Logotip sustava e-NPOO fondovieu
Tehnička podrška
Povratak na poziv

Kategorije

  • Sva pitanja (10)
  • Prihvatljivost prijavitelja (1)
  • Prihvatljivost projekta (0)
  • Prihvatljivost troškova (5)
  • Prihvatljivost aktivnosti (1)
  • Ostalo (3)
  • REDNI BROJ PITANJA: 1.1. 22G5EagJ DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 01.03.24, 10:30

    Poštovani,

    još 13.2. smo tražili od strane Državnog inspektorata promjenu lokacije u registar subjekata i pripadajućih objekata u poslovanju s hranom, danas (1/3/2024) dobili smo izvadak iz navedenog registra koji smo priložili Zahtjevu za upis u Registar posrednika u lancu doniranja hrane. Zanima nas je li možemo podnijeti prijavu na ovaj poziv bez obzira na to što još uvijek čekamo dopunsko Rješenje Ministarstva poljoprivrede u kojem je registirana nova adresa objekta u poslovanju s hranom? Ili je potrebno čekati da se upis sprovede i dostavi dopunsko Rješenje?

    Hvala i srdačan pozdrav, GDCK VŽ

    Poštovana,

    sukladno točki 2.1.1. Uputa za prijavitelje, za dodjelu bespovratnih sredstava za infrastrukturno opremanje posrednika u lancu doniranja hrane, prihvatljivi prijavitelji su pravne osobe, neprofitne organizacije koje su upisane u Registar posrednika u lancu doniranja hrane u minimalnom trajanju od 6 mjeseci u odnosu na datum objave ovog Poziva, pri čemu se rok odnosi na upis posrednika kao pravne osobe, a ne na izmjene i dopune adresa, objekata i slično.

    Srdačan pozdrav

    Ministarstvo poljoprivrede

    DATUM ODGOVORA: 04.03.24, 09:57

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.1. 22W2YmLE DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 14.02.24, 12:45

    Poštovani,

    imam pitanje u vezi prihvatljivosti troškova.

    Prijavitelj bi išao na opremanje prostora koji nije na njihovoj adresi, nego na drugoj, ali je u vlasništvu prijavitelja.

    Prostor bi se koristio za zaprimanje i skladištenje hrane.

    Je li trošak prihvatljiv ako prostor nije na adresi prijavitelja, ali je u njihovom vlasništvu?

    Hvala na odgovoru, LP!

    Poštovana,

    Moguće je opremiti prostor koji je novi, dodatni objekt posrednika u doniranju hrane, međutim objekt mora prije početka rada bit upisan u Registar posrednika u lancu doniranja hrane pri Ministarstvu poljoprivrede.

    Srdačan pozdrav

    Ministarstvo poljoprivrede

    DATUM ODGOVORA: 19.02.24, 16:26

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.2. 22lcoNTG DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 22.02.24, 14:52

    Poštovani,

    molim Vas odgovor na pitanje da li je prihvatljivo ulaganje u objekt koji je u vlasništvu Prijavitelja, a ne nalazi se na adresi koja je prijavljena prilikom registracije posrednika (sjedište prijavitelja)? S obzirom na odgovor koji ste dali na slično postavljeno pitanje, u dijelu da objekt mora biti upisan u Registar posrednika, zanima me da li je upis dodatnog objekta nužan preduvjet prije podnošenja projektne prijave, odnosno da li postoji nekakav vremenski rok u kojem je objekt morao biti upisan, a prije podnošenja prijave (kao što je uvjet 6 mjeseci registracije posrednika prije objave poziva).

    Poštovana,

    Moguće je opremiti prostor koji je novi, dodatni objekt posrednika u doniranju hrane, međutim objekt mora prije početka rada bit upisan u Registar posrednika u lancu doniranja hrane pri Ministarstvu poljoprivrede. Sukladno točki 2.7. Uputa za prijavitelje, prihvatljive projektne aktivnosti uključuju, između ostalog, ulaganja u infrastrukturno opremanje u skladu sa prihvatljivim troškovima iz točke 2.9.1. ovih Uputa, a za potrebe prihvata, skladištenja i distribucije donirane hrane. Slijedom navedenog, prihvatljive su aktivnosti opremanja prostora koji se koriste za navedene potrebe.

    Nadalje, sukladno točki 2.1.1. Uputa za prijavitelje, za dodjelu bespovratnih sredstava za infrastrukturno opremanje posrednika u lancu doniranja hrane, prihvatljivi prijavitelji su pravne osobe, neprofitne organizacije koje su upisane u Registar posrednika u lancu doniranja hrane u minimalnom trajanju od 6 mjeseci u odnosu na datum objave ovog Poziva, pri čemu se rok odnosi na upis posrednika kao pravne osobe, a ne na svaki pojedini objekt, ukoliko je bilo izmjena i dopuna u slučaju više objekata u kojima se djelatnost obavlja.

    Srdačan pozdrav

    Ministarstvo poljoprivrede

    DATUM ODGOVORA: 27.02.24, 09:30

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.3. 22mRJgcW DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 23.02.24, 08:35

    Poštovani,

    vezano za aktivnosti promocije i vidjljivosti - jesu li plaćene emisije / TV prilozi (o radu prijevitalja, aktivnostima opremanja posrednika koje su obuhvaćene projektima i općenito doniranju hrane) prihvatljivi troškovi u okviru ove stavke?

    Također, pitanje vezano za provdbu i izvještavanje, ako se korisnik odluči na metodu plaćanja - je li vezan uz ZNS - tj da li podnosi račune na plaćanje samo u sklopu ZNS-a ili neovisno od njega kada nastane trošak?

    Unaprijed hvala.

    Poštovana,

    troškovi promidžbe i vidljivosti kojima se različitoj publici, među ostalima medijima i javnosti, pružaju djelotvorne i jasne informacije o projektu, pri tome uvažavajući podrijetlo i vidljivost sredstava EU Mehanizma za oporavak i otpornost, su prihvatljivi troškovi ovog Poziva.

    Potraživanje neplaćenih izdataka (metoda plaćanja) vezano je uz ZNS, te se potrebna dokumentacija podnosi u sklopu i u rokovima dostave ZNS-a.

    Srdačan pozdrav,

    Ministarstvo poljoprivrede

    DATUM ODGOVORA: 28.02.24, 10:41

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.4. 22imoU6T DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 23.02.24, 09:22

    Poštovani,

    u nastavku imamo nekoliko pitanja:

    1. Planiramo investiciju koja će biti veća od iznosa bespovratnih sredstava, ali ne znatno više. Molim Vas da nam kažete trebamo li posebno dokazivati imanje vlastitih sredstava za zatvaranje financijske konstrukcije projekta?

    2. U evidenciji donirane hrane imamo znatnu količinu mlijeka i jogurta koja ja izražena u litrama, možemo li nju prebaciti u kilograme i pribrojiti ukupnom iznosu u obrascu 6B.?

    Poštovani,

    Sukladno točki 2.5. Uputa za prijavitelje, prijavitelji u proračunu projekta moraju specificirati sve izvore financiranja i pripadajuća sredstva kojima dokazuje zatvaranje financijske konstrukcije.

    Financijska konstrukcija mora biti zatvorena prije potpisa Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava. Korisnik mora moći dokazati da je iz vlastitih ili vanjskih izvora osigurao iznos za zatvaranje financijske konstrukcije. NT može od korisnika tražiti uvid u proračunske ili računske rezervacije, obvezujuća pisma namjere ili Ugovore o kreditu, a prije potpisa ugovora.

    Vezano uz pitanje količina donirane hrane, skrećemo pozornost da donirana hrana uključuje svu hranu koju je posrednik dobio od donatora bez naknade, bila ona u tekućem ili krutom stanju. Za pretvorbu litra u kilogram se koristi omjer 1:1.

    Srdačan pozdrav

    Ministarstvo poljoprivrede

    DATUM ODGOVORA: 28.02.24, 10:43

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.5. 22WbWcW5 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 29.02.24, 17:03

    Poštovani,

    molim odgovor na pitanje, je li u okviru adaptacije skladišnog prostora prihvatljiv

    • trošak uvođenja kontrolnog sata na već postojeći priključak električne energije,

    • trošak ugradnje vodomjera na već postojeći priključak vode?

    Sljedeće pitanje se odnosi na "Skupnu izjavu prijavitelja" - na što se točno odnosi podatak "ukupan promet" kod neprofitnih organizacija?

    Unaprijed hvala na odgovoru.

    Lijep pozdrav.

    Poštovana,

    Sukladno točki 2.9.1. Uputa za prijavitelje, bespovratna sredstva se mogu dodijeliti za troškove robe te gdje je primjenjivo, radova i usluga koji su potrebni za prihvat, skladištenje i distribuciju donirane hrane te uključuju kategorije navedene u istoj točki. Skrećemo pozornost da se procjena svakog projekta može dati tek uvidom u konkretne prijavljene projektne prijedloge.

    Vezno uz obrazac Skupne izjave prijavitelja, isti je potrebno popuniti u dijelu koji je primjenjiv na neprofitne organizacije.

    Srdačan pozdrav

    Ministarstvo poljoprivrede

    DATUM ODGOVORA: 04.03.24, 09:55

  • REDNI BROJ PITANJA: 4.1. 22BzTfKL DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 21.02.24, 08:55

    Poštovani,

    u Uputama za prijavitelje pod točkom 2.7. Prihvatljive projektne aktivnosti  navodi se kako je jedna od prihvatljivih projektnih aktivnosti ulaganje u infrastrukturno opremanje u skladu s prihvatljivim troškovima iz točke 2.9.1. Uputa za prijavitelje, a za potrebe prihvata, skladištenja i distribucije donirane hrane.

    Pod točkom 2.9.1. Prihvatljivi izdaci (troškovi) kao jedan od prihvatljivih troškova navedena je adaptacija skladišnog prostora.

    Također, navedeno je i sljedeće:

    „Pod adaptacijom skladišnog prostora prihvatljivi su skladišni prostori i prostori socijalnih samoposluga, prostori pučkih kuhinja i institucionalnih kuhinja.“

    Pojmovnikom je određena definicija adaptacije, a koja glasi:

    „Adaptacija je preuređenje građevine bez ulaženja u lokacijske uvjete te temeljne zahtjeve građevine (statika, mehanička otpornost i dr.), a za koju nije potrebna građevinska dozvola te uključuje primjerice, građevinske, stolarske, zidarske, betonske, bravarske, ličilačke, keramičarske i dr. radove.)“

    Molimo informaciju je li po ovom Pozivu prihvatljiva aktivnost adaptacije sanitarnog čvora u sklopu socijalne samoposluge koja djeluje unutar prostora posrednika u lancu doniranja hrane?

    Posrednik u lancu doniranja hrane i socijalna samoposluga registrirani su na istoj adresi, djeluju u istom skladišnom prostoru, ali prostorno su razdijeljeni – svaka organizacija ima svoj zasebni ulaz. Sanitarni čvor veže dva odvojena prostora te bi bio namijenjen zajedničkom korištenju; a sve u svrhu zadovoljenja higijenskih uvjeta.

    Unaprijed zahvaljujemo na odgovoru.

    Srdačan pozdrav.

    Poštovani,

    Sukladno točki 2.7. Uputa za prijavitelje, prihvatljive projektne aktivnosti uključuju, između ostalog, ulaganja u infrastrukturno opremanje u skladu sa prihvatljivim troškovima iz točke 2.9.1. ovih Uputa, a za potrebe prihvata, skladištenja i distribucije donirane hrane. Slijedom navedenog, prihvatljive su aktivnosti adaptacije sanitarnih čvorova koji su korišteni za navedene potrebe. Skrećemo pozornost da se procjena svakog projekta može dati tek uvidom u konkretne prijavljene projektne prijedloge.

    Srdačan pozdrav

    Ministarstvo poljoprivrede

    DATUM ODGOVORA: 27.02.24, 09:29

  • REDNI BROJ PITANJA: 5.1. 22j1S9uS DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 12.02.24, 13:03

    Poštovani!

    Prilikom popunjavanja prijavnog obrasca primijetili smo kako većina polja ima dozvoljen broj znakova do 200, 400 i slično.

    Radi li se ovdje o nekakvoj grešci s obzirom da, primjerice, u polju Upravljačka struktura, koje omogućava upis do 200 znakova, mogu upisati isključivo jednu kraću rečenicu kojom ne mogu opisati u potpunosti ono što se traži?

    Prilikom popunjavanja najbitnijih dijelova projektne prijave (Opis projekta te Svrha i opravdanost) također smo limitirani brojem znakova (max. dozvoljeno 400 znakova).

    Hvala na odgovoru.

    S poštovanjem!

    Poštovani,

    Ograničenja su postavljena na način da se polja popunjavaju kratko i jasno u svrhu izbjegavanja administrativnog opterećenja prijavitelja i PT-a.

    Srdačan pozdrav

    Ministarstvo poljoprivrede

    DATUM ODGOVORA: 19.02.24, 16:25

  • REDNI BROJ PITANJA: 5.2. 22CNiqC7 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 28.02.24, 11:16

    Poštovani,

     

    u UZP-u je pod točkom 1.5.1. Bespovratna sredstva za infrastrukturno opremanje posrednika u lancu doniranja hrane navedeno: maksimalni iznos bespovratnih sredstava koji se može dodijeliti za financiranje prihvatljivih troškova po pojedinom projektu/korisniku je proporcionalan broju krajnjih primatelja. Broj krajnjih primatelja će se izračunavati kao ukupni broj u 2023. godini, odnosno sukladno evidenciji krajnjih primatelja za 2023. godinu, iz članka 13. stavka 1. Pravilnika o doniranju hrane i hrane za životinje. Članak 13. stavak 1. Pravilnika navodi: Posrednik u lancu doniranja hrane je dužan voditi evidenciju ili bazu podataka krajnjih primatelja hrane iz koje je razvidno da se radi o osobama koje ispunjavaju uvjete iz članka 3. točke r) Zakona o poljoprivredi.

    Međutim, u više navrata nam je rečeno od strane MPOLJ-a da broj krajnjih korisnika na temelju kojeg se određuje maksimalan iznos bespovratnih sredstava obuhvaća sve korisnike o kojima prijavitelj skrbi, a ne samo one kojima je pružena podrška u smislu doniranja hrane.

     

    Molimo stoga pojašnjenje na koji način se određuje broj krajnjih korisnika na temelju kojeg se određuje maksimalan iznos bespovratnih sredstava. Je li to ukupan broj korisnika o kojima prijavitelj skrbi u smislu Zakona o humanitarnoj pomoći ili samo broj korisnika kojima se pruža podrška u smislu posredništva u lancu doniranja hrane?

    Unaprijed hvala na odgovoru.

    Poštovani,

    Sukladno točki 1.5.1. Uputa za prijavitelje, za potrebe određivanja iznosa maksimalne potpore po korisniku, broj krajnjih primatelja će se izračunavati kao ukupni broj u 2023. godini, odnosno sukladno evidenciji krajnjih primatelja za 2023. godinu, iz članka 13. stavka 1. Pravilnika o doniranju hrane i hrane za životinje (Vodič o doniranju hrane sadrži primjere evidencije). Iznimno, za posrednike u lancu doniranja hrane koji su upisani u Registar posrednika u lancu doniranja hrane u 2023. godini, broj krajnjih primatelja se izračunava za razdoblje od 12 mjeseci, počevši od mjeseca koji slijedi mjesecu u kojem je datum upisa u Registar posrednika, a uz uvjet da je krajnji mogući datum obuhvaćenog razdoblja 5.2.2024.

    Prijavitelj je za potrebe utvrđivanja ukupnog broja krajnjih primatelja u 2023. godini, dužan dostaviti potpisom i pečatom ovjerenu izjavu iz Obrasca 6.P i preslike evidencije iz članka 13. stavka 1. Pravilnika o doniranju hrane i hrane za životinje za 2023. godinu ili popis osoba krajnjih primatelja iz predmetne evidencije koji sadrži ime i prezime, adresu prebivališta i OIB krajnjeg primatelja.

    Prilikom izračuna broja krajnjih primatelja, jedna osoba se smatra jednim krajnjim primateljem te u izračun broja krajnjih primatelja ne ulaze neprofitne pravne osobe koje pružaju uslugu smještaja i/ili prehrane štićenicima svog objekta. U slučaju kada posrednik u evidenciji krajnjih primatelja ima zavedenu jednu osobu kao predstavnika obitelji ili kućanstva, potrebno je pored podataka te osobe naznačiti broj članova obitelji/kućanstva koje ista predstavlja.

    Dakle, riječ je o krajnjim primateljima koji se vode kao potencijalni korisnici donirane hrane u pravnoj osobi posrednika u lancu doniranja hrane.

    Srdačan pozdrav

    Ministarstvo poljoprivrede

    DATUM ODGOVORA: 04.03.24, 09:51

  • REDNI BROJ PITANJA: 5.3. 22PsQcrC DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 29.02.24, 14:19

    Poštovani, molim vas hitno pojašnjenje vezano uz prijavu projekta (tehničke prirode). Na koji način moramo označiti nabavu vozila u proračunu u području Oznaka troška s obzirom na definirana ograničenja? U objašnjenju stoji da je ovo polje je obavezno?

    Poštovana,

    u kartici proračuna je potrebno, između ostalog, označiti oznaku troška s obzirom na definirana ograničenja na način da se odabere odgovarajuće iz padajućeg izbornika, odnosno treba popuniti ako je riječ o općem trošku. Sukladno točki 2.7. Uputa za prijavitelje, opći troškovi prihvatljivi su do 10 % vrijednosti ukupno prihvatljivih troškova projekta, ali ne više od 2.700 eura i uključuju:

    - usluge tehničke pomoći za upravljanje projektom (angažiranje vanjskih stručnjaka za poslove upravljanja i administracije projekta, financijsko upravljanje, izvještavanje, pripremu i provedbu javne nabave te ostale aktivnosti povezane s upravljanjem projektom)

    - izrada projektne prijave (projektnog prijedloga) te druge projektne dokumentacije, ako je potrebna (primjerice glavni projekt, troškovnik projektanta i sl.).

    Skrećemo pozornost da su uz Upute za prijavitelje, dostupne i Upute za popunjavanje prijavnog obrasca, u kojima se također mogu pronaći ovakva pojašnjenja.

    Srdačan pozdrav

    Ministarstvo poljoprivrede

    DATUM ODGOVORA: 04.03.24, 09:53


1-10 od 10 zapisa

Upiti

Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.