Naziv poziva: Izgradnja infrastrukture za punjenje električnih autobusa
Kod poziva: NPOO.C7.1.R1-I4.01
Kategorije
- Sva pitanja (16)
- Prihvatljivost prijavitelja (0)
- Prihvatljivost projekta (4)
- Prihvatljivost troškova (2)
- Prihvatljivost aktivnosti (1)
- Ostalo (9)
Upiti
Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.
- REDNI BROJ PITANJA: 2.1. 129Pa9jfC DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 02.01.25, 09:09
Poštovani,
U Uputama za prijavitelje u Tablici 2. Dokumentacija projektnog prijedloga traži se Dokaz prava provedbe planiranog zahvata, odnosno dokaz pravnog interesa za izdavanje građevinske dozvole iz članka 109. Zakona o gradnji (NN br. 125/19), kojim je obuhvaćen i uvjet vezan uz održivost projekta i povezanih projektnih rezultata najmanje deset (10) godina od dana objave predmetnog Poziva.
U točci 2.6 UzP navodi se u točci 13. Projekt se provodi na zemljištu u vlasništvu prijavitelja ili u slučaju kada prijavitelj zemljištem / objektom koje je predmet investicije/zahvata za koji se prijavljuje projekt upravlja putem zakupa, najma, ugovora o koncesiji, ugovora o upravljanju ili slično, ugovor mora prijavitelju pružiti pravo na navedeno zemljište/objekt tijekom razdoblja od minimalno pet (5) godina od završetka projekta.
Također se u svim drugim dijelovima UzP razdoblje trajnosti definira na rok od 5 godina od završetka projekta, odnosno završnog plaćanja.
Da li je razdoblje održavanja trajnosti projektnih rezultata i rok na koji se mora dokazati pravo provedbe planiranog zahvata, odnosno dokaz pravnog interesa za izdavanje građevinske dozvole 5 godina od završnog plaćanja ili 10 godina od objave Poziva?
- REDNI BROJ PITANJA: 2.2. 129lFn3wR DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 27.01.25, 10:59
Poštovani,
U točci 3.1. Uputa za prijavitelje, u tablici 2. pod točkom 10. potrebne Dokumentacije projektnog prijedloga traži se Idejni ili Glavni projekt (troškovnik, analiza postojećeg stanja i pripadajući elaborati ako je obvezna izrada).
Dodatno, u istoj tablici pod točkom 14. traži se minimalno projekt razine detaljnosti idejnog projekta u slučaju ako se projektnoj prijavi ne prilaže akt za građenje i ako se brojevi katastarskih čestica razlikuju od onih u ostaloj priloženoj dokumentaciji.
Molimo da se dopusti prijava projektnog prijedloga s dokumentom razine detaljnosti idejnog rješenja koje, između ostalog, sadrži troškovnik, analizu postojećeg stanja i pripadajuće elaborate ako je obvezna izrada, sukladno točci 10., te popis katastarskih čestica koje se ne razlikuju od onih u ostaloj priloženoj dokumentaciji, sukladno točki 14.Zahvaljujemo na odgovoru
- REDNI BROJ PITANJA: 2.3. 1295wpoQD DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 28.01.25, 14:07
Poštovani,
Molimo za pojašnjenje definicije "mjesta za punjenje koje prijavitelj mora postaviti" iz Tablice 1. UzP. Je li potrebno da svako mjesto za punjenje sadrži i punionicu? Naime, niže u pojašnjenju stoji "Točan broj mjesta za punjenje vozila na električni pogon koji pojedini prijavitelj može nabaviti mora biti temeljen na planiranom broju autobusa na električni pogon koje prijavitelj nabavlja te mora biti dokazan kroz studiju izvodljivosti s analizom koristi i troškova koju je nužno dostaviti uz prijavu projekta na ovaj Poziv".
Potencijalni prijavitelj ima izrađenu studiju međutim na manji broj autobusa te ekvivalentan broj punionica za taj broj autobusa. U ovoj tablici propisan je minimum mjesta za punjenje, a što se događa ukoliko prijavitelj prijavi 50% manje punionica sukladno broju autobusa koji se zaista nabavljaju. U svakom slučaju, broj autobusa je manji od broja punionica i taj planirani broj autobusa se sigurno neće mijenjati, zbog čega neće biti niti moguće opravdati duplo više punionica / mjesta za punjenje. Stoga, da li je prihvatljivo prijaviti manji broj mjesta za punjenje od propisanog najmanjeg broja navedenog u tablici 1. UzP-a? Nadalje, s obzirom da već postoji izrađena studija izvodljivosti na određeni broj autobusa koji zadovoljava potrebe prijavitelja (i isti se neće mijenjati) te u istoj studiji izvodljivosti predviđena je i nabava punionica sukladno broju autobusa (što je duplo manje u odnosu na propisani "najmanji broj mjesta za punjenje" ovim pozivom), no ukoliko nije moguće prijaviti manji broj od predviđenog najmanjeg broja mjesta za punjenje te će prijavitelj imati duplo manje autobusa od predviđenih i projektnom prijavljenih mjesta za punjenje, hoće li to biti prihvatljivo s obzirom na pojašnjenje iza tablice br. 1. U tom slučaju, je li potrebno mijenjati Studiju izvodljivosti u kojoj je predviđena nabava onoliko punionica koliko i autobusa (odnosno predviđeno je nabava duplo manje punionica nego što je pozivom propisano)? Zahvaljujem unaprijed!
S poštovanjem,
- REDNI BROJ PITANJA: 2.4. 129bLr1L1 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 06.02.25, 12:04
Poštovani,
Punionice za električne autobuse se planiraju izgraditi na čestici koja je u vlasništvu JLS za koju prijavitelj obavlja komunalni linijski prijevoz putnika temeljem PSO ugovora.
Radi dokazivanja prava provedbe projektom planiranih aktivnosti, s JLS-om će biti sklopljen ugovor o korištenju nekretnine (čestice) na neodređeno vrijeme na kojoj će se punionice izgraditi.
Da li je pravo korištenja potrebno upisati u zemljišne knjige te da li isto mora biti vidljivo na ZK izvatku koji se dostavlja u projektnom prijedlogu?
Molimo odgovore i na ostala ranije postavljena pitanja.
- REDNI BROJ PITANJA: 3.1. 12986xOlU DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 15.01.25, 12:13
Poštovani,
Uputama za prijavitelje, točka 3.1. Projektni prijedlog, propisano je da se između ostalog dostavljaju prateći dokumenti za utvrđivanje opravdanosti iznosa prihvatljivog troška u proračunu projekta, a kao prilozi Prijavnog obrasca, za (planirane) ugovore iz nacrta proračuna dostavljaju se rezultati analize tržišta, skenirani sklopljeni ugovori/okvirni sporazumi (uključujući sve izmjene/dopune ugovora), ponude i/ili cjenici. Na koji način je potrebno izraditi analizu tržišta u slučaju kada ugovor/okvirni sporazum za stavke planirane u projektnom proračunu nije sklopljen, odnosno da li je troškovnik Glavnog projekta dovoljno referentan dokument za navedeno? I za stavke proračuna koje se ne nalaze u troškovniku Glavnog projekta da li dovoljna jedna ili više informativnih ponuda? - REDNI BROJ PITANJA: 3.2. 129ianYzU DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 16.01.25, 08:29
Poštovani,
Molimo odgovor na pitanje: da li je prihvatljiv trošak povećanje priključne snage odnosno naknada za dokup snage od strane opskrbljivača električne energije?
Unaprijed zahvaljujemo
- REDNI BROJ PITANJA: 4.1. 129MvYZUk DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 14.02.25, 08:11
Poštovani,
molimo pojašnjenje u vezi stavke 13. pod točkom 2.6. Prihvatljivost projekta u Uputama za prijavitelje. Energetska infrastruktura za potrebe punjenja električnih autobusa planira se izgraditi na čestici koja je u vlasništvu JLS-a. Je li Ugovor o osnivanju prava građenja na predmetnoj čestici, a koji bi se sklopio između Prijavitelja i JLS-a, koji bi bio upisan u zemljišne knjige nadležnog suda dovoljan dokaz kojim vlasnik zemljišta pruža Prijavitelju pravo na navedeno zemljište? U predmetnoj točki kao primjer se ne navodi Ugovor o osnivanju prava građenja, dok se ugovor o upravljanju-korištenju kao takav ne može upisati u Zemljišne knjige.
- REDNI BROJ PITANJA: 5.1. 129LdnOcp DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 02.01.25, 09:08
Da li se za predmetni Poziv i Poziv za „Nabavu vozila na alternativni pogon za javni gradski i prigradski linijski promet“ izrađuje jedna Studija izvodljivosti sa analizom troškova i koristi ili mora za svaki Poziv biti izrađena zasebna Studija izvodljivosti?
- REDNI BROJ PITANJA: 5.2. 129m96Qvy DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 15.01.25, 12:11
Poštovani,
Sukladno UZP, u sklopu obvezne dokumentacije koja se dostavlja uz projektni prijedlog je i „Studija izvodljivosti sa analizom troškova i koristi ili sa skraćenom analizom troškova i koristi“. Da li navedena Studija može obuhvatiti i aktivnosti/troškove vezane uz drugi poziv koji je svojim aktivnostima vezan uz ovaj, i to „Nabava vozila na alternativni pogon za javni gradski i prigradski linijski promet, Kod poziva: NPOO.C1.4.R4-I1.01. Dakle, da li to može biti jedna Studija koju prilažemo u prijavu oba poziva?
- REDNI BROJ PITANJA: 5.3. 129pcwG52 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 17.01.25, 13:45
U točci 3.1. UZP navodi se dokumentacija potrebne popratne dokumentacije, između ostalog i kako slijedi:
„Idejni ili Glavni projekt (troškovnik, analiza postojećeg stanja i pripadajući elaborati ako je obvezna izrada)“
1. Molimo pojasnite koja razina dokumentacije je neophodna za projektnu prijavu za one zahvate za koje je potrebna izrada i idejnog i glavnog projekta.
2. Molimo potvrdu našeg razumijevanja kako je u konkretnom slučaju dovoljna razina izrađene projektno-tehničke dokumentacije idejni projekt.
3. Molimo razjasniti dokumente koji se navode u opisu „troškovnik, analiza postojećeg stanja i pripadajući elaborati ako je obvezna izrada“ – a s obzirom da se primjerice troškovnik ne smatra sastavnim dijelom glavnog projekta (niti idejnog projekta), odnosno ne postoji njegova obvezna izrada. Iskaz procijenjenih troškova je sastavni dio glavnog projekta (čl. 12. Pravilnika o obveznom sadržaju i opremanju projekata građevina).
4. Molimo razjasniti smatraju li se „pripadajući elaborati ako je obvezna izrada“ onim elaboratima iz čl. 69. Zakona o gradnji ili nekim drugim elaboratima?
5. Molimo razjasniti je li „idejni ili glavni projekt“ kao uvjet za projektnu prijavu, odnosno kao obvezna dokumentacija obvezan za svaki pojedinačni zahvat u okviru projekta? Konkretno, je li nužna dostava pojedinačnih projekata i za punionicu i za trafostanicu ili je dovoljna dostava dokumentacije samo za jedan od zahvata?
Upiti
Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.