C1.4. R2-I7 Modernizacija informatičkog i prodajnog sustava
Kod poziva: NPOO.C1.4.R2-I7.01
Verzija poziva: 1
Operativni program: NPOO
Tip natječaja: Izravna dodjela – nadležna tijela
Status:
Datum objave: 24.01.23, 12:00
Datum početka zaprimanja projektnih prijava: 25.01.23, 08:00
Rok za podnošenje projektnih prijava: 31.12.24, 12:30
Nadležno tijelo: Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture
Pitanja i odgovori (0)
Svrha ovog poziva
Ciljevi ovog Poziva su:
Podizanje razine kvalitete usluge boljom informiranošću korisnika usluge i na taj način dobiti veće zadovoljstvo istih te krajnji cilj jest stvaranje lojalnog putnika,
Smanjenje broja reklamacija i žalbi,
Promoviranje i ojačanje online kanale prodaje,
Smanjenje pritiska na blagajne,
Omogućavanje brže i jednostavnije kupnje prijevozne isprave,
Povećanje broja prodanih karata
Smanjenje gužvi na blagajnama.
Predmet ovog poziva
Predmet ovog poziva je izravna dodjela bespovratnih sredstava prijavitelju HŽ Putnički prijevoz, društvo s ograničenom odgovornošću za prijevoz putnika, Strojarska cesta 11, 10000 Zagreb (dalje u tekstu HŽPP) za nabavu i implementaciju:
1. WiFi u vlakove HŽPP-a
2. Modernizacije voznog parka HŽPP ugradnjom GPS sustava,
3. Usklađenja s informacijskom i kibernetičkom sigurnosti i nadogradnja podatkovnog centra sustava prodaje,
4. Novi sustav za prodaju karata
Ukupna bespovratna sredstva: 6.397.239,37 €
Minimalni iznos bespovratnih sredstava: 0,00 €
Maksimalni iznos bespovratnih sredstava: 6.397.239,37 €
- Trgovačka društva čiji su osnivači javnopravna tijela
- Trgovačko društvo
Sažetak
1. Predmet i svrha Poziva :
Predmet ovog poziva je izravna dodjela bespovratnih sredstava prijavitelju HŽ Putnički prijevoz, društvo s ograničenom odgovornošću za prijevoz putnika, Strojarska cesta 11, 10000 Zagreb (dalje u tekstu HŽPP) za nabavu i implementaciju:
1. WiFi u 29 vlakova
2. Unaprjeđenja online prodajnog sustava karata,
3. Modernizacije prodajnog kanala „Mobilni terminali“,
4. Modernizacije voznog parka HŽPP ugradnjom GPS sustava,
5. Usklađenja s informacijskom i kibernetičkom sigurnosti i nadogradnja podatkovnog sustava prodaje,
6. Nadogradnje sustava prodaje karata u vlaku i informiranja putnika
Ciljevi ovog Poziva su:
1. Podizanje razine kvalitete usluge boljom informiranošću korisnika usluge i na taj način dobiti veće zadovoljstvo istih te krajnji cilj jest stvaranje lojalnog putnika,
2. Smanjenje broja reklamacija i žalbi,
3. Promoviranje i ojačanje online kanale prodaje,
4. Smanjenje pritiska na blagajne,
5. Omogućavanje brže i jednostavnije kupnje prijevozne isprave,
6. Povećanje broja prodanih karata,
7. Smanjenje gužvi na blagajnama.
2. Financiranje
Bespovratna sredstva dodjeljuju se putem izravne dodjele, do iskorištenja alokacije Poziva koja iznosi 6.397.239,37 EUR.
NT zadržava pravo ne dodijeliti sva raspoloživa sredstva u okviru ovog Poziva.
3. Razdoblje provedbe operacije
Pod razdobljem provedbe operacije podrazumijeva se datum početka i predviđenog završetka provedbe. Definira se u ugovoru o dodjeli bespovratnih financijskih sredstava.
Ukoliko provedba projekata traje dulje od navedenog roka, troškovi će se financirati iz vlastitih sredstava prijavitelja.
4. Prihvatljivi prijavitelji
Nacionalnim planom oporavka i otpornosti iz srpnja 2021. godine, odobrenog od strane EK Provedbenom odlukom Vijeća Europske unije od 28. srpnja 2021. o odobrenju ocjene Plana oporavka i otpornosti Republike Hrvatske (ST10687/21; ST 10687/21 ADD1) za projekt „C1.4. R2-I7 Nadogradnja informatičkog i prodajnog sustava te modernizacija vlakova s informatičkim sustavom“ mogući je samo jedan prijavitelj: HŽPP.
5. Prihvatljive aktivnosti operacije
Prihvatljive aktivnosti koje se mogu financirati u okviru ovog Poziva su:
1. Nabava i instaliranje WI-FI u vlakove
2. Unaprjeđenje online prodajnog sustava karata,
3. Modernizacija prodajnog kanala „Mobilni terminali“,
4. Modernizacija voznog parka HŽPP ugradnjom GPS sustava,
5. Usklađenje s informacijskom i kibernetičkom sigurnosti i nadogradnja podatkovnog sustava prodaje,
6. Nadogradnja sustava prodaje karata u vlaku i informiranja putnika
7. Promidžba i vidljivost
6. Administrativni podaci
Projektni prijedlog odnosno sva dokumentacija tražena ovim Uputama izrađuje se na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu najkasnije do 30. lipnja 2023. godine.
Projektni prijedlog podnosi se od strane ovlaštene osobe Prijavitelja putem sustava eNPOO (https://fondovieu.gov.hr/prijava-odabir) u elektroničkom obliku.
Poziv se provodi kao postupak izravne dodjele u modalitetu trajnog poziva.
Datum objave Poziva na središnjoj mrežnoj stranici NPOO (https://planoporavka.gov.hr/) i javnom portalu sustava eNPOO (https://fondovieu.gov.hr/prijava-odabir) označava datum objave Poziva, a krajnji rok dostave projektnih prijedloga je 30. lipnja 2023. godine.
Obrasci
- 1. Obrazac 1. Prijavni obrazac
- 2. Obrazac 2. Izjava Prijavitelja - II Izmjena čistopis
- 2. Obrazac 2. Izjava Prijavitelja - II Izmjena TC
- 3. Obrazac 3. Troskovnik s referencama
- Uskladjenosti projekta DNSH
- DNSH Obrazac
- 1. Prijavni obrazac
- 2. Izjava Prijavitelja
- 3. Troskovnik s referencama
- DNSH - HŽPP
Prilozi
- 1. Prilog 1. Posebni uvjeti - II Izmjena - čistopis
- 1. Prilog 1. Posebni uvjeti - II Izmjena - TC
- 2. Prilog 2. Opći uvjeti
- 3. Prilog 3. Pravila o financijskim korekcijama
- 1. Posebni uvjeti
- 2. Opći uvjeti
- 3. Pravila o financijskim korekcijama
Upute za prijavitelje
- 1. Upute za prijavitelje - II izmjena - TC
- 1. Upute za prijavitelje - II izmjena -Čistopis
- 2. Sažetak poziva - II izmjena - čistopis
- 2. Sažetak poziva - II izmjena - TC
- 1. Upute za prijavitelje - I izmjena
- 2. Sažetak poziva - I izmjena
- 1. Upute za prijavitelje
- 2. Sažetak poziva
Obavijesti
Trenutno nema obavijesti.