Logotip sustava e-NPOO fondovieu
Tehnička podrška
Povratak na poziv

Poziv je Zatvoren

Kategorije

  • Sva pitanja (22)
  • Prihvatljivost prijavitelja (2)
  • Prihvatljivost projekta (0)
  • Prihvatljivost troškova (4)
  • Prihvatljivost aktivnosti (3)
  • Ostalo (13)
  • REDNI BROJ PITANJA: 1.1. 104uNS3R1 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 06.03.24, 09:38

    Možemo li predati dokumentaciju bez Obrasca 3. ukoliko prethodno nismo koristili potpore male vrijednosti?


    Obrazac 3 je obvezni dio projektne dokumentacije te ga je prijavitelj dužan popuniti istinitim, točnim i potpunim podacima. Navedena izjava potpisuje se pod kaznenom i materijalnom odgovornošću. Ako nije bilo potpora malih vrijednosti, trebate popuniti opće podatke o poduzeću, u stupce unijeti „0“ ili "nije primjenjivo" i potpisati izjavu.

    DATUM ODGOVORA: 14.03.24, 15:42

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.2. 104sqQmb1 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 19.03.24, 09:10

    Poštovani,

    Poduzeće se bavi proizvodnjom i prodajom vlastitih proizvoda na veliko i na malo, prema FINA-i, pretežita djelatnost od koje ostvaruje prihod subjekta je 4759 - Trgovina na malo namještajem, opremom za rasvjetu i ost. pr. za kućanstvo u spec. prodav. (G - TRGOVINA NA VELIKO I NA MALO; POPRAVAK MOTORNIH VOZILA I MOTOCIKALA) što spada u neprihvatljive djelatnosti prema poglavlju 2.7 UzP.

    Isto tako, registrirano je za djelatnost proizvodnje kojom se i bavi.

    Da li je poduzeće prihvatljiv prijavitelj ukoliko provedbom projekta unaprjeđuje poslovne procese složenim digitalnim rješenjima kojima postoji potencijalna mogućnost neizravnog ostvarivanja koristi neprihvatljive djelatnosti maloprodaje ili veleprodaje. Nije jasno stoga na koji način je moguće osigurati navedeno razdvajanje razdvajanjem djelatnosti ili razdvajanjem poslovnih računa kako je navedeno u uputama.

    Lijep pozdrav

    Kako je navedeno u poglavlju 2.3. UzP-a: „ Ako poduzetnik djeluje u jednom ili više neprihvatljivih sektora ili djelatnosti navedenih u poglavlju 2.3 Kriteriji za isključenje prijavitelja i/ili poglavlju 2.7. Prihvatljivost projekta ovih Uputa, a obavlja i druge djelatnosti koje su obuhvaćene područjem primjene Programa de minimis, može ostvariti pravo na potporu dodijeljenu u odnosu na potonje sektore ili djelatnosti, uz uvjet da sektori ili djelatnosti isključeni iz djelokruga Programa potpora male vrijednosti i ovih Uputa ne ostvaruju korist od potpore dodijeljene u okviru ovog Poziva. U tom pogledu korisnik potpore je dužan osigurati navedeno razdvajanje bilo razdvajanjem djelatnosti ili razdvajanjem poslovnih računa.“ Također napominjemo da su u UzP poglavlju 2.7 projekti koji uključuju „djelatnosti trgovine na veliko i malo (NKD odjeljci: 45, 46, 47)“ navedeni kao neprihvatljivi.

    Nadležno tijelo u interesu jednakog postupanja nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koja zahtijevaju davanje prethodnog mišljenja, odnosno ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta, konkretnog prijavitelja, konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično.

    DATUM ODGOVORA: 28.03.24, 16:16

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.1. 1040tUvgB DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 05.03.24, 16:37

    Poštovani,

    Da li je prihvatljiv trošak nabavke licence za novu verziju softvera koji se ranije koristio u poduzeću? Nova verzija softvera predstavlja značajno unaprijeđenje u odnosu na staru, te sadrži nove funkcionalnosti koje su potrebne za ispunjenje strategije digitalizacije poduzeća, ali softver ima isto ime i drugi broj verzije.

    Načelno može biti prihvatljivo, ako omogućuje aktivnosti u skladu s područjem vaučera, u trajanju do 12 mjeseci tijekom provedbe projekta.

    Napominjemo da su u poglavlju 2.11 UzP navedeni kao neprihvatljivi, između ostaloga: troškovi za produženje licenci za prava korištenja za već postojeće elemente/module IKT sustava koji su u funkciji prije početka provedbe projekta te troškovi za korištenje SaaS, IaaS, PaaS, WPaaS modela/usluge koji se koriste ili su korišteni prije početka provedbe projekta.

    Nadležno tijelo u interesu jednakog postupanja nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koja zahtijevaju davanje prethodnog mišljenja, odnosno ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta, konkretnog prijavitelja, konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično.

    DATUM ODGOVORA: 11.03.24, 16:50

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.2. 104kTQq5o DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 07.03.24, 10:22

    Poštovani,

    da li je opravdani trošak kupnja neophodnog softvera, s obzirom na njegovu ključnu ulogu u pokretanju i optimizaciji operativne opreme?

    Lijepi pozdrav.

    Načelno može biti prihvatljivo, ako omogućuje aktivnosti u skladu s područjem vaučera za složena digitalna rješenja kako je navedeno u poglavlju 2.8. točki V. UzP-a, u trajanju do 12 mjeseci tijekom provedbe projekta.

    U poglavlju 2.11 UzP-a navedeni su neprihvatljivi troškovi koji, između ostaloga uključuju sljedeće: troškovi vezani za održavanje postojećeg softvera i troškovi za produženje licenci za prava korištenja za već postojeće elemente/module IKT sustava koji su u funkciji prije početka provedbe projekta te troškovi za korištenje SaaS, IaaS, PaaS, WPaaS modela/usluge koji se koriste ili su korišteni prije početka provedbe projekta.

    Nadležno tijelo u interesu jednakog postupanja nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koja zahtijevaju davanje prethodnog mišljenja, odnosno ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta, konkretnog prijavitelja, konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično.

    DATUM ODGOVORA: 14.03.24, 15:50

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.3. 104HAMdV5 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 21.03.24, 14:18

    Dva pitanja:

    1. Da li je dentalni 3D skener i programska podrška za taj skener (softver) prihvatljiv trošak u sklopu vaučera za složena digitalna rješenja?

    2. U katalogu pružatelja usluga kod pružatelja je navedena najviša okvirna cijena usluge 4.798,75€, što to predstavlja? Trošak skenera i softvera koji planiramo nabaviti je 13.000€. Da li je onda prihvatljiv taj pružatelj usluga?

    Prihvatljivost projekta, aktivnosti i troškova opisana je u točkama 2.7-2.9 Uputa za prijavitelje. Kod određivanja cijene usluge uzima se u obzir okvirna ponuda/predračun pružatelja usluge koja je sastavni dio projektne prijave. Napominjemo da su u poglavlju 2.11. kao neprihvatljiv trošak, između ostalog, navedeni „troškovi kupnje/zakupa materijalne imovine (kupnja strojeva, uređaja, opreme i sitnog inventara, uključujući hardware)“.

    Prijavitelj s pružateljem usluge ugovara vrstu i opseg usluge.

    Sve neprihvatljive troškove snosi prijavitelj.

    Nadležno tijelo u interesu jednakog postupanja nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koja zahtijevaju davanje prethodnog mišljenja, odnosno ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta, konkretnog prijavitelja, konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično.

    DATUM ODGOVORA: 29.03.24, 11:11

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.4. 104X8Azy8 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 18.03.24, 15:42

    Poštovani,

    u okviru vaučera za složena digitalna rješenja, točnije za aktivnost automatizacije poslovnog procesa servisa i reklamacija koji dijelom uključuje i rješenje za upravljanje odnosima s kupcima, je li prihvatljiv trošak nadogradnje i proširenja postojećeg programskog sustava koji se trenutno koristi u tvrtki, a koriste ga djelatnici tvrtke na terenu putem mobilnih uređaja?

    Hvala

    U poglavlju 2.11 UzP navedeni su kao neprihvatljivi, između ostaloga: troškovi vezani za održavanje postojećeg softvera, troškovi kupnje/zakupa materijalne imovine (kupnja strojeva, uređaja, opreme i sitnog inventara, uključujući hardware).

    Nadležno tijelo u interesu jednakog postupanja nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koja zahtijevaju davanje prethodnog mišljenja, odnosno ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta, konkretnog prijavitelja, konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično.

    DATUM ODGOVORA: 29.03.24, 11:17

  • REDNI BROJ PITANJA: 4.1. 104HWTvik DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 06.03.24, 08:57

    Poštovani,

    je li aktivnost nabavke i uspostave servera (namjenskog računala ili softvera) prihvatljiva za financiranje u okviru Vaučera za složena digitalna rješenja (VSD)?

    Lijep pozdrav

    U poglavlju 2.11 UzP navedeni su kao neprihvatljivi, između ostaloga: troškovi vezani za održavanje postojećeg softvera, troškovi kupnje/zakupa materijalne imovine (kupnja strojeva, uređaja, opreme i sitnog inventara, uključujući hardware).

    Nadležno tijelo u interesu jednakog postupanja nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koja zahtijevaju davanje prethodnog mišljenja, odnosno ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta, konkretnog prijavitelja, konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično.

    DATUM ODGOVORA: 14.03.24, 15:25

  • REDNI BROJ PITANJA: 4.2. 104zxTanV DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 15.03.24, 10:48

    Je li u prihvatljiva aktivnost nabava licence za Solidworks CAD/CAM softver koji bi se koristio u djelatnosti proizvodnje metalnih konstrukcija radi pojednostavljenja konstruiranja složenih konstrukcija (budući da koristi 3D sustav modeliranja), ubrzavanja izrade radioničke dokumentacije iz gotovih modela te ubrzavanja i omogućavanja izrade kompleksnih CNC programa za naše strojeve?

    Prihvatljive aktivnosti i troškovi navedeni su u točki 2.8 Uputa za prijavitelje. Neprihvatljive aktivnosti i troškovi navedeni su u poglavljima 2.9. i 2.11. UzP.

    Nadležno tijelo u interesu jednakog postupanja nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koja zahtijevaju davanje prethodnog mišljenja, odnosno ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta, konkretnog prijavitelja. konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično.

    DATUM ODGOVORA: 20.03.24, 15:57

  • REDNI BROJ PITANJA: 4.3. 104tqYXxT DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 18.03.24, 09:26

    Poštovani,

    u Uputama za prijavitelje navedeno je da su jedni od neprihvatljivih aktivnosti:

    • aktivnosti financirane u okviru poziva „Bespovratne potpore za digitalizaciju“(referentni broj Poziva: NPOO.C1.1.2. R3-I3.01);

    Te aktivnosti su:

    • izrada/ razvoj/ nabava digitalnih rješenja i tehnologija namijenjenih unapređenju digitalizacije u svrhu digitalne transformacije poslovanja/ poslovnih procesa/ proizvodnje
    • implementacija, prilagodba, integracija digitalnih rješenja i tehnologija s postojećim/ novim unutrašnjim/ vanjskim sustavima koja pridonose digitalizaciji u svrhu digitalne transformacije poslovanja.

    Temeljem navedenog, nije jasno koje su prihvatljive aktivnosti u okviru vaučera za složena digitalna rješenja, kada bi ,primjerice, za potrebe uvođenja automatizacije ili digitalnih rješenja za produktivnosti i rješenja za upravljanje odnosima s klijentima obuhvaćalo izradu i nabavu digitalnih rješenja te integraciju s postojećim unutrašnjim sustavom.

    Ako nije prihvatljiva izrada i nabava digitalnih rješenja i integracija s postojećim sustavom, možete li nam detaljnije pojasniti što bi onda bilo prihvatljivo za složena digitalna rješenja za potrebe uvođenja automatizacije ili digitalnih rješenja za produktivnosti i rješenja za upravljanje odnosima s klijentima.

    Prijavitelj bi, za potrebe automatizacije i uvođenja digitalnih rješenja za produktivnost i upravljanje odnosima s kupcima, prijavio projekt izrade programskog rješenja koji bi se povezao s postojećim programskim sustavom unutar tvrtke.

    Lijep pozdrav

    Sukladno poglavlju 2.9 Neprihvatljive aktivnosti projekta UzP-a, neprihvatljive su aktivnosti financirane u okviru poziva „Bespovratne potpore za digitalizaciju“(referentni broj Poziva: NPOO.C1.1.2. R3-I3.01). To se odnosi na aktivnosti koje je bilo moguće financirati putem navedenog Poziva.

    Nadležno tijelo u interesu jednakog postupanja nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koja zahtijevaju davanje prethodnog mišljenja, odnosno ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta, konkretnog prijavitelja, konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično.

    DATUM ODGOVORA: 28.03.24, 16:16

  • REDNI BROJ PITANJA: 5.1. 1046AK7Y9 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 01.03.24, 11:05

    Poštovani,

    U obrascu 4. skupnoj izjavi dajemo podatke za zadnje odobreno računovodstveno razdoblje, a to je nama 2022. godina.

    Poduzeće je promijenilo vlasničku strukturu, međutim do promjene je došle u 2023. godini, ali to nije još uvijek zadnje odobreno računovodstveno razdoblje. Molim Vas informaciju kako da popunimo obrazac 4., da li da stavljamo financijske podatke iz 2022. i vlasničku strukturu koja je tada vrijedila, dakle u 2022. godini?

    Ili unosimo financijske podatke i broj zaposlenika iz 2022. godine iz zadnjeg računovodstvenog razdoblja, a vlasničku strukturu koja je na današnji dan?

    Unaprijed hvala na odgovoru.

    Za Obrazac 4. Skupna izjava, navedeno je "Skupna izjava prijavitelja treba biti dostavljena s podacima za godinu koja prethodi godini predaje projektne prijave."

    Prijavitelj je dužan u Obrazac 4. Skupna izjava unijeti podatke važeće u trenutku podnošenja projektnog prijedloga. To vrijedi i ukoliko je došlo do promjena u godini za koju još nema podneseno godišnje izvješće.

    S obzirom na navedeno te činjenicu da je rok za prijavu po ovom pozivu otvoren do 8. travnja, potencijalni prijavitelji imaju mogućnost predati financijske izvještaje i ranije od zadnjeg roka za iste te Obrazac 4. popuniti podacima za godinu koja prethodi godini predaje projektne prijave. Podaci moraju biti točni i istiniti (ne i verificirani) što prijavitelj garantira svojim potpisom. Nadležno tijelo će provjeriti istinitost podataka.

    DATUM ODGOVORA: 12.03.24, 08:48


1-10 od 22 zapisa

Upiti

Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.