Logotip sustava e-NPOO fondovieu
Tehnička podrška
Povratak na poziv

Poziv je Zatvoren

Naziv poziva: Izgradnja, rekonstrukcija i opremanje srednjih škola

Kod poziva: NPOO.C3.1.R1-I3.01

Kategorije

  • Sva pitanja (47)
  • Prihvatljivost prijavitelja (2)
  • Prihvatljivost projekta (12)
  • Prihvatljivost troškova (8)
  • Prihvatljivost aktivnosti (2)
  • Ostalo (23)
  • REDNI BROJ PITANJA: 1.1. 111WHFoE9 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 05.06.24, 14:15

    Poštovani,

    Imam dva pitanja vezana za natječaj!

    1. Potencijalni prijavitelj bila bi Srednja škola. Vlasnik zgrade i čestice na kojoj se nalazi škola je Osnovna škola. Istu zgradu dijele Osnovna i Srednja škola (različite smjene). Jedini vlasnik i osnivač Osnovne škole je županije. Da li je navedena Srednja škola prihvatljivi prijavitelj?

    2. Da li je prihvatljivo opremanje postojeće škole. Kao što je gore navedeno, u istoj zgradi se odvija Osnovna i Srednja škola te je samim time potrebno opremanje postojećih učionica bez ikakvog uvođenja novih razreda?

    Unaprijed zahvaljujem,

    Vezano uz 1. pitanje, sukladno točci 2.1 Uputa za prijavitelje prihvatljivi su prijavitelji jedinice regionalne (područne) samouprave na području Republike Hrvatske prema Zakonu o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN, br. 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20) i Grad Zagreb prema Zakonu o Gradu Zagrebu (NN br. 62/01, 125/08, 36/09, 119/14, 98/19 i 144/20), kao osnivači javnih ustanova koje obavljaju djelatnost srednjeg obrazovanja sukladno Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20).

    Vezano uz prihvatljivost partnera, sukladno točci 2.2. partneri na projektu mogu biti:

    a) jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave i/ili

    b) Republika Hrvatska i/ili

    c) javne ustanove koje obavljaju djelatnost odgoja i obrazovanja i druge javne ustanove čiji je osnivač jedinica lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave i/ili Republika Hrvatska,

    a čije će se postojeće građevine ili zemljište koristiti za povećanje obuhvata gimnazijskih programa.

    Prijavitelj/partner mora biti vlasnik zemljišta lokacije ulaganja odnosno nekretnine koja je predmet ulaganja, stoga ako je vlasnik osnovna škola ona bi trebala biti partner. Ako se prijava podnosi u partnerstvu, Sporazum o partnerstvu se dostavlja po objavi Odluke o financiranju, a prije potpisa Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava s uspješnim prijaviteljem.

    Vezano uz 2. pitanje, sukladno točci 2.6 Uputa za prijavitelje, kako bi projekt bio prihvatljiv, projektni prijedlog mora udovoljavati, između ostalih, i sljedećim kriterijima prihvatljivosti:

    • Projektom se ostvaruje minimalno jedna izgrađena i/ili obnovljena srednjoškolska učionica za povećanje obuhvata gimnazijskog programa (Obrazac 7 – Izjava o broju odjela i učionica i Obrazac 2 - Izjava ovlaštenog projektanta)

    • Projektom se predviđa povećanje broja gimnazijskih odjela u mjestu u kojem je popunjenost kvote u gimnazijama (programi osnivača koji se izvode u potpunosti na hrvatskom jeziku i za sve učenike) veća od 75% u školskoj godini 2023./2024. (Izvor provjere: Prilog 13. Postotak upisnosti gimnazijskih programa)

    • Projektom se predviđa: smanjenje broja strukovnih razrednih odjela ili optimizacija broja strukovnih razrednih odjela najkasnije po završetku projekta u narednoj školskoj godini. (Obrazac 7- Izjava o broju odjela i učionica).

    Sukladno svemu navedenom, projekt koji predviđa isključivo opremanje škole i ne predviđa uvođenje dodatnih gimnazijskih odjela nije prihvatljiv za financiranje.

    DATUM ODGOVORA: 07.06.24, 15:01

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.2. 111ZgzrDC DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 22.07.24, 14:02

    Poštovani, sukladno točki 2.1 Poziva županija je osnivač srednje škole koja je predmet ulaganja te je stoga i Prijavitelj projekta. Vlasnik čestica na kojoj se provodi ulaganje je grad te je kao takav i defniran kao projektni Partner. Je li srednja škola isto tako prihvatljiv Partner sukladno odredbama poziva 2.2.  Prihvatljivi partneri: c)javne ustanove koje obavljaju djelatnost odgoja i obrazovanja i druge javne ustanove čiji je osnivač jedinica lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave i/ili Republika Hrvatska,  a čije će se postojeće građevine ili zemljište koristiti za povećanje obuhvata gimnazijskih programa, iako nije vlasnik građevine koja se modernizira i oprema, ali je ustanova koja provodi gimnazijski program, odnosno srednja je škola koja koristi nekretninu grada (partnera 1) za provođenje srednjoškolskog obrazovanja?

    Hvala

    U skladu s točkom 2.1 Uputa za prijavitelje predviđeno je da partner na projektu bude jedan od navedenih pravnih subjekata koji je vlasnik građevine ili zemljišta koji će se koristiti za povećanje obuhvata gimnazijskog programa. Srednja škola je, dakle, prihvatljiva kao partner ako ispunjava navedeni uvjet tj. ako je vlasnik postojeće građevine ili zemljišta koji će se koristiti za povećanje obuhvata gimnazijskog programa.

    DATUM ODGOVORA: 25.07.24, 09:01

  • REDNI BROJ PITANJA: 2.1. 111ALwlQQ DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 03.06.24, 12:32

    Molim Vas za odgovor na sljedeća pitanja. Zanima nas može li se prijaviti izgradnja/rekonstrukcija/opremanje sportske dvorane škole, smatra li se pod nazivom učionica zapravo dvorana za održavanje nastave iz tjelesne i zdravstvene kulture?

     

    Što ako je koeficijent racionalizacije ispod vrijednosti 0,5 s obzirom da županija ima 0% suficitarnih programa? Smatra li se projektni prijedlog i dalje prihvatljiv za ovaj poziv?

    Cilj  Poziva na dodjelu bespovratnih sredstava Izgradnja, rekonstrukcija i opremanje srednjih škola (C3.1. R1-I3.1)  je osiguravanje infrastrukturnih i materijalnih kapaciteta za povećanje obuhvata gimnazijskim programima, a pokazatelj  koji treba ostvariti provedbom projekta broj novih i/ili moderniziranih učionica za gimnazijsko obrazovanje.

    Sukladno točci 2.6 Uputa za prijavitelje, kako bi projekt bio prihvatljiv, projektni prijedlog mora udovoljavati, između ostalih, i sljedećim kriterijima prihvatljivosti:

    •             Projektom se ostvaruje minimalno jedna izgrađena i/ili obnovljena srednjoškolska učionica za povećanje obuhvata gimnazijskog programa  (Obrazac 7 – Izjava o broju odjela i učionica i Obrazac 2 - Izjava ovlaštenog projektanta)

    •             Projektom se predviđa povećanje broja gimnazijskih odjela u mjestu u kojem je popunjenost kvote u gimnazijama (programi osnivača koji se izvode u potpunosti na hrvatskom jeziku i za sve učenike) veća od 75% u školskoj godini 2023./2024. (Izvor provjere: Prilog 13. Postotak upisnosti gimnazijskih programa)

    •             Projektom se predviđa: smanjenje broja strukovnih razrednih odjela ili optimizacija broja strukovnih razrednih odjela najkasnije po završetku projekta u narednoj školskoj godini. (Obrazac 7- Izjava o broju odjela i učionica).

    Sukladno točci 2.7 prihvatljive aktivnosti, između ostalih, jesu aktivnosti koje se odnose na izvedbu građevinskih, obrtničkih  i instalaterskih radova na unutarnjem/vanjskom/dvoranskom prostoru za potrebe izgradnje nove  srednje škole, rekonstrukciju/modernizaciju postojeće  srednje škole, rekonstrukciju/modernizaciju objekta druge namjene, igrališta, rušenje postojeće građevine  te zbrinjavanje nastalog otpada.

    Slijedom svega navedenog, izgradnja/rekonstrukcija/opremanje sportske dvorane škole je jedna od prihvatljivih aktivnosti, ali projektna prijava koja bi sadržavala samo ovu aktivnosti ne bi zadovoljila uvjete prihvatljivosti navedene pod točkom 2.6.  vezana uz ostvarenje minimalno jedne izgrađene i/ili obnovljene srednjoškolske učionice za povećanje obuhvata gimnazijskog programa i  povećanje broja gimnazijskih odjela odnosno smanjenje ili optimizaciju strukovnih odjela. Slijedom navedenog, projektna prijava ne bi bila prihvatljiva.

    Uz uvažavanje gore navedenih uvjeta iz točke 2.6. Uputa za prijavitelje, ako osnivač nema na svom području suficitarne programe i dalje ima mogućnost smanjiti programe niskog interesa učenika i najslabije popunjenih kapaciteta u zadnje dvije godine ili kombinirati 2 strukovna programa u jedan odjel. Koeficijent racionalizacije sukladno Uputama ne može biti manji od 0,5.

    DATUM ODGOVORA: 07.06.24, 14:44

  • REDNI BROJ PITANJA: 2.2. 111zVCAzP DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 10.06.24, 09:12

    U slučaju povećanja 1 razrednog gimnazijskog odjela da li se može prijaviti dogradnja manjeg broja učionica umjesto maksimalno 4 učionice koje mogu biti predmet prijave?

    Broj od 4 učionice za povećanje jednog gimnazijskog odjela služi za izračun maksimalnog iznosa bespovratnih sredstava u slučaju uvođenja jednog razrednog odjela, a prijavitelj može tražiti i sredstva za modernizaciju odnosno izgradnju ili rekonstrukciju manjeg broja učionica.

    Načelno, prihvatljiva je i prijava u kojoj je prijavitelju potrebna adaptacija na razini samo jedne učionice jer preostale 3 koje su mu potrebne za uvođenje jednog gimnazijskog odjela ima u funkcionalnom stanju. 

    DATUM ODGOVORA: 13.06.24, 11:01

  • REDNI BROJ PITANJA: 2.3. 111fOcFqj DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 12.06.24, 15:18

    Poštovani,

    pitanje se odnosi na dio 2.6.1. Posebni uvjeti prihvatljivosti projekta, 4. Troškovnici.

    Naš konkretan slučaj je da broj učionica koji je školi potreban za prelazak na jednosmjensku nastavu ostvarujemo pregrađivanjem prostora u postojećem dijelu škole i dogradnjom novog školskog prostora. Odlučili smo se za oba zahvata (dogradnja i rekonstrukcija u postojećem dijelu škole) kako bi površina škole bila sukladna onoj koja je prihvatljiva prema projekcijama MZOM-a za 2026./2027. školsku godinu. Da li su nam u ovo konkretnom slučaju prihvatljivi svi troškovi? Troškovnici za dogradnju i rekonstrukciju u postojećem su odvojeni.

    Unaprijed zahvaljujemo na odgovoru.

    Pretpostavljamo da se ptanje odnosi na poziv Izgradnja, rekonstrukcija i opremanje osnovnih škola za potrebe jednosmjenskog rada i cjelodnevne škole.

    DATUM ODGOVORA: 14.06.24, 11:08

  • REDNI BROJ PITANJA: 2.4. 111TdLhfJ DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 11.06.24, 09:29

    Ukoliko prijavitelj (osnivač škola) prijavljuje 2 projektna prijedloga, može li se koristiti isti koeficijent racionalizacije u oba prijedloga, odnosno računa li se navedeno na razini županije? Primjerice, smanjuje se jedan razredni odjel suficitarnog četverogodišnjeg programa i smanjuje se dinamika upisa razrednog odjela suficitarnog programa na području županije. U obje škole uvodi se po jedan gimnazijski odjel. Možemo li računati u svakoj prijavi koeficijent racionalizacije 1*1+1x0,25=1,25 (1,25>1 po svakoj prijavi)?

    Sukladno točci 2.6 Uputa za prijavitelje, kako bi projekt bio prihvatljiv, svaki projektni prijedlog mora predvidjeti smanjenje broja strukovnih razrednih odjela ili optimizaciju broja strukovnih razrednih odjela najkasnije po završetku projekta u narednoj školskoj godini.

    S obzirom na navedeno, nije moguće smanjenje istog razrednog odjela suficitarnog programa prikazati u više projektnih prijedloga.

    DATUM ODGOVORA: 14.06.24, 11:16

  • REDNI BROJ PITANJA: 2.5. 111AFwTam DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 11.06.24, 09:28

    Željeli bismo samo potvrditi, uvođenje jednog dodatnog gimnazijskog odjela 1. razreda, podrazumijeva maksimalno 4 učionice koje mogu biti predmetom intervencije?

    Broj od najviše 4 učionice za povećanje jednog gimnazijskog odjela služi za izračun maksimalnog iznosa bespovratnih sredstava. Sukladno točci 2.7 Uputa za prijavitelje prihvatljive aktivnosti, između ostalih, jesu aktivnosti koje se odnose na izvedbu građevinskih, obrtničkih i instalaterskih radova na unutarnjem/vanjskom/dvoranskom prostoru za potrebe izgradnje nove srednje škole, rekonstrukciju/modernizaciju postojeće srednje škole, rekonstrukciju/modernizaciju objekta druge namjene, igrališta, rušenje postojeće građevine te zbrinjavanje nastalog otpada.

    DATUM ODGOVORA: 14.06.24, 11:18

  • REDNI BROJ PITANJA: 2.6. 1112eElbj DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 11.06.24, 09:28

    Smatra li se srednja škola prihvatljivim partnerom ukoliko se ne nalazi na popisu u okviru Priloga 13? Škola ima gimnazijski program, ali nije bilo upisa u prethodnoj godini.

    Ako se pitanje odnosi na školu u kojoj će se povećavati obuhvat gimnazijskim programima, škola treba biti u mjestu u kojem je upisnost gimnazijskih programa u 2023./24. bila veća od 75%.

    DATUM ODGOVORA: 14.06.24, 11:19

  • REDNI BROJ PITANJA: 2.7. 111MzQJ61 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 11.06.24, 09:27

    Podrazumijeva li se dogradnja na postojeću zgradu škole kao rekonstrukcija i opremanje ili izgradnja i opremanje? Koji iznos bespovratnih sredstava je prihvatljiv u tim slučajevima?

    Rekonstrukcija i opremanje 1 učionice podrazumijeva izvedbu građevinskih i drugih radova za dogradnju ili nadogradnju i opremanje dijela prostora uz postojeću građevinu za provedbu gimnazijskog obrazovanja te je predviđeni najviši iznos 600.000 EUR po učionici.

    DATUM ODGOVORA: 14.06.24, 11:20

  • REDNI BROJ PITANJA: 2.8. 111qCBKpM DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 11.06.24, 09:27

    U uputama za prijavitelje stoji: „U skladu s Preporukama HZZ-a za obrazovnu i upisnu politiku kao suficitarni programi, odnosno programi za čijim je kompetencijama potražnja manja od ponude, posebno često se navode četverogodišnji programi iz strukovnog sektora ekonomije i trgovine - ekonomisti, komercijalisti, poslovni tajnici, upravni referenti te hotelijersko-turistički tehničari.“ Prema tome, gledamo li kao suficitarne programe isključivo navedene ili se isto može odnositi i na strukovne četverogodišnje programe niskog interesa učenika i najslabije popunjenih kapaciteta u posljednje dvije školske godine?

    Racionalizacija strukovnih programa obrazovanja, osim smanjenja suficitarnih koji su skladu s Preporukama HZZ, odnosi se i na strukovne programe niskog interesa učenika i najslabije popunjenih kapaciteta u posljednje dvije školske godine, a to se može odnositi i na trogodišnje i na četverogodišnje strukovne programe.  Također, prijavitelj može provesti optimizaciju broja razrednih odjela strukovnih programa (kombiniranje strukovnih programa istoga trajanja, iz istoga sektora i istoga modela izvođenja u jedan razredni odjel).

    DATUM ODGOVORA: 14.06.24, 11:24


1-10 od 47 zapisa

Upiti

Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.