Logotip sustava e-NPOO fondovieu
Tehnička podrška
Povratak na poziv

Kategorije

  • Sva pitanja (6)
  • Prihvatljivost prijavitelja (1)
  • Prihvatljivost projekta (0)
  • Prihvatljivost troškova (1)
  • Prihvatljivost aktivnosti (0)
  • Ostalo (4)
  • REDNI BROJ PITANJA: 1.1. 121Tr1BTH DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 03.12.24, 14:28

    U točci 2.5. Uputa za prijavitelje navedeno je da Prijavitelj mora osigurati odgovarajuće kapacitete za provedbu projekta na sljedeće načine:

    a) Uspostavom stručnog tima od strane djelatnika Prijavitelja i/ili

    b) Nabavom usluge upravljanja projektom od strane vanjskih stručnjaka.

    Nastavno na navedeno, molimo odgovore na sljedeća pitanja:

    1. Da li, u svrhu dokazivanja postojanja odgovarajućih kapaciteta, u stručni tim Prijavitelja uz djelatnike prijavitelja mogu biti imenovani i službenici jedinice lokalne samouprave (s odgovarajućim iskustvom u provedbi EU projekata) čiji se javni javni operater prijavljuje na natječaj (ne bi se radilo o vanjskoj usluzi)?

      Navedeno bi doprinijelo kvaliteti provedbe projekta, a na sam projekt nema nikakvih financijskih utjecaja.

    2. Na koji način se utvrđuju odgovarajući kapaciteti, odnosno razina iskustva korisnika u upravljanju investicijama u kontekstu EU fondova kao kriterij odabira 3.1.?

      Da li je u tom kontekstu dovoljno da je korisnik proveo jedan projekt financiran iz EU fondova bez obzira na njegovu vrijednost ili se ocjenjuje određeno iskustvo uključenih članova stručnog tima za provedbu projekta?

    Odgovori:

    1. Sukladno točci 2.11. Uputa za prijavitelje, troškovi upravljanja projektom i administracije nisu prihvatljivi za financiranje, međutim zbog dokazivanja razina iskustva korisnika u upravljanju investicijama u kontekstu EU fondova potrebno je da je Korisnik osnovao projektni tim za za uspješno  upravljanje projektom u kontekstu EU fondova i/ili je u projektnoj prijavi predvidio ugovoranje vanjskih konzultanata za upravljanje projektom. U projektni tim mogu biti imenovane one osobe za koje korisnik dostavom svoje ponude jamči da posjeduju traženo iskustvo I koje će biti dio projektnog tima, neovisno o tome jesu li zaposlenici prijavitelja ili ne.  

    1. Predmetno se ocjenjuje isključivo pozivom na referencu na izvor za provjeru, što je u ovom slučaju Prijavni obrazac, Odluka o osnivanju projektnog tima i/ili nacrt ili konačna verzija projektnog zadatka za nabavu usluge upravljanja projektom.

      Pri tome se ne ocjenjuje određeno iskustvo uključenih članova stručnog tima za provedbu projekta.

    DATUM ODGOVORA: 10.12.24, 15:18

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.1. 121wmEJNl DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 03.12.24, 15:11

    Na koji je način potrebno izraditi analizu tržišta?

    U slučaju kad ugovor/okvirni sporazum za stavke planirane u projektnom proračunu nije sklopljen, da li je dovoljno dostaviti 1 informativnu ponudu ili cjenik ili ih je potrebno više?

    Odgovor:

    Uputama za prijavitelje, točka 3.1. Projektni prijedlog, propisano je da se između ostalog dostavljaju prateći dokumenti za utvrđivanje opravdanosti iznosa prihvatljivog troška u proračunu projekta, a kao prilozi Prijavnog obrasca, za (planirane) ugovore iz nacrta proračuna dostavljaju se rezultati analize tržišta, skenirani sklopljeni ugovori/okvirni sporazumi (uključujući sve izmjene/dopune ugovora), ponude i/ili cjenici. Potrebno je dostaviti 3 informativne ponude, a u slučaju da je ponuda zatražena ali nije zaprimljena potrebno je dostaviti dokaz da je ista zatražena.

    DATUM ODGOVORA: 10.12.24, 15:19

  • REDNI BROJ PITANJA: 5.1. 121iGqFXB DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 03.12.24, 14:04

    Sastavni dio projektnog prijedloga je Izvješće neovisnog tijela da Ugovor o javnim uslugama sklopljen između nadležnog tijela javne vlasti i pružatelja usluge javnog prijevoza ispunjava sve uvjete utvrđene Uredbom 1370/2007.

    Tko može izraditi traženo Izvješće, što se smatra pod "neovisnim tijelom"? Da li mogu predmetno Izvješće izraditi revizorske kuće?

    U okviru UZP-a neovisnim se tijelom smatra neovisni ovlašteni revizor ili odvjetnik.

    DATUM ODGOVORA: 10.12.24, 11:58

  • REDNI BROJ PITANJA: 5.2. 121HZAYoy DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 05.12.24, 14:52

    Poštovani,

     

    U Uputama za prijavitelje Poziva na dodjelu bespovratnih sredstava C1.4. R4-I1 (C7.1.I2) Nabava vozila na alternativni pogon za javni gradski i prigradski linijski promet, Poglavlje 3.; Kako se prijaviti, Potpoglavlje 3.1. Projektni prijedlog; u tablici s popisom obvezne i neobvezne dokumentacije kao jedan od dokumenata navodi se „Izvješće neovisnog tijela da Ugovor o javnim usluga sklopljen između nadležnog tijela javne vlasti i pružatelja usluge javnog prijevoza ispunjava sve uvjete utvrđene Uredbom 1370/2007“.

     

    Molimo Vas informaciju koje tijelo se u kontekstu UZP smatra „neovisnim  tijelom“?

    Molimo informaciju temeljem kojeg Pravilnika ili propisa se utvrđuje kako se određeni subjekt smatra „neovisnim tijelom“.

    Molimo informaciju postoji li utvrđeni popis ili katalog neovisnih tijela koja mogu pružiti uslugu pripreme Izvješća o ispunjenju uvjeta spomenutom Uredbom?

    Molimo informaciju postoje li utvrđeni kriteriji koje neovisno tijelo mora zadovoljavati kako bi moglo sudjelovati u izradi Izvješća?

    1. U okviru UZP-a neovisnim se tijelom smatra neovisni ovlašteni revizor ili odvjetnik.

    2. Temeljem zahtjeva ovog Ministarstva iz Uputa za prijavitelje na predmetni Poziv.

    3. Popis neovisnih tijela možete pronaći u Registru ovlaštenih revizora ili Imeniku odvjetnika.

    4. Vidjeti odgovor na prvo pitanje.

    DATUM ODGOVORA: 10.12.24, 11:58

  • REDNI BROJ PITANJA: 5.3. 121E7nrw6 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 09.12.24, 14:24

    U Uputama za prijavitelje Poziva na dodjelu bespovratnih sredstava C1.4. R4-I1 (C7.1.I2) Nabava vozila na alternativni pogon za javni gradski i prigradski linijski promet, Poglavlje 3.; Kako se prijaviti, Potpoglavlje 3.1. Projektni prijedlog; u tablici s popisom obvezne i neobvezne dokumentacije kao jedan od dokumenata navodi se „Izvješće neovisnog tijela da Ugovor o javnim usluga sklopljen između nadležnog tijela javne vlasti i pružatelja usluge javnog prijevoza ispunjava sve uvjete utvrđene Uredbom 1370/2007“.

     

    Molimo Vas informaciju koje tijelo se u kontekstu UZP smatra „neovisnim  tijelom“?

    Molimo informaciju temeljem kojeg Pravilnika ili propisa se utvrđuje kako se određeni subjekt smatra „neovisnim tijelom“.

    Molimo informaciju postoji li utvrđeni popis ili katalog neovisnih tijela koja mogu pružiti uslugu pripreme Izvješća o ispunjenju uvjeta spomenutom Uredbom?

    Molimo informaciju postoje li utvrđeni kriteriji koje neovisno tijelo mora zadovoljavati kako bi moglo sudjelovati u izradi Izvješća?

    1. U okviru UZP-a neovisnim se tijelom smatra neovisni ovlašteni revizor ili odvjetnik.

    2. Temeljem zahtjeva ovog Ministarstva iz Uputa za prijavitelje na predmetni Poziv.

    3. Popis neovisnih tijela možete pronaći u Registru ovlaštenih revizora ili Imeniku odvjetnika.

    4. Vidjeti odgovor na prvo pitanje.

    DATUM ODGOVORA: 10.12.24, 11:58

  • REDNI BROJ PITANJA: 5.4. 121ECC8OK DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 02.12.24, 13:36

    Poštovani,

    u uputama se navodi obavezna izrada studije izvodljivosti sa skraćenom analizom troškova i koristi za projekte ukupne vrijednosti manje od 10 milijuna eura. Molimo za informaciju je li taj dokument obavezan i u slučaju kad se radi o formiranju nove usluge iz sustava javnog prijevoza? Ukoliko jest, može li se Prometna studija za uvođenje vozila s nultom razinom štetnih emisija koja sadrži, između ostalog i poglavlje Ekonomski okvir funkcioniranja novog sustava prijevoza putnika sa procjenom troškova sustava te analizom smanjenja eksternih troškova prometa kod korištenja električnih autobusa, smatrati ekvivalentom tog dokumenta?

    Unaprijed zahvaljujemo na Vašem odgovoru.

    S poštovanjem,

    Izrada Studije izvodljivosti sa analizom troškova i koristi obvezna je i u slučaju kad se radi o formiranju nove usluge iz sustava javnog prijevoza. Sukladno Uputama za prijavitelje i Kriterijima odabira i pitanjima za kvalitativnu procjenu (Tablica 3 Uputa za prijavitelje) za projekte čija je vrijednost manja od 10 milijuna EUR potrebno je izraditi samo financijsku analizu i kvalitativnu ekonomsku analizu tj. potrebno je dokazati da je FNPV < O i opisno navesti nekoliko ekonomskih koristi. Također, Studija  mora uključivati sve financijske troškove i koristi (ekonomske samo ukoliko su relevantni). Navedeni podaci mogu se temeljiti na grubim procjenama troškova i preliminarnim rezultatima potražnje.

    U studiji mora biti ukratko demonstrirano i objašnjeno na koji se način planira osigurati financijska održivost projekta barem 5 godina od završnog plaćanja (prihodi od projekta, PSO i sl.) i kako će se projektom smanjiti utjecaj prometnog sustava na klimatske promjene i okoliš.

    Kod računanja financijskog jaza potrebno je uzeti u obzir da će zbog Ugovora o pružanju javnih usluga sklopljenog između Grada i operatera, bilo kakvo povećanje neto prihoda nastalih obavljanjem komunalne djelatnosti pružanja javne usluge prijevoza putnika u javnom prometu rezultirati adekvatnom smanjenjem iznosa potpore/subvencije Grada. Sukladno navedenom, ne bi trebalo doći do prekomjerne kompenzacije javnih sredstava tj. postotak financijskog jaza može biti maksimalan.

    Prilikom izrade Studije prijavitelj može koristiti podatke iz dokumenata koji su mu na raspolaganju, ukoliko su relevantni.

    Napominjemo da, i ukoliko je CBA skraćena, dokument mora biti u skladu i imati strukturu propisanu  Vodičem za izradu analize troškova i koristi (CBA Analize) i Economic Appraisal Vademecumom 2021.-2027.

    DATUM ODGOVORA: 13.12.24, 08:56


1-6 od 6 zapisa

Upiti

Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.