Tehnička podrška
Povratak na poziv

Kategorije

  • Sva pitanja (26)
  • Prihvatljivost prijavitelja (2)
  • Prihvatljivost projekta (0)
  • Prihvatljivost troškova (15)
  • Prihvatljivost aktivnosti (0)
  • Ostalo (9)
  • REDNI BROJ PITANJA: 1.1. 46pcn6d4 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 26.01.23, 15:36

    Poštovani, u svojstvu regionalnog koordinatora za Karlovačku županiju, koji sukladno svojim Zakonskim ovlastima pruža stručnu pomoć u izradi projektne prijave prihvatljivom prijavitelju (Zavod za hitnu medicinu Karlovačke županije), molimo Odgovor na sljedeće pitanje.

    "Odlukom o specijalističkom usavršavanju medicinski sestara i tehničara u djelatnosti hitne medicine..." odlučeno je da će ukupan broj specijalizanata za Karlovačku županiju biti 20, od čega je njih 8 predviđeno za specijalizaciju tokom 2022. godine. Tokom 2022.godine nije prijavljena niti jedna specijalizacija. Dali je prihvatljivo 8 predviđenih specijalizanata za 2022. godinu prijaviti u 2023. godini, zajedno sa već predviđenih 5 za 2023.g.?

    Poštovani,

    prihvatljivo je prijaviti kandidate za specijalizaciju koji su bili predviđeni za 2022. godinu i one predviđene za 2023. godinu.

    DATUM ODGOVORA: 03.02.23, 14:36

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.1. 46sT1pi5 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 19.01.23, 14:31

    - S obzirom da nam kandidati koje planiramo uputiti na specijalističko usavršavanje trenutno rade na neodređeno vrijeme u timovima hitne medicine, molimo Vas informaciju da li kada isti dobiju rješenje o odobrenju specijalizacije, nastavljaju raditi kod nas u timovima hitne medicine i uz rad provode specijalizaciju ili po odlasku na specijalizaciju na njihova radna mjesta u timovima hitne medicine moramo zaposliti nove ljude, koje ćemo ugovoriti sukladno Mreži hitne medicine sa HZZO-om?

     

    - Ukoliko specijalizanti ne mogu tijekom obavljanja specijalizacije obavljati redovni rad u matičnom Zavodu, mogu li se po potrebi angažirati u Zavodu kroz prekovremeni rad (na teret Zavoda)?

     

    - Da li specijalizanti, nakon dobivanja odobrenja (dekreta) koji se upućuju na specijalizaciju dobivaju anexe postojećem ugovoru o radu za „novo radno mjesto – prvostupnik specijalizant„ jer odlaze na specijalizaciju (nisu više na svojim radnim mjestima u timovima hitne medicine), koje nije predviđeno Uredbom o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u javnim službama niti je za isto predviđen dodatak na uvjete rada po Kolektivnom ugovoru za djelatnost zdravstva i zdravstvenog osiguranja, odnosno da li to znači da zadržavaju sve svoje dosadašnje parametre za obračun plaće (postojeći koeficijent i dodatke na plaću),  a koje ćemo troškove  morati navesti prilikom prijave na EU Projekt?

     

    - Koji koeficijent će imati specijalizanti nakon završetka specijalizacije i polaganja specijalističkog ispita odnosno stjecanja naziva specijalist u djelatnosti hitne medicine s obzirom da Uredba o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u javnim službama ne predviđa takvo radno mjesto?

    Poštovani,

    u nasatavku su odgovori:

    1. S obzirom da nam kandidati koje planiramo uputiti na specijalističko usavršavanje trenutno rade na neodređeno vrijeme u timovima hitne medicine, molimo Vas informaciju da li kada isti dobiju rješenje o odobrenju specijalizacije, nastavljaju raditi kod nas u timovima hitne medicine i uz rad provode specijalizaciju ili po odlasku na specijalizaciju na njihova radna mjesta u timovima hitne medicine moramo zaposliti nove ljude, koje ćemo ugovoriti sukladno Mreži hitne medicine sa HZZO-om?

     

    Sukladno odredbama Zakona o zdravstvenoj zaštiti ravnatelj ustanove organizira i vodi poslovanje ustanove.

    Za vrijeme kada radnici radi izvršavanja obveza iz plana i programa specijalističkog usavršavanja i  ne mogu obavljati poslove u svom matičnom Zavodu, ravnatelj ustanove može zaposliti nove radnike koji će biti zamjena za radnike odsutne radi specijalističkog usavršavanja.

     

    1. Ukoliko specijalizanti ne mogu tijekom obavljanja specijalizacije obavljati redovni rad u matičnom Zavodu, mogu li se po potrebi angažirati u Zavodu kroz prekovremeni rad (na teret Zavoda)?

     

    Da. Tijekom obavljanja specijalizacije, specijalizanti mogu biti angažirani u Zavodu kroz prekovremeni rad, a  na teret Zavoda.

     

     3. Da li specijalizanti, nakon dobivanja odobrenja (dekreta) koji se upućuju na specijalizaciju dobivaju anexe postojećem ugovoru o radu za „novo radno mjesto – prvostupnik specijalizant„ jer odlaze na specijalizaciju (nisu više na svojim radnim mjestima u timovima hitne medicine), koje nije predviđeno Uredbom o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u javnim službama niti je za isto predviđen dodatak na uvjete rada po Kolektivnom ugovoru za djelatnost zdravstva i zdravstvenog osiguranja, odnosno da li to znači da zadržavaju sve svoje dosadašnje parametre za obračun plaće (postojeći koeficijent i dodatke na plaću),  a koje ćemo troškove  morati navesti prilikom prijave na EU Projekt?

     

    Radno mjesto – prvostupnik specijalizant nije predviđeno Uredbom o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u javnim službama i radnika se ne može anexom ugovora o radu  rasporediti na takvo radno mjesto.

    Specijalizanti, nakon dobivanja odobrenja (dekreta) kojim se upućuju na specijalizaciju, zadržavaju svoje dosadašnje parametre za obračun plaće.

    Prihvatljivi troškovi u okviru ovog projekta su troškovi koji su kao prihvatljivi navedeni u Pozivu.

     

    1. Koji koeficijent će imati specijalizanti nakon završetka specijalizacije i polaganja specijalističkog ispita odnosno stjecanja naziva specijalist u djelatnosti hitne medicine s obzirom da Uredba o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u javnim službama ne predviđa takvo radno mjesto?

    Izmjenama Uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u javnim službama, na čemu se radi, definirat će se vrijednost koeficijenta specijalizanta nakon završetka specijalizacije i polaganja specijalističkog ispita odnosno stjecanja naziva specijalist u djelatnosti hitne medicine.

    S poštovanjem,

    Ministarstvo zdravstva 

    DATUM ODGOVORA: 25.01.23, 10:50

  • REDNI BROJ PITANJA: 5.1. 46y1KunS DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 25.01.23, 18:40

    Koji koeficijent je predviđen za specijaliste prvostupnike, a koji za specijaliste magistre?

    Poštovani,

    koeficijent radnog mjesta specijalista prvostupnika/magistra sestrinstva iz hitne medicine bit će definiran Uredbom o izmjenama Uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u javnim službama koja je sada u prijedlogu.

     

    DATUM ODGOVORA: 02.02.23, 09:51

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.2. 466H01rt DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 31.08.23, 13:42

    Vezano za pitanje 46e6tpcG, PT2 je bio dužan utvrditi nepravilnost u provedbi projekta i sve troškove vezane za specijalističko usavršavanje kandidata koji je odustao od specijalizacije proglasiti neprihvatljivima. Ugovor je raskinut i zatražen je povrat.

    Ovim putem informiramo da je potencijalni prijavitelj 01.08.2023. zaprimio Odluku o financiranju neprihvatljivih troškova u sklopu ograničenog Poziva „Specijalističko usavršavanje doktora medicine“ iz Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali“ za razdoblje 2014.-2020. KL 910-04/18-04/10, URBR 534-08-1/1-23-50 od 24.07.2023. i odluku o povratu sredstava po projektu UP.02.2.1.02.0053 Odluka o povratu br. 43, KL 910-04/18-04/88, URBR 534-08-1-2/2-23-14, od 01.08.2023.

     

    Međutim, dokument „OBRAZAC 1: Izjava prijavitelja“ je obvezni prilog u sklopu podnošenja projektnog prijedloga gdje potpisom te izjave, osobno i u ime Prijavitelja, ravnatelj Prijavitelja mora potvrditi da se Prijavitelj, uz ostalo, ne nalazi u situaciji u kojoj je Prijavitelju utvrđeno teško kršenje ugovora zbog neispunjavanja ugovornih obveza, a koji je bio potpisan u sklopu nekog drugog postupka dodjele bespovratnih sredstava i bio je (su)financiran sredstvima EU, pri čemu je teško kršenje ugovora definirano kao „kršenje ugovora u pogledu kojeg je nadležno tijelo izvršilo jednostrani raskid sukladno ugovoru o dodjeli bespovratnih sredstava, te je zatražen povrat cjelokupnog iznosa dodijeljenih sredstava, a radi se o sredstvima čiji povrat je po navedenoj osnovi zatražen u odnosu na bilo koji postupak dodjele bespovratnih sredstava iz bilo kojeg fonda EU“.

     

    Molimo tumačenje je li činjenicom rješavanja pitanja povrata sredstava po projektu UP.02.2.1.02.0053 razriješen i gore opisani prijepor koji se odnosio na prihvatljivost Prijavitelja za projekte financirane od strane EU.

    Poštovani,

    Ministarstvo zdravstva odustalo je od povrata cjelokupnog iznosa sredstava čime je prestala okolnost kojom se određuje teško kršenje ugovora.  

    DATUM ODGOVORA: 18.10.23, 10:00

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.2. 462o5Jw1 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 06.02.23, 15:16

    -U dijelu prihvatljive kategorije troškova navodite kako su prihvatljivi troškovi nastali nakon 1.2.2020. godine, a ispod dijela izravni troškovi vezani uz aktivnost specijalističkog usavršavanja koje pohađaju medicinska sestra/tehničar navodite kako će se smatrati prihvatljivim troškovi nastali nakon 1.09.2021. godine pa vas molim za objašnjenjem, od kojeg su datuma prihvatljivi troškovi za prijavu projekta?

    -Postoji li krajnji rok do kad su troškovi projekta prihvatljivi kasnije u provedb?

    -Molim za objašnjenjem. U odluci o specijalističkom usavršavanju medicinskih sestara i tehničara u djelatnosti hitne medicine navodite kako imamo mogućnost za prijavu 15 specijalizanata te po svakoj godini definirate određeni broj specijalizanta. Budući da specijalističko usavršavanje traje po 12 mjeseci znači li to da možemo prijaviti u jednom projektu specijalističko usavršavanje primjerice za 6 specijalizanata u 2022, 6 u 2023, 6 u 2024? Da li se može sve prijaviti u jednom projektu ili je preporuka da se napišu dva/tri zasebna projekta po godinama? Osim toga zanima nas može li se prijaviti broj specijalizanata unaprijed (u skladu s definiranom odlukom o specijalističkom usavršavanju medicinskih sestara i tehničara u djelatnosti hitne medicine) prije dobivanja službene odluke Ministarstva na našu adresu (to konkretno mislimo na 2024. godinu)?

    Poštovana,

    sukladno Nacionalnom planu oporavka i otpornosti, prihvatljivi su troškovi za sve investicije koje su započele najranije 1. veljače 2020. godine, pod uvjetom da im je, kao početak, naveden 1. veljače 2020. godine. Za investiciju C5.1. R3-I2 Specijalističko usavršavanje medicinskih sestara i tehničara u djelatnosti hitne medicine, u NPOO-u je navedeno kako ista započinje 1. rujna 2021., a traje do 31. prosinca 2025. godine. godine. Sukladno tome, troškovi nastali prije 1. rujna 2021. neće biti prihvatljivi za financiranje.

    Specijalizante za buduće godine ne možete prijaviti prije nego što isti budu odabrani i s njima sklopljeni svi potrebni pravni akti.

    Prijavitelj može, budući je Poziv otvoren do 31.12.24., do tada prijaviti specijalizacije kako mu odgovara, svake godine onoliki broj koji je predviđen Odlukom ministra (npr. u 2023. prijaviti onoliki broj na koji po Odluci za 2022. i 2023. godinu ustanova ima pravo; pod uvjetom da postoji toliko odabranih kandidata) ili u 2024. za sve specijalizacije u 1 projektu i retroaktivno potraživati sredstva za troškove nastale iza 1.9.2021. godine.

    DATUM ODGOVORA: 24.02.23, 09:32

  • REDNI BROJ PITANJA: 5.2. 467rz52e DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 27.01.23, 10:15

    U Odluci ministra zdravstva o specijalističkom usavršavanju medicinskih sestara i tehničara u djelatnosti hitne medicine financijskim sredstvima Mehanizma za oporavak i otpornost dodijeljenih Ministarstvu zdravstva za provedbu Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021.-2026. (od 3. svibnja 2022.g.) su predviđene specijalizacije specijalističkog usavršavanja medicinskih sestara i tehničara po ustanovama za 2022., 2023. i 2024. godinu. Budući da je Ograničeni poziv na dodjelu bespovratnih sredstava C5.1.R3-I2 objavljen u siječnju 2023. godine, a navedena Odluka obuhvaća i broj specijalizanata u 2022. godini, da li prijavitelj koji planira podnijeti projektni prijedlog u 2023. godini, može prijaviti samo broj specijalizanata predviđen u Odluci ministra za 2023. godinu ili se može zbrojiti broj specijalizanata iz 2022. godine sa brojem specijalizanata iz 2023. što bi činilo ukupan broj specijalizanata u 2023. godini?

    Poštovani,

    prijavitelj može prijaviti i ukupan broj kandidata za  specijalizaciju za 2022. i 2023. godinu ako to dopušta organizacija rada Zavoda za hitnu medicinu.

     

    DATUM ODGOVORA: 03.02.23, 14:36

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.3. 46VGinCu DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 06.03.23, 10:30

    Poštovani,

    pitanje je vezano uz troškove povezane s specijalističkim usavršavanjem. Osim bruto 2 plaća, iznosi i način izračuna ostalih troškova nisu poznati.

    Gdje su propisani i što uključuju troškovi za:

    1. dodatne edukacije povezane s programom specijalističkog usavršavanja i koje su to?

    2. voditelja programa, glavnog mentora i mentora

    3. troškovi zdravstvene ustanove u kojoj se obavlja specijalističko usavršavanje

    4. trošak provođenja teorijskog dijela programa specijalističkog usavršavanja

    5. trošak završnog i specijalističkog ispita

    Srdačan pozdrav.

    Poštovani,

    u nastavku su odgovori na vaša pitanja:

    1. dodatne edukacije povezane s programom specijalističkog usavršavanja i koje su to? – dodatne edukacije nisu definirane  – za edukacije, kotizacije, putne troškove, smještaj i dnevnice predviđen je iznos od 30 000 kn (3 981,68 EUR) – navedeni iznos može biti  smanjen, u svrhu povećavanja iznosa drugih prihvatljivih  troškova

     

                   https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2017_02_10_289.html

     

    1. voditelja programa, glavnog mentora i mentora – iznos je procijenjen na temelju iznosa troškova za specijalizaciju doktora medicine – ukupno 597,25 EUR (4.500,00 kn)

     

    1. troškovi zdravstvene ustanove u kojoj se obavlja specijalističko usavršavanje – trošak se utvrđuje za cijelo razdoblje trajanja specijalizacije, u visini četverostrukog iznosa proračunske osnovice koja je važeća u trenutku obavljanja programa. Zdravstvenoj ustanovi  u kojoj specijalizant obavlja dio programa specijalističkog usavršavanja, naknada troška doznačuje se razmjerno trajanju dijela specijalističkog usavršavanja.

     

                  https://www.zakon.hr/z/3379/Zakon-o-izvr%C5%A1avanju-Dr%C5%BEavnog-prora%C4%8Duna-Republike-Hrvatske-za-2023.-godinu

                  Zakon o zdravstvenoj zaštiti (nn.hr) ( čl. 191)

     

     

    1. trošak provođenja teorijskog dijela programa specijalističkog usavršavanja – iznos je procijenjen na temelju cijena usluga Zdravstvenog veleučilišta Zagreb – ukupno bruto 2.654,46 EUR (20.000,00 kn)

     

    1. trošak završnog i specijalističkog ispita – iznos je procijenjen na temelju iznosa specijalističkog ispita doktora medicine – 265,45 EUR (2.000,00 kn )

    DATUM ODGOVORA: 24.03.23, 14:00

  • REDNI BROJ PITANJA: 5.3. 46Y7bVTH DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 14.02.23, 11:45

    Poštovani,

    Prijavitelj planira prijaviti osam specijalizacija. Molimo vas odgovor: koliko voditelja specijalizacije, koliko glavnih mentora te koliko mentora je potrebno za navedeni broj specijalizanata?

    Unaprijed hvala!

    Iva Veršić

    Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA

    (tehnička pomoć u pripremi projektnog prijedloga)

    Poštovana,

    Voditelja programa specijalizacije  imenuje  Ministar zdravstva na razdoblje od pet godina.

    Voditelj programa specijalizacije nadzire kvalitetu provedbe plana i programa specijalizacije i provedbe specijalističkog ispita, predlaže Ministarstvu mjere za njegovo unaprjeđenje, surađuje sa sveučilištem i sastavnicom sveučilišta i veleučilištem te sa ovlaštenom zdravstvenom ustanovom koje provode specijalizaciju.

     

    Glavnog mentora imenuje Ministarstvo rješenjem o odobrenju specijalizacije. Imenuje jednog glavnog mentora za svaku ustanovu koja ima ovlaštenje za provođenje specijalističkog usavršavanja ( na prijedlog ustanove)

    Mentora  imenuje Ministarstvo rješenjem o odobrenju specijalizacije, a jedan mentor može istovremeno imati najviše pet specijalizanata ( na prijedlog ustanove)

     

    Dakle za potrebe 8 specijalizanata, potrebno je predložiti  dva mentora.

     

    Sve navedeno u skladu je s Pravilnikom o specijalističkom usavršavanju prvostupnika sestrinstva u djelatnosti hitne medicine NN 109/19 i Pravilnikom o izmjenama Pravilnika o specijalističkom usavršavanju prvostupnika sestrinstva u djelatnosti hitne medicine NN 139/22

    DATUM ODGOVORA: 24.02.23, 09:32

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.4. 46RX29os DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 05.09.23, 14:48

    Jedan od naših specijalizanata živi na Cresu te bi za potrebe teorijskog dijela edukacije (koja traje 4,5 mjeseca svaki dan od 7:00-15:00h u Rijeci) trebao svakodnevno putovati na relaciji Cres-Rijeka povratno. Troškovi prijevoza su u ovom slučaju iznimno veliki budući da se kalkuliraju prijeđeni km i trošak trajekta te bi oni mjesečno iznosili 800,00EUR. Kako je riječ o svakodnevnoj edukaciji u trajanju 4,5mj može li se u ovom slučaju priznati rashod za naknadu smještaja djelatnika u mjestu održavanja specijalizacije budući da bi rashod za naknadu smještaja iznosio puno manje, 450EUR mjesečno?

    Ako da, bi li bio prihvatljiv rashod smještaja tijekom trajanja specijalizacije ili barem za vrijeme obavljanja teorijskog dijela edukacije (4,5mj)?

    Poštovana,

    prihvatljivi troškovi u okviru ovoga poziva navedeni su u točki 2.14., prihvatljive kategorije troškova. Među navedenima su prihvatljivi troškovi smještaja vezani uz dodatne edukacije, no navedeno podrazumijeva trošak smještaja za vrijeme pojedinačne edukacije predviđene Programom specijalizacije, a ne trošak smještaja za vrijeme općenitog pohađanja specijalizacije što predstavlja trošak koji nije prihvatljiv u sklopu ovog poziva.

    DATUM ODGOVORA: 28.09.23, 09:19

  • REDNI BROJ PITANJA: 5.4. 46189ttL DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 28.04.23, 11:29

    Poštovani,

    pitanja su sljedeća:

    1. Što u slučaju kada specijalizant ne živi u mjestu rada? Na primjer radno mjesto za specijalizaciju je Rijeka, a on dolazi s Cresa. Jesu li prihvatljivi troškovi prijevoza s posla na posao u tom slučaju, ako da do koje razine budući da je riječ o trajektnom i cestovnom prijevozu ili je ipak prihvatljiv trošak smještaja u Rijeci i ako je i on prihvatljiv, do kojeg iznosa mjesečno? Dolazi li u obzir plaćanje smještaja bez režijskih troškova?

    2. Postoji li maksimalan omjer za školarine?

    3. U Pozivu navodite sljedeće: Provedba Investicije smije započeti 1. rujna 2021. godine, a mora se dovršiti do 31. prosinca 2025. godine.

      Namjeravamo prijaviti 30 medicinskih sestara i tehničara po godini, a godina studija im počinje 1.5. u godini i traje 12 mjeseci, što bi značilo da ukoliko kreću sa studijem 1.5.2023.-1.5.2024., druga skupina 1.5.2024.-1.5.2025., a treća skupina 1.5.2025.-1.5.2026. znači da prelazimo ograničeno projektom definirano razdoblje. Što učiniti, odnosno kako posložiti vrijeme trajanja projekta u tom slučaju?

    4. Trebaju li se kod planiranja projekta obračunati svi dodaci za plaću koji idu po kolektivnom ugovoru?

    Poštovana,

    1. Prihvatljivi troškovi navedeni su u točki 2.14. Uputa za prijavitelje. Napominjemo kako su troškovi, koji su dio bruto 2 plaće, prihvatljivi. Trošak smještaja u sklopu ovog poziva prihvatlijv je samo prilikom pohađanja dodatnih edukacija, a ne općenito za vrijeme trajanja specijalizacije.

    2. Ne postoji, no iskazani troškovi moraju biti razumni, opravdani i u skladu s načelom dobrog financijskog upravljanja, posebno u pogledu ekonomičnosti i učinkovitosti, te u skladu s redovnim tržišnim cijenama.

    3. Slobodni ste prijaviti i veći broj specijalizanata po godini.

    4. Molimo pogledajte odgovor na pitanje br. 1

    DATUM ODGOVORA: 28.09.23, 09:20


1-10 od 26 zapisa

Upiti

Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.