Tehnička podrška
Povratak na poziv

Kategorije

  • Sva pitanja (103)
  • Prihvatljivost prijavitelja (9)
  • Prihvatljivost projekta (27)
  • Prihvatljivost troškova (27)
  • Prihvatljivost aktivnosti (6)
  • Ostalo (34)
  • REDNI BROJ PITANJA: 1.1. 113YxMYXP DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 26.06.24, 08:40

    Poštovani,

    prijavitelj projekta je JLS koji je vlasnik 79,7% katastarske čestice na kojoj se nalazi škola koja bi bila predmet projekta, a preostalih 20,3% katastarske čestice je u vlasništvu spomenute škole. Je li takva situacija prihvatljiva za prijavu projekta na natječaj (JLS i škola bi išli u partnerstvo na projektu) ili je potrebno da prijavitelj ili partner bude stopostotni vlasnik na ZK izvatku da bi bio prihvatljiv?

    Navedena situacija je prihvatljiva. Sukladno Uputama za prijavitelje točki 2.6.1. Posebni uvjeti prihvatljivosti projekta/Dokazi vlasništva, Prijavitelj/partner mora biti vlasnik zemljišta lokacije ulaganja odnosno nekretnine koja je predmet ulaganja.

    DATUM ODGOVORA: 03.07.24, 09:22

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.1. 87jrkFTq DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 10.07.23, 13:46

    Pozdrav! U uputama za prijavitelje navodi se da su prihvatljivi sljedeći prijavitelji: 

    -Republika Hrvatska i/ili jedinice lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave koji sukladno članku 90. stavak 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi mogu biti osnivači škole.

    1. Znači li to da prijavitelj može biti JLS koja nije osnivač škole ali prijavljuje projekt za školu u svom mjestu?

    2. Ukoliko prijavitelj može biti JLS koja nije osnivač škole, je li obavezno partnerstvo s javnom ustanovom?

    3. Te zadnje pitanje : odnosi li se poziv na sve škole ili samo one koje prelaze na jednosmjensku i/ili cjelodnevnu nastavu?

      Unaprijed hvala na odgovorima.

      Srdačan pozdrav!

    Sukladno točki 2.6 Prihvatljivost projekta, kako bi projektni prijedlog bio prihvatljiv, između ostalog, projektom se ostvaruje minimalno jedna nova i/ili modernizirana učionica za potrebe jednosmjenskog rada jedne ili više osnovnih škola

    Ako se problem prelaska u jednu smjenu jedne ili više osnovnih škola rješava rekonstrukcijom postojeće škole, prijavitelj je osnivač postojeće škole na kojoj se planira rekonstrukcija.

    Ako se problem prelaska u jednu smjenu jedne ili više osnovnih škola rješava izgradnjom nove škole, prijavitelj može biti osnivač škole sukladno članku 90. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Republika Hrvatska i/ili jedinice lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave) koji će osnovati školsku ustanovu.

    Napominjemo, da je prije prijave na Poziv, sukladno točki 2.6.1. Posebni uvjeti prihvatljivosti projekta, prijavitelj dužan ishoditi Suglasnost MZO da je idejno rješenje zahvata u prostoru za osnovne škole u skladu sa Normativima dimenzioniranja prostora osnovnih škola u Republici Hrvatskoj 2022. odnosno u kojoj mjeri idejno rješenje opravdava efikasnost i racionalnost infrastrukturnog ulaganja za prelazak u jednu smjenu uzimajući u obzir demografska kretanja i optimizaciju veličine razrednih odjela. Navedenu suglasnost MZO-a potrebno je kod prijave na natječaj dostaviti kao dio obavezne dokumentacije.

    Sukladno točki 2.2. Prihvatljivost partnera i formiranje partnerstva, prijavitelj može prijaviti projekt samostalno ili u partnerstvu s jedinicom lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave i/ili Republikom Hrvatskom i/ili javnom ustanove koje obavljaju djelatnost odgoja i obrazovanja i druge javne ustanove čiji je osnivač jedinica lokalne i/ili područne (regionalne) samouprave ili Republika Hrvatska, a čije će se postojeće građevine ili zemljište koristiti za povećanje kapaciteta učionica za potrebe jednosmjenskog rada.

    Cilj Poziva je osigurati infrastrukturne i materijalne kapacitete za prelazak osnovnih škola u jednu smjenu i provođenje cjelodnevne škole. Sukladno navedenome, Poziv je namijenjen samo školama koje će osigurati infrastrukturne i materijalne kapacitete za prelazak osnovnih škola u jednu smjenu i provođenje cjelodnevne škole.

    DATUM ODGOVORA: 17.07.23, 15:40

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.2. 87iIXYYL DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 11.07.23, 08:39

    Poštovani,

    Osnovna škola Viktora Kovačića Hum na Sutli djeluje u 2 smjene, a nije navedena na popisu škola koji je objavljen uz Poziv kao škola koja radi u 2 smjene, već kao škola koja djeluje u 1 smjeni. Je li ona prihvatljiva za prijavu na Poziv?

    Lp

    Sukladno točki 2.6. Prihvatljivost projekta, kako bi projektni prijedlog bio prihvatljiv, između ostalog navedeno je sljedeće, projektom se ostvaruje minimalno jedna nova i/ili modernizirana učionica za potrebe jednosmjenskog rada jedne ili više osnovnih škola. Intervencija se može odnositi na izgradnju nove škole, rekonstrukciju objekta druge namjene, rekonstrukciju postojeće škole koja radi u dvije/tri smjene, a rekonstrukcija postojeće jednosmjenske škole prihvatljiva je samo u slučaju kada se time rješava problem manjka učionica škole/a u blizini koja/e radi/e u dvije/tri smjene, a koje će nakon završetka projekta preći u jednosmjenski rad.

    Ministarstvo znanosti i obrazovanja je za potrebe provedbe Poziva, a na temelju dostupnih podataka o infrastrukturnim kapacitetima iz e-Matice, izračunalo broj razrednih odjela koje će škola imati u školskoj godini 2026./2027. koji su dostupni na poveznici Učionice-2022-23 - Power BI. Napominjemo kako je OŠ Viktora Kovačića - Hum na Sutli i u aplikaciji ŠeR označena kao škola koja radi u jednoj smjeni koja se ne rotira.

    Ministarstvo znanosti i obrazovanja koristi podatke o odgojno-obrazovnom radu škola i broju učenika iz službene evidencije odnosno e-Matice. Sukladno članku 3. stavku 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22), škola je dužna upisivati podatke o odgojno-obrazovnom radu u e- Maticu - zajednički elektronički upisnik.

    Nadalje, Pravilnik o zajedničkom upisniku školskih ustanova u elektroničkom obliku – e- Matici (Narodne novine 86/15, 76/19, 38/20) u članku 3. propisuje da su školske ustanove u Republici Hrvatskoj dužne za svaku školsku godinu u e-Matici evidentirati sve podatke o odgojno-obrazovnome radu za to odgojno-obrazovno razdoblje. Evidencija odgojno-obrazovnoga rada ustanove obuhvaća podatke o učenicima, razrednim odjelima i organizaciji odgojno-obrazovnoga rada u jednoj školskoj godini.

    Ravnatelj je sukladno članku 125., Zakona o odgoju i obrazovanju,  poslovodni i stručni voditelj školske ustanove koji je odgovoran za zakonitost rada, a između ostalih poslova, nadzire pravodobno i točno unošenje podataka u e- Maticu.

    Stoga, ako određeni podatak unesen u e-Maticu za vašu školsku ustanovu nije ispravan, molimo da organizirate unos ispravnih podataka i o tome žurno izvijestite ovo Ministarstvo kako bi Vaša škola bila dostupna i na poveznici Učionice-2022-23 - Power BI.

    DATUM ODGOVORA: 18.07.23, 16:25

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.3. 87yV2D23 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 13.07.23, 08:39

    Poštovani, pitam u ime jedinice lokalne samouprave, naime osnivač smo Centra za odgoj i obrazovanje (posebna odgojno-obrazovna ustanova), prostor je u našem vlasništvu, da li je Centar prihvatljiv za proširenje kapaciteta pod ovim Pozivom?

    U zadnjih 10 godina imamo kontinuiran porast broja učenika i evidentna je potreba za novim prostorom.

    Sukladno točki 2.1. Uputa za prijavitelje, prihvatljivi su sljedeći prijavitelji: Republika Hrvatska i/ili jedinice lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave koji sukladno članku 90. stavak 2.  Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi mogu biti osnivači škole.

    Prema članku 33. Državnog pedagoškog standarda osnovnoškolskog sustava odgoja i obrazovanja, odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama provodi se u redovitoj školi uz potpunu ili djelomičnu integraciju prema stupnju i vrsti teškoće, po redovitim, individualiziranim i posebnim nastavnim programima ili iznimno, ako je učenicima potrebna i dodatna zdravstvena i socijalna skrb, u posebnim odgojno-obrazovnim ustanovama te Državni pedagoški standard za njih određuje drugačija mjerila i kriterije (veličina razrednog odjela i veličina prostora za nastavu).  

    S obzirom na specifičnost uvjeta za nastavu, a ovisno o teškoćama učenika i programu, na centre za odgoj i obrazovanje nije se primjenjivala metodologija izračuna broja razrednih odjela u 2026./27. godini koja za prelazak u jednu smjenu uzima u obzir demografska kretanja i optimizaciju veličine razrednih odjela te se stoga centri ne nalaze u tablici Učionice-2022-23 - Power BI.

    Napominjemo, da je prije prijave na Poziv, sukladno točki 2.6.1. Posebni uvjeti prihvatljivosti projekta, prijavitelj dužan ishoditi Suglasnost MZO kao dio obavezne dokumentacije. Na stranicama MZO-a objavljene su 13. srpnja 2023. godine Smjernice za izradu dokumentacije u svrhu izdavanja suglasnosti na idejno rješenje/projekt zahvata u prostoru za osnovne škole koje sadrže sve potrebne informacije vezane za dobivanje Suglasnosti MZO-a.

    Kako su prema Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, centri za odgoj i obrazovanje javne ustanove koje obavljaju djelatnost odgoja i obrazovanja te imaju isti status kao i redovite školske ustanove prihvatljivi su za prijavu na Poziv ako projektom ostvaruju minimalno jednu novu i/ili moderniziranu učionicu za potrebe jednosmjenskog rada jedne ili više osnovnih škola.

    DATUM ODGOVORA: 20.07.23, 14:51

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.4. 87rVCN2d DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 14.07.23, 09:26

     

    Poštovani,

     

    u tablicama u Uputama za prijavitelje, na poveznici Učionice-2022-23 - Power BI, nisu navedene posebne ustanove, odnosno osnovne škole za djecu s teškoćama (centri za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju). Grad Križevci je osnivač takvog centra, u kojemu se nastava odvija u dvije smjene.

    Hoće li dogradnja objekta centra, kako bi se nastava mogla odvijati u jednoj smjeni, biti prihvatljiva za financiranje iz ovog Poziva?

     

    Hvala

    Sukladno točki 2.1. Uputa za prijavitelje, prihvatljivi su sljedeći prijavitelji: Republika Hrvatska i/ili jedinice lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave koji sukladno članku 90. stavak 2.  Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi mogu biti osnivači škole.

    Prema članku 33. Državnog pedagoškog standarda osnovnoškolskog sustava odgoja i obrazovanja, odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama provodi se u redovitoj školi uz potpunu ili djelomičnu integraciju prema stupnju i vrsti teškoće, po redovitim, individualiziranim i posebnim nastavnim programima ili iznimno, ako je učenicima potrebna i dodatna zdravstvena i socijalna skrb, u posebnim odgojno-obrazovnim ustanovama te Državni pedagoški standard za njih određuje drugačija mjerila i kriterije (veličina razrednog odjela i veličina prostora za nastavu).  

    S obzirom na specifičnost uvjeta za nastavu, a ovisno o teškoćama učenika i programu, na centre za odgoj i obrazovanje nije se primjenjivala metodologija izračuna broja razrednih odjela u 2026./27. godini koja za prelazak u jednu smjenu uzima u obzir demografska kretanja i optimizaciju veličine razrednih odjela te se stoga centri ne nalaze u tablici Učionice-2022-23 - Power BI.

    Napominjemo, da je prije prijave na Poziv, sukladno točki 2.6.1. Posebni uvjeti prihvatljivosti projekta, prijavitelj dužan ishoditi Suglasnost MZO kao dio obavezne dokumentacije. Na stranicama MZO-a objavljene su 13. srpnja 2023. godine Smjernice za izradu dokumentacije u svrhu izdavanja suglasnosti na idejno rješenje/projekt zahvata u prostoru za osnovne škole koje sadrže sve potrebne informacije vezane za dobivanje Suglasnosti MZO-a.

    Kako su prema Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, centri za odgoj i obrazovanje javne ustanove koje obavljaju djelatnost odgoja i obrazovanja te imaju isti status kao i redovite školske ustanove prihvatljivi su za prijavu na Poziv ako projektom ostvaruju minimalno jednu novu i/ili moderniziranu učionicu za potrebe jednosmjenskog rada jedne ili više osnovnih škola.

    DATUM ODGOVORA: 20.07.23, 14:52

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.5. 87N5stNF DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 31.07.23, 11:08

    Poštovani,

     

    Sukladno otvorenom Pozivu  Izgradnja, rekonstrukcija i opremanje osnovnih škola za potrebe jednosmjenskog rada i cjelodnevne škole, te njegovim Uputama za prijavitelje, a vezano za formiranje partnerstva iz točke 2.2, ovim putem Vas molimo za informaciju može li partner na projektu biti Regionalni koordinator, kao druga javna ustanova čiji je osnivač jedinica lokalne i/ili područne (regionalne) samouprave, ali nema građevine ili zemljište koje će se koristiti za povećanje kapaciteta učionica za potrebe jednosmjenskog rada, već samo stručno znanje koju će pružiti prijavitelju u pripremi i provedbi projekta. Navedeno partnerstvo bi direktno utjecalo na Zahtjeve koji se odnose na učinkovito korištenje sredstava i održivost projekta iz točke 2.5 istih Uputa, budući da bi partner osigurao odgovarajuće kapacitete za provedbu projekta kao i osigurao imenovanog voditelja projekta, te bi Prijavitelj na taj način sa svojim partnerom postupao u skladu s načelima ekonomičnosti, učinkovitosti i djelotvornosti.

     

    Unaprijed hvala

    Sukladno Uputama za prijavitelje, točka 2.2. Prihvatljivost partnera i formiranje partnerstva, partner na projektu može biti i druga javna ustanova čiji je osnivač jedinica lokalne i/ili područne (regionalne) samouprave ili Republika Hrvatska, samo ukoliko ta ustanova ima postojeće građevine ili zemljište koje će se koristiti za povećanje kapaciteta učionica za potrebe jednosmjenskog rada. U ovom slučaju, regionalni koordinator nije prihvatljiv partner.

    DATUM ODGOVORA: 07.08.23, 16:02

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.6. 875DoXEA DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 30.08.23, 09:07

    Poštovani,

    Matična osnovna škola održava nastavu u dva odvojena i udaljena objekta, a i matična i dvije područne škole rade u jednoj smjeni. Ulaganjem bi Prijavitelj dogradio jednu zgradu matične škole te bi svi učenici matične škole pohađali nastavu u dograđenom objektu. Je li takvo ulaganje prihvatljivo sukladno odredbama Poziva?

    Hvala unaprijed,

    Sukladno Uputama za prijavitelje, kako bi bio prihvatljiv, projektni prijedlog mora udovoljavati svim utvrđenim kriterijima prihvatljivosti a između ostalog mora ostvariti minimalno jednu novu i/ili moderniziranu učionicu za potrebe jednosmjenskog rada jedne ili više osnovnih škola. Ulaganja u jednosmjenske škole nisu prihvatljiva, osim  u slučaju kada se time rješava problem manjka učionica škole/a u blizini koja/e radi/e u dvije/tri smjene, a koje će nakon završetka projekta preći u jednosmjenski rad.

    Također, Ministarstvo znanosti i obrazovanja planira do kraja 2023. godine objavu Poziva  „Modernizacija ustanova za provedbu CDŠ u osnovnoškolskom obrazovanju“ iz Programa konkurentnost i kohezija 2021. – 2027. na koji će se moći prijaviti i škole koje već provode nastavu u jednoj smjeni.

    DATUM ODGOVORA: 05.09.23, 10:40

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.7. 87dEQREr DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 11.09.23, 14:36

    Poštovani,

    Sukladno točci 2.1. UzP prihvatljivi prijavitelj bi bio županija koja je ujedno i osnivač obrazovne ustanove – škole.

    Sukladno točci 2.4. UzP „Jedan projektni prijedlog odnosi se na investiciju u građevinu/e jedne matične škole ili u građevinu/e jedne područne škole.“ Nadalje, „Partner ne može sudjelovati u više projektnih prijedloga osim u slučaju kad je jedinica lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave ili Republika Hrvatska.“

    Sukladno točci 2.6.1. UzP, podtočka 2. „Dokaz vlasništva“ Prijavitelj/partner mora biti vlasnik zemljišta lokacije ulaganja odnosno nekretnine koja je predmet ulaganja.“

    Prijavitelj želi prijaviti projekt dogradnje/rekonstrukcije dvije građevine (matična i područna škola) koje su u vlasništvu iste škole. S obzirom na uvjet dokaza vlasništva iz točke 2.6.1. škola koja je vlasnik nekretnina mora biti partner u projektu, no ona to sukladno točci ne može biti u oba projekta.

    Može li se prijaviti dogradnja/rekonstrukcija obije zgrade kao jedan projekt? Ukoliko ne, je li dovoljno da škola prenese pravo građenja na Prijavitelja kako bi morala biti partner u samo jednom projektu? Sukladno točci 2.6.1. UzP, podtočka 2. „Ako postoji upisano pravo trećih osoba, plomba, zabilježba i predbilježba potrebno je dostaviti, zajedno s izvatkom iz zemljišne knjige, izjavu nositelja upisanog prava da navedeno pravo neće dovesti u pitanje vlasništvo ili realizaciju projekta.“ U tom slučaju bi škola dala izjavu da neće dovesti u pitanje realizaciju projekta.

    Zahvaljujem unaprijed, lp.

    Sukladno 1. izmjenama Uputa za prijavitelje objavljenima 11. kolovoza 2023. godine, partner može sudjelovati u više projektnih prijedloga, odnosno, u Vašem slučaju, škola može biti partner u oba projekta. Nadalje, projekti se moraju prijaviti u odvojenim prijavama jer sukladno Uputama za prijavitelje, kao što je u pitanju i navedeno, jedan projektni prijedlog odnosi se na investiciju u građevinu/e jedne matične škole ili u građevinu/e jedne područne škole.

    DATUM ODGOVORA: 18.09.23, 11:20

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.8. 87oL2th5 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 13.09.23, 16:00

    Poštovani,

    molim Vas za informaciju zašto vjerske zajednice odnosno pravne osobe Katoličke Crkve u RH nisu prihvatljivi prijavitelji u objavljenom Pozivu?
    Također, molim Vas za informaciju kada se može očekivati sljedeći Poziv pod nazivom "Izgradnja, rekonstrukcija i opremanje osnovnih škola za potrebe jednosmjenskog rada i cjelodnevne škole", u narednom razdoblju do 2027. godine, a na koji će se moći prijaviti i vjerske organizacije?

    U sklopu ovog Poziva prihvatljivi prijavitelji su jedinice lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave i Republika Hrvatska koje prema Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi mogu biti osnivači škole. Škole osnovane od strane drugih osnivača nisu prihvatljive u okviru ovog Poziva.

    Za detaljnije informacije o skorim natječajima molimo da pratite mrežne stranice esfplus.hr i strukturnifondovi.hr.

    DATUM ODGOVORA: 20.09.23, 08:38

  • REDNI BROJ PITANJA: 2.1. 113PBL6Fh DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 06.06.24, 11:49

    Poštovani,

    nastavno na točku 2.2. Prihvatljivost partnera i formiranje partnerstva molimo informaciju je li prihvatljiv partner na projektu osnovna škola koja trenutno radi u u jednoj smjeni, ali je potrebno prostor škole prilagoditi Normativima dimenzioniranja prostora osnovnih škola u Republici Hrvatskoj 2022?

    S poštovanjem,

    Sukladno Uputama za prijavitelje, kako bi bio prihvatljiv, projektni prijedlog mora udovoljavati svim utvrđenim kriterijima prihvatljivosti a između ostalog mora ostvariti minimalno jednu novu i/ili moderniziranu učionicu za potrebe jednosmjenskog rada jedne ili više osnovnih škola ili se projektom ostvaruje jedna nova školska sportska dvorana za potrebe cjelodnevne škole za školu koja radi u jednoj smjeni.

    Predmet Poziva je ulaganje u izgradnju, rekonstrukciju i opremanje osnovnih škola za potrebe jednosmjenskog rada i cjelodnevne škole te izgradnju i opremanje školskih sportskih dvorana za potrebe cjelodnevne škole

    Napominjemo da Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih planira do kraja 2024. godine objavu Poziva  „Modernizacija ustanova za provedbu CDŠ u osnovnoškolskom obrazovanju“ iz Programa konkurentnost i kohezija 2021. – 2027. na koji će se moći prijaviti i škole koje već provode nastavu u jednoj smjeni.

    DATUM ODGOVORA: 07.06.24, 09:45


1-10 od 103 zapisa
...

Upiti

Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.