenje za upravljanje odnosima s kupcima, je li prihvatljiv trošak nadogradnje i proširenja postojećeg programskog sustava koji se trenutno koristi u tvrtki, a koriste ga djelatnici tvrtke na terenu putem mobilnih uređaja?
Hvala
- 104HWTvik
Poštovani,
je li aktivnost nabavke i uspostave servera (namjenskog računala ili softvera) prihvatljiva za financiranje u okviru Vaučera za složena digitalna rješenja (VSD)?
Lijep pozdrav
- 104zxTanV
Je li u prihvatljiva aktivnost nabava licence za Solidworks CAD/CAM softver koji bi se koristio u djelatnosti proizvodnje metalnih konstrukcija radi pojednostavljenja konstruiranja složenih konstrukcija (budući da koristi 3D sustav modeliranja), ubrzavanja izrade radioničke dokumentacije iz gotovih modela te ubrzavanja i omogućavanja izrade kompleksnih CNC programa za naše strojeve?
- 104tqYXxT
Poštovani,
u Uputama za prijavitelje navedeno je da su jedni od neprihvatljivih aktivnosti:
aktivnosti financirane u okviru poziva „Bespovratne potpore za digitalizaciju“(referentni broj Poziva: NPOO.C1.1.2. R3-I3.01);
Te aktivnosti su:
• izrada/ razvoj/ nabava digitalnih rješenja i tehnologija namijenjenih unapređenju digitalizacije u svrhu digitalne transformacije poslovanja/ poslovnih procesa/ proizvodnje
• implementacija, prilagodba, integracija digitalnih rješenja i tehnologija s postojećim/ novim unutrašnjim/ vanjskim sustavima koja pridonose digitalizaciji u svrhu digitalne transformacije poslovanja.Temeljem navedenog, nije jasno koje su prihvatljive aktivnosti u okviru vaučera za složena digitalna rješenja, kada bi ,primjerice, za potrebe uvođenja automatizacije ili digitalnih rješenja za produktivnosti i rješenja za upravljanje odnosima s klijentima obuhvaćalo izradu i nabavu digitalnih rješenja te integraciju s postojećim unutrašnjim sustavom.
Ako nije prihvatljiva izrada i nabava digitalnih rješenja i integracija s postojećim sustavom, možete li nam detaljnije pojasniti što bi onda bilo prihvatljivo za složena digitalna rješenja za potrebe uvođenja automatizacije ili digitalnih rješenja za produktivnosti i rješenja za upravljanje odnosima s klijentima.
Prijavitelj bi, za potrebe automatizacije i uvođenja digitalnih rješenja za produktivnost i upravljanje odnosima s kupcima, prijavio projekt izrade programskog rješenja koji bi se povezao s postojećim programskim sustavom unutar tvrtke.
Lijep pozdrav
- 1046AK7Y9
Poštovani,
U obrascu 4. skupnoj izjavi dajemo podatke za zadnje odobreno računovodstveno razdoblje, a to je nama 2022. godina.
Poduzeće je promijenilo vlasničku strukturu, međutim do promjene je došle u 2023. godini, ali to nije još uvijek zadnje odobreno računovodstveno razdoblje. Molim Vas informaciju kako da popunimo obrazac 4., da li da stavljamo financijske podatke iz 2022. i vlasničku strukturu koja je tada vrijedila, dakle u 2022. godini?
Ili unosimo financijske podatke i broj zaposlenika iz 2022. godine iz zadnjeg računovodstvenog razdoblja, a vlasničku strukturu koja je na današnji dan?
Unaprijed hvala na odgovoru.
Upiti
Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.