Kod poziva: NPOO.C5.1.R3-I2.01
Kategorije
- Sva pitanja (26)
- Prihvatljivost prijavitelja (2)
- Prihvatljivost projekta (0)
- Prihvatljivost troškova (15)
- Prihvatljivost aktivnosti (0)
- Ostalo (9)
Upiti
Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.
- 46pcn6d4
Poštovani, u svojstvu regionalnog koordinatora za Karlovačku županiju, koji sukladno svojim Zakonskim ovlastima pruža stručnu pomoć u izradi projektne prijave prihvatljivom prijavitelju (Zavod za hitnu medicinu Karlovačke županije), molimo Odgovor na sljedeće pitanje.
"Odlukom o specijalističkom usavršavanju medicinski sestara i tehničara u djelatnosti hitne medicine..." odlučeno je da će ukupan broj specijalizanata za Karlovačku županiju biti 20, od čega je njih 8 predviđeno za specijalizaciju tokom 2022. godine. Tokom 2022.godine nije prijavljena niti jedna specijalizacija. Dali je prihvatljivo 8 predviđenih specijalizanata za 2022. godinu prijaviti u 2023. godini, zajedno sa već predviđenih 5 za 2023.g.?
- 46sT1pi5
- S obzirom da nam kandidati koje planiramo uputiti na specijalističko usavršavanje trenutno rade na neodređeno vrijeme u timovima hitne medicine, molimo Vas informaciju da li kada isti dobiju rješenje o odobrenju specijalizacije, nastavljaju raditi kod nas u timovima hitne medicine i uz rad provode specijalizaciju ili po odlasku na specijalizaciju na njihova radna mjesta u timovima hitne medicine moramo zaposliti nove ljude, koje ćemo ugovoriti sukladno Mreži hitne medicine sa HZZO-om?
- Ukoliko specijalizanti ne mogu tijekom obavljanja specijalizacije obavljati redovni rad u matičnom Zavodu, mogu li se po potrebi angažirati u Zavodu kroz prekovremeni rad (na teret Zavoda)?
- Da li specijalizanti, nakon dobivanja odobrenja (dekreta) koji se upućuju na specijalizaciju dobivaju anexe postojećem ugovoru o radu za „novo radno mjesto – prvostupnik specijalizant„ jer odlaze na specijalizaciju (nisu više na svojim radnim mjestima u timovima hitne medicine), koje nije predviđeno Uredbom o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u javnim službama niti je za isto predviđen dodatak na uvjete rada po Kolektivnom ugovoru za djelatnost zdravstva i zdravstvenog osiguranja, odnosno da li to znači da zadržavaju sve svoje dosadašnje parametre za obračun plaće (postojeći koeficijent i dodatke na plaću), a koje ćemo troškove morati navesti prilikom prijave na EU Projekt?
- Koji koeficijent će imati specijalizanti nakon završetka specijalizacije i polaganja specijalističkog ispita odnosno stjecanja naziva specijalist u djelatnosti hitne medicine s obzirom da Uredba o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u javnim službama ne predviđa takvo radno mjesto?
- 46y1KunS
Koji koeficijent je predviđen za specijaliste prvostupnike, a koji za specijaliste magistre?
- 466H01rt
Vezano za pitanje 46e6tpcG, PT2 je bio dužan utvrditi nepravilnost u provedbi projekta i sve troškove vezane za specijalističko usavršavanje kandidata koji je odustao od specijalizacije proglasiti neprihvatljivima. Ugovor je raskinut i zatražen je povrat.
Ovim putem informiramo da je potencijalni prijavitelj 01.08.2023. zaprimio Odluku o financiranju neprihvatljivih troškova u sklopu ograničenog Poziva „Specijalističko usavršavanje doktora medicine“ iz Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali“ za razdoblje 2014.-2020. KL 910-04/18-04/10, URBR 534-08-1/1-23-50 od 24.07.2023. i odluku o povratu sredstava po projektu UP.02.2.1.02.0053 Odluka o povratu br. 43, KL 910-04/18-04/88, URBR 534-08-1-2/2-23-14, od 01.08.2023.
Međutim, dokument „OBRAZAC 1: Izjava prijavitelja“ je obvezni prilog u sklopu podnošenja projektnog prijedloga gdje potpisom te izjave, osobno i u ime Prijavitelja, ravnatelj Prijavitelja mora potvrditi da se Prijavitelj, uz ostalo, ne nalazi u situaciji u kojoj je Prijavitelju utvrđeno teško kršenje ugovora zbog neispunjavanja ugovornih obveza, a koji je bio potpisan u sklopu nekog drugog postupka dodjele bespovratnih sredstava i bio je (su)financiran sredstvima EU, pri čemu je teško kršenje ugovora definirano kao „kršenje ugovora u pogledu kojeg je nadležno tijelo izvršilo jednostrani raskid sukladno ugovoru o dodjeli bespovratnih sredstava, te je zatražen povrat cjelokupnog iznosa dodijeljenih sredstava, a radi se o sredstvima čiji povrat je po navedenoj osnovi zatražen u odnosu na bilo koji postupak dodjele bespovratnih sredstava iz bilo kojeg fonda EU“.
Molimo tumačenje je li činjenicom rješavanja pitanja povrata sredstava po projektu UP.02.2.1.02.0053 razriješen i gore opisani prijepor koji se odnosio na prihvatljivost Prijavitelja za projekte financirane od strane EU.
- 462o5Jw1
-U dijelu prihvatljive kategorije troškova navodite kako su prihvatljivi troškovi nastali nakon 1.2.2020. godine, a ispod dijela izravni troškovi vezani uz aktivnost specijalističkog usavršavanja koje pohađaju medicinska sestra/tehničar navodite kako će se smatrati prihvatljivim troškovi nastali nakon 1.09.2021. godine pa vas molim za objašnjenjem, od kojeg su datuma prihvatljivi troškovi za prijavu projekta?
-Postoji li krajnji rok do kad su troškovi projekta prihvatljivi kasnije u provedb?
-Molim za objašnjenjem. U odluci o specijalističkom usavršavanju medicinskih sestara i tehničara u djelatnosti hitne medicine navodite kako imamo mogućnost za prijavu 15 specijalizanata te po svakoj godini definirate određeni broj specijalizanta. Budući da specijalističko usavršavanje traje po 12 mjeseci znači li to da možemo prijaviti u jednom projektu specijalističko usavršavanje primjerice za 6 specijalizanata u 2022, 6 u 2023, 6 u 2024? Da li se može sve prijaviti u jednom projektu ili je preporuka da se napišu dva/tri zasebna projekta po godinama? Osim toga zanima nas može li se prijaviti broj specijalizanata unaprijed (u skladu s definiranom odlukom o specijalističkom usavršavanju medicinskih sestara i tehničara u djelatnosti hitne medicine) prije dobivanja službene odluke Ministarstva na našu adresu (to konkretno mislimo na 2024. godinu)?
- 467rz52e
U Odluci ministra zdravstva o specijalističkom usavršavanju medicinskih sestara i tehničara u djelatnosti hitne medicine financijskim sredstvima Mehanizma za oporavak i otpornost dodijeljenih Ministarstvu zdravstva za provedbu Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021.-2026. (od 3. svibnja 2022.g.) su predviđene specijalizacije specijalističkog usavršavanja medicinskih sestara i tehničara po ustanovama za 2022., 2023. i 2024. godinu. Budući da je Ograničeni poziv na dodjelu bespovratnih sredstava C5.1.R3-I2 objavljen u siječnju 2023. godine, a navedena Odluka obuhvaća i broj specijalizanata u 2022. godini, da li prijavitelj koji planira podnijeti projektni prijedlog u 2023. godini, može prijaviti samo broj specijalizanata predviđen u Odluci ministra za 2023. godinu ili se može zbrojiti broj specijalizanata iz 2022. godine sa brojem specijalizanata iz 2023. što bi činilo ukupan broj specijalizanata u 2023. godini?
- 46VGinCu
Poštovani,
pitanje je vezano uz troškove povezane s specijalističkim usavršavanjem. Osim bruto 2 plaća, iznosi i način izračuna ostalih troškova nisu poznati.
Gdje su propisani i što uključuju troškovi za:
dodatne edukacije povezane s programom specijalističkog usavršavanja i koje su to?
voditelja programa, glavnog mentora i mentora
troškovi zdravstvene ustanove u kojoj se obavlja specijalističko usavršavanje
trošak provođenja teorijskog dijela programa specijalističkog usavršavanja
trošak završnog i specijalističkog ispita
Srdačan pozdrav.
- 46Y7bVTH
Poštovani,
Prijavitelj planira prijaviti osam specijalizacija. Molimo vas odgovor: koliko voditelja specijalizacije, koliko glavnih mentora te koliko mentora je potrebno za navedeni broj specijalizanata?
Unaprijed hvala!
Iva Veršić
Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA
(tehnička pomoć u pripremi projektnog prijedloga)
- 46RX29os
Jedan od naših specijalizanata živi na Cresu te bi za potrebe teorijskog dijela edukacije (koja traje 4,5 mjeseca svaki dan od 7:00-15:00h u Rijeci) trebao svakodnevno putovati na relaciji Cres-Rijeka povratno. Troškovi prijevoza su u ovom slučaju iznimno veliki budući da se kalkuliraju prijeđeni km i trošak trajekta te bi oni mjesečno iznosili 800,00EUR. Kako je riječ o svakodnevnoj edukaciji u trajanju 4,5mj može li se u ovom slučaju priznati rashod za naknadu smještaja djelatnika u mjestu održavanja specijalizacije budući da bi rashod za naknadu smještaja iznosio puno manje, 450EUR mjesečno?
Ako da, bi li bio prihvatljiv rashod smještaja tijekom trajanja specijalizacije ili barem za vrijeme obavljanja teorijskog dijela edukacije (4,5mj)?
- 46189ttL
Poštovani,
pitanja su sljedeća:
Što u slučaju kada specijalizant ne živi u mjestu rada? Na primjer radno mjesto za specijalizaciju je Rijeka, a on dolazi s Cresa. Jesu li prihvatljivi troškovi prijevoza s posla na posao u tom slučaju, ako da do koje razine budući da je riječ o trajektnom i cestovnom prijevozu ili je ipak prihvatljiv trošak smještaja u Rijeci i ako je i on prihvatljiv, do kojeg iznosa mjesečno? Dolazi li u obzir plaćanje smještaja bez režijskih troškova?
Postoji li maksimalan omjer za školarine?
U Pozivu navodite sljedeće: Provedba Investicije smije započeti 1. rujna 2021. godine, a mora se dovršiti do 31. prosinca 2025. godine.
Namjeravamo prijaviti 30 medicinskih sestara i tehničara po godini, a godina studija im počinje 1.5. u godini i traje 12 mjeseci, što bi značilo da ukoliko kreću sa studijem 1.5.2023.-1.5.2024., druga skupina 1.5.2024.-1.5.2025., a treća skupina 1.5.2025.-1.5.2026. znači da prelazimo ograničeno projektom definirano razdoblje. Što učiniti, odnosno kako posložiti vrijeme trajanja projekta u tom slučaju?
Trebaju li se kod planiranja projekta obračunati svi dodaci za plaću koji idu po kolektivnom ugovoru?
Upiti
Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.