Logotip sustava e-NPOO fondovieu
Tehnička podrška
Povratak na poziv

Kategorije

  • Sva pitanja (27)
  • Prihvatljivost prijavitelja (2)
  • Prihvatljivost projekta (0)
  • Prihvatljivost troškova (16)
  • Prihvatljivost aktivnosti (0)
  • Ostalo (9)
  • REDNI BROJ PITANJA: 1.1. 46pcn6d4 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 26.01.23, 15:36

    Poštovani, u svojstvu regionalnog koordinatora za Karlovačku županiju, koji sukladno svojim Zakonskim ovlastima pruža stručnu pomoć u izradi projektne prijave prihvatljivom prijavitelju (Zavod za hitnu medicinu Karlovačke županije), molimo Odgovor na sljedeće pitanje.

    "Odlukom o specijalističkom usavršavanju medicinski sestara i tehničara u djelatnosti hitne medicine..." odlučeno je da će ukupan broj specijalizanata za Karlovačku županiju biti 20, od čega je njih 8 predviđeno za specijalizaciju tokom 2022. godine. Tokom 2022.godine nije prijavljena niti jedna specijalizacija. Dali je prihvatljivo 8 predviđenih specijalizanata za 2022. godinu prijaviti u 2023. godini, zajedno sa već predviđenih 5 za 2023.g.?

    Poštovani,

    prihvatljivo je prijaviti kandidate za specijalizaciju koji su bili predviđeni za 2022. godinu i one predviđene za 2023. godinu.

    DATUM ODGOVORA: 03.02.23, 14:36

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.2. 466H01rt DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 31.08.23, 13:42

    Vezano za pitanje 46e6tpcG, PT2 je bio dužan utvrditi nepravilnost u provedbi projekta i sve troškove vezane za specijalističko usavršavanje kandidata koji je odustao od specijalizacije proglasiti neprihvatljivima. Ugovor je raskinut i zatražen je povrat.

    Ovim putem informiramo da je potencijalni prijavitelj 01.08.2023. zaprimio Odluku o financiranju neprihvatljivih troškova u sklopu ograničenog Poziva „Specijalističko usavršavanje doktora medicine“ iz Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali“ za razdoblje 2014.-2020. KL 910-04/18-04/10, URBR 534-08-1/1-23-50 od 24.07.2023. i odluku o povratu sredstava po projektu UP.02.2.1.02.0053 Odluka o povratu br. 43, KL 910-04/18-04/88, URBR 534-08-1-2/2-23-14, od 01.08.2023.

     

    Međutim, dokument „OBRAZAC 1: Izjava prijavitelja“ je obvezni prilog u sklopu podnošenja projektnog prijedloga gdje potpisom te izjave, osobno i u ime Prijavitelja, ravnatelj Prijavitelja mora potvrditi da se Prijavitelj, uz ostalo, ne nalazi u situaciji u kojoj je Prijavitelju utvrđeno teško kršenje ugovora zbog neispunjavanja ugovornih obveza, a koji je bio potpisan u sklopu nekog drugog postupka dodjele bespovratnih sredstava i bio je (su)financiran sredstvima EU, pri čemu je teško kršenje ugovora definirano kao „kršenje ugovora u pogledu kojeg je nadležno tijelo izvršilo jednostrani raskid sukladno ugovoru o dodjeli bespovratnih sredstava, te je zatražen povrat cjelokupnog iznosa dodijeljenih sredstava, a radi se o sredstvima čiji povrat je po navedenoj osnovi zatražen u odnosu na bilo koji postupak dodjele bespovratnih sredstava iz bilo kojeg fonda EU“.

     

    Molimo tumačenje je li činjenicom rješavanja pitanja povrata sredstava po projektu UP.02.2.1.02.0053 razriješen i gore opisani prijepor koji se odnosio na prihvatljivost Prijavitelja za projekte financirane od strane EU.

    Poštovani,

    Ministarstvo zdravstva odustalo je od povrata cjelokupnog iznosa sredstava čime je prestala okolnost kojom se određuje teško kršenje ugovora.  

    DATUM ODGOVORA: 18.10.23, 10:00

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.1. 46sT1pi5 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 19.01.23, 14:31

    - S obzirom da nam kandidati koje planiramo uputiti na specijalističko usavršavanje trenutno rade na neodređeno vrijeme u timovima hitne medicine, molimo Vas informaciju da li kada isti dobiju rješenje o odobrenju specijalizacije, nastavljaju raditi kod nas u timovima hitne medicine i uz rad provode specijalizaciju ili po odlasku na specijalizaciju na njihova radna mjesta u timovima hitne medicine moramo zaposliti nove ljude, koje ćemo ugovoriti sukladno Mreži hitne medicine sa HZZO-om?

     

    - Ukoliko specijalizanti ne mogu tijekom obavljanja specijalizacije obavljati redovni rad u matičnom Zavodu, mogu li se po potrebi angažirati u Zavodu kroz prekovremeni rad (na teret Zavoda)?

     

    - Da li specijalizanti, nakon dobivanja odobrenja (dekreta) koji se upućuju na specijalizaciju dobivaju anexe postojećem ugovoru o radu za „novo radno mjesto – prvostupnik specijalizant„ jer odlaze na specijalizaciju (nisu više na svojim radnim mjestima u timovima hitne medicine), koje nije predviđeno Uredbom o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u javnim službama niti je za isto predviđen dodatak na uvjete rada po Kolektivnom ugovoru za djelatnost zdravstva i zdravstvenog osiguranja, odnosno da li to znači da zadržavaju sve svoje dosadašnje parametre za obračun plaće (postojeći koeficijent i dodatke na plaću),  a koje ćemo troškove  morati navesti prilikom prijave na EU Projekt?

     

    - Koji koeficijent će imati specijalizanti nakon završetka specijalizacije i polaganja specijalističkog ispita odnosno stjecanja naziva specijalist u djelatnosti hitne medicine s obzirom da Uredba o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u javnim službama ne predviđa takvo radno mjesto?

    Poštovani,

    u nasatavku su odgovori:

    1. S obzirom da nam kandidati koje planiramo uputiti na specijalističko usavršavanje trenutno rade na neodređeno vrijeme u timovima hitne medicine, molimo Vas informaciju da li kada isti dobiju rješenje o odobrenju specijalizacije, nastavljaju raditi kod nas u timovima hitne medicine i uz rad provode specijalizaciju ili po odlasku na specijalizaciju na njihova radna mjesta u timovima hitne medicine moramo zaposliti nove ljude, koje ćemo ugovoriti sukladno Mreži hitne medicine sa HZZO-om?

     

    Sukladno odredbama Zakona o zdravstvenoj zaštiti ravnatelj ustanove organizira i vodi poslovanje ustanove.

    Za vrijeme kada radnici radi izvršavanja obveza iz plana i programa specijalističkog usavršavanja i  ne mogu obavljati poslove u svom matičnom Zavodu, ravnatelj ustanove može zaposliti nove radnike koji će biti zamjena za radnike odsutne radi specijalističkog usavršavanja.

     

    1. Ukoliko specijalizanti ne mogu tijekom obavljanja specijalizacije obavljati redovni rad u matičnom Zavodu, mogu li se po potrebi angažirati u Zavodu kroz prekovremeni rad (na teret Zavoda)?

     

    Da. Tijekom obavljanja specijalizacije, specijalizanti mogu biti angažirani u Zavodu kroz prekovremeni rad, a  na teret Zavoda.

     

     3. Da li specijalizanti, nakon dobivanja odobrenja (dekreta) koji se upućuju na specijalizaciju dobivaju anexe postojećem ugovoru o radu za „novo radno mjesto – prvostupnik specijalizant„ jer odlaze na specijalizaciju (nisu više na svojim radnim mjestima u timovima hitne medicine), koje nije predviđeno Uredbom o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u javnim službama niti je za isto predviđen dodatak na uvjete rada po Kolektivnom ugovoru za djelatnost zdravstva i zdravstvenog osiguranja, odnosno da li to znači da zadržavaju sve svoje dosadašnje parametre za obračun plaće (postojeći koeficijent i dodatke na plaću),  a koje ćemo troškove  morati navesti prilikom prijave na EU Projekt?

     

    Radno mjesto – prvostupnik specijalizant nije predviđeno Uredbom o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u javnim službama i radnika se ne može anexom ugovora o radu  rasporediti na takvo radno mjesto.

    Specijalizanti, nakon dobivanja odobrenja (dekreta) kojim se upućuju na specijalizaciju, zadržavaju svoje dosadašnje parametre za obračun plaće.

    Prihvatljivi troškovi u okviru ovog projekta su troškovi koji su kao prihvatljivi navedeni u Pozivu.

     

    1. Koji koeficijent će imati specijalizanti nakon završetka specijalizacije i polaganja specijalističkog ispita odnosno stjecanja naziva specijalist u djelatnosti hitne medicine s obzirom da Uredba o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u javnim službama ne predviđa takvo radno mjesto?

    Izmjenama Uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u javnim službama, na čemu se radi, definirat će se vrijednost koeficijenta specijalizanta nakon završetka specijalizacije i polaganja specijalističkog ispita odnosno stjecanja naziva specijalist u djelatnosti hitne medicine.

    S poštovanjem,

    Ministarstvo zdravstva 

    DATUM ODGOVORA: 25.01.23, 10:50

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.2. 462o5Jw1 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 06.02.23, 15:16

    -U dijelu prihvatljive kategorije troškova navodite kako su prihvatljivi troškovi nastali nakon 1.2.2020. godine, a ispod dijela izravni troškovi vezani uz aktivnost specijalističkog usavršavanja koje pohađaju medicinska sestra/tehničar navodite kako će se smatrati prihvatljivim troškovi nastali nakon 1.09.2021. godine pa vas molim za objašnjenjem, od kojeg su datuma prihvatljivi troškovi za prijavu projekta?

    -Postoji li krajnji rok do kad su troškovi projekta prihvatljivi kasnije u provedb?

    -Molim za objašnjenjem. U odluci o specijalističkom usavršavanju medicinskih sestara i tehničara u djelatnosti hitne medicine navodite kako imamo mogućnost za prijavu 15 specijalizanata te po svakoj godini definirate određeni broj specijalizanta. Budući da specijalističko usavršavanje traje po 12 mjeseci znači li to da možemo prijaviti u jednom projektu specijalističko usavršavanje primjerice za 6 specijalizanata u 2022, 6 u 2023, 6 u 2024? Da li se može sve prijaviti u jednom projektu ili je preporuka da se napišu dva/tri zasebna projekta po godinama? Osim toga zanima nas može li se prijaviti broj specijalizanata unaprijed (u skladu s definiranom odlukom o specijalističkom usavršavanju medicinskih sestara i tehničara u djelatnosti hitne medicine) prije dobivanja službene odluke Ministarstva na našu adresu (to konkretno mislimo na 2024. godinu)?

    Poštovana,

    sukladno Nacionalnom planu oporavka i otpornosti, prihvatljivi su troškovi za sve investicije koje su započele najranije 1. veljače 2020. godine, pod uvjetom da im je, kao početak, naveden 1. veljače 2020. godine. Za investiciju C5.1. R3-I2 Specijalističko usavršavanje medicinskih sestara i tehničara u djelatnosti hitne medicine, u NPOO-u je navedeno kako ista započinje 1. rujna 2021., a traje do 31. prosinca 2025. godine. godine. Sukladno tome, troškovi nastali prije 1. rujna 2021. neće biti prihvatljivi za financiranje.

    Specijalizante za buduće godine ne možete prijaviti prije nego što isti budu odabrani i s njima sklopljeni svi potrebni pravni akti.

    Prijavitelj može, budući je Poziv otvoren do 31.12.24., do tada prijaviti specijalizacije kako mu odgovara, svake godine onoliki broj koji je predviđen Odlukom ministra (npr. u 2023. prijaviti onoliki broj na koji po Odluci za 2022. i 2023. godinu ustanova ima pravo; pod uvjetom da postoji toliko odabranih kandidata) ili u 2024. za sve specijalizacije u 1 projektu i retroaktivno potraživati sredstva za troškove nastale iza 1.9.2021. godine.

    DATUM ODGOVORA: 24.02.23, 09:32

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.3. 46VGinCu DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 06.03.23, 10:30

    Poštovani,

    pitanje je vezano uz troškove povezane s specijalističkim usavršavanjem. Osim bruto 2 plaća, iznosi i način izračuna ostalih troškova nisu poznati.

    Gdje su propisani i što uključuju troškovi za:

    1. dodatne edukacije povezane s programom specijalističkog usavršavanja i koje su to?

    2. voditelja programa, glavnog mentora i mentora

    3. troškovi zdravstvene ustanove u kojoj se obavlja specijalističko usavršavanje

    4. trošak provođenja teorijskog dijela programa specijalističkog usavršavanja

    5. trošak završnog i specijalističkog ispita

    Srdačan pozdrav.

    Poštovani,

    u nastavku su odgovori na vaša pitanja:

    1. dodatne edukacije povezane s programom specijalističkog usavršavanja i koje su to? – dodatne edukacije nisu definirane  – za edukacije, kotizacije, putne troškove, smještaj i dnevnice predviđen je iznos od 30 000 kn (3 981,68 EUR) – navedeni iznos može biti  smanjen, u svrhu povećavanja iznosa drugih prihvatljivih  troškova

     

                   https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2017_02_10_289.html

     

    1. voditelja programa, glavnog mentora i mentora – iznos je procijenjen na temelju iznosa troškova za specijalizaciju doktora medicine – ukupno 597,25 EUR (4.500,00 kn)

     

    1. troškovi zdravstvene ustanove u kojoj se obavlja specijalističko usavršavanje – trošak se utvrđuje za cijelo razdoblje trajanja specijalizacije, u visini četverostrukog iznosa proračunske osnovice koja je važeća u trenutku obavljanja programa. Zdravstvenoj ustanovi  u kojoj specijalizant obavlja dio programa specijalističkog usavršavanja, naknada troška doznačuje se razmjerno trajanju dijela specijalističkog usavršavanja.

     

                  https://www.zakon.hr/z/3379/Zakon-o-izvr%C5%A1avanju-Dr%C5%BEavnog-prora%C4%8Duna-Republike-Hrvatske-za-2023.-godinu

                  Zakon o zdravstvenoj zaštiti (nn.hr) ( čl. 191)

     

     

    1. trošak provođenja teorijskog dijela programa specijalističkog usavršavanja – iznos je procijenjen na temelju cijena usluga Zdravstvenog veleučilišta Zagreb – ukupno bruto 2.654,46 EUR (20.000,00 kn)

     

    1. trošak završnog i specijalističkog ispita – iznos je procijenjen na temelju iznosa specijalističkog ispita doktora medicine – 265,45 EUR (2.000,00 kn )

    DATUM ODGOVORA: 24.03.23, 14:00

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.4. 46RX29os DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 05.09.23, 14:48

    Jedan od naših specijalizanata živi na Cresu te bi za potrebe teorijskog dijela edukacije (koja traje 4,5 mjeseca svaki dan od 7:00-15:00h u Rijeci) trebao svakodnevno putovati na relaciji Cres-Rijeka povratno. Troškovi prijevoza su u ovom slučaju iznimno veliki budući da se kalkuliraju prijeđeni km i trošak trajekta te bi oni mjesečno iznosili 800,00EUR. Kako je riječ o svakodnevnoj edukaciji u trajanju 4,5mj može li se u ovom slučaju priznati rashod za naknadu smještaja djelatnika u mjestu održavanja specijalizacije budući da bi rashod za naknadu smještaja iznosio puno manje, 450EUR mjesečno?

    Ako da, bi li bio prihvatljiv rashod smještaja tijekom trajanja specijalizacije ili barem za vrijeme obavljanja teorijskog dijela edukacije (4,5mj)?

    Poštovana,

    prihvatljivi troškovi u okviru ovoga poziva navedeni su u točki 2.14., prihvatljive kategorije troškova. Među navedenima su prihvatljivi troškovi smještaja vezani uz dodatne edukacije, no navedeno podrazumijeva trošak smještaja za vrijeme pojedinačne edukacije predviđene Programom specijalizacije, a ne trošak smještaja za vrijeme općenitog pohađanja specijalizacije što predstavlja trošak koji nije prihvatljiv u sklopu ovog poziva.

    DATUM ODGOVORA: 28.09.23, 09:19

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.5. 46IpwdcT DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 18.05.23, 08:24

    Poštovani,

    vezano uz izmjenu Poziva od 9.5.2023.g. zanima nas da li je potrebno povlačiti prijavu, ili mijenjati nešto u prijavnom obrascu vezano uz troškove, budući da više nisu kao što su u trenutku slanja prijave bili prihvatljivi troškovi dolska i povratka s edukacije?! Također, hoće li se naknadno moći u poslanim prijavama (prije 1. Izmjene) potraživati novi prihvatljivi trošak naknade za odvojeni život?!

    Što napraviti s poslanom prijavom Zavoda za hitnu medicinu Vukovarsko srijemske županije na Ograničeni poziv na dodjelu bespovratnih sredstava C5.1. R3-I2 Specijalističko usavršavanje medicinskih sestara i tehničara u djelatnosti hitne medicine, hoće li se naknado dodavati novi prihvatljiv trošak, a brisati trošak koji po 1. Izmjeni nije prihvatljiv!?

    Lijep pozdrav

    Poštovani,

    sukladno točki 3.13. Povlačenje projektnog prijedloga, do trenutka donošenja Odluke o financiranju, prijavitelj može povući projektni prijedlog iz postupka dodjele. Također, korisnik može podnijeti novi projektni prijedlog s navedenim novim troškovima i izdacima. Napominjemo kako troškovi iskazani u projektnoj prijavi moraju biti realni, dokazivi i povezani s projektnim aktivnostima.

    Uz to, naglašavamo kako se, iznosi troškova, dostavljeni po projektnoj prijavi, ne mogu naknadno, u fazi provjere prihvatljivosti izdataka povećavati.

    DATUM ODGOVORA: 28.09.23, 09:20

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.6. 46VDdtwm DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 06.04.23, 10:17

    Vezano uz prihvatljive troškove specijalizacije, u Uputama za prijavitelje u točki 2.14 navedene su prihvatljive kategorije troškova, dok je u točki 2.15 navedeno da su neprihvatljivi troškovi koji nisu navedeni u točki 2.14.

    U uputi koju je MIZ poslao prijaviteljima 24. ožujka 2023. g., kao prihvatljivim troškovima se navode regres, božićnica, dnevnica, naknada za odvojeni život, a koji nisu navedeni u točki 2.14. Uputa za prijavitelje, pa zbog kontradiktornosti molim odgovor ovim putem da li se ta materijalna prava mogu uračunati u prihvatljiv trošak ili ne.

    Hvala

    Poštovana,

    izmjenom poziva riješeno je pitanje navedenih troškova.

    DATUM ODGOVORA: 28.09.23, 09:20

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.7. 46yQKk6A DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 29.03.23, 13:44

    Poštovani,

    u dopisu Ministarstva zdravstva zaprimljenom 24. ožujka 2023. godine, u analitičkom prikazu troškova specijalizacije naveden je kao trošak specijalizacije u točki 7. božićnica, regres  2x 1.750,00 kn, u točki 8. naknade za odvojeni život, rad na terenu, u točki 9. kotizacije, dnevnice, a koji troškovi u Uputama za prijavitelje nisu navedeni kao prihvatljivi troškovi, odnosno u točki 2.15. Uputa za prijavitelje jasno je navedeno da će se troškovi koji nisu navedeni u točki 2.14. smatrati neprihvatljivima.

    S obzirom na kontradiktornost, molim Vas odgovor da li se božićnica, regres, naknada za izdvojeni život, naknada za rad na terenu, kotizacije i dnevnice smatraju prihvatljivim ili neprihvatljivim troškom i ukoliko se smatraju prihvatljivim, pod koju kategoriju prihvatljivih troškova navedenih u točki 2.14. Uputa za prijavitelje pripadaju.

    Unaprijed zahvaljujem 

    Poštovani,

    u sklopu poziva prihvatljivi su samo oni troškovi koji su navedeni u točki 2.14. Uputa za prijavitelje. Izmjenama poziva dodane su dodatne kategorije prihvatljivih troškova kao što su regres i božićnica i naknada za odvojeni život. Sve naknade koje nisu i dalje navedene kao neprihvatljivi trošak (npr. naknada za rad na terenu) nisu prihvatljive u sklopu ovog poziva.

    DATUM ODGOVORA: 28.09.23, 09:20

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.8. 468VEnPf DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 29.03.23, 13:03

    Poštovani,

    molim informaciju da li su regres i božićnica prihvatljivi troškovi?

    Poštovani,

    troškovi regresa i božićnice su prihvatljivi na temelju izmjena natječajne dokumentacije.

    DATUM ODGOVORA: 28.09.23, 09:20


1-10 od 27 zapisa

Upiti

Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.