Logotip sustava e-NPOO fondovieu
Tehnička podrška
Povratak na poziv

Kategorije

  • Sva pitanja (288)
  • Prihvatljivost prijavitelja (23)
  • Prihvatljivost projekta (60)
  • Prihvatljivost troškova (65)
  • Prihvatljivost aktivnosti (22)
  • Ostalo (118)
  • REDNI BROJ PITANJA: 1.1. 7JkOQC8 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 04.05.22, 15:59

    Poštovani,

    općina na svom području još opće nema vrtića jer nema novaca za održivost vrtića, a ima 61 živorođeno dijete u dobi za vrtić prema dostavljenoj tablici (podaci DZS). Potreba postoji, novi zakon koji je u saboru u drugom čitanju o predškolskom odgoju govori da će takvim općinama osigurati sredstva za održivost i mi smo spremni napraviti vrtić u skladu s pravilima, ali bi smo mogli uštedjeti ukoliko ne bi smo trebali osnivati ustanovu već koristili ustanovu vrtića od susjedne općine. U tom slučaju susjedna općina gradi na našem području područni vrtić, što se sufinancira 95 %, a ostalo su vlastita sredstva općine koja u našem slučaju će iznositi 400 - 500 tis kn, a što nam je također previše za buđet općine. Da li je prihvatljivo da mi kao općina gradimo matični vrtić koji se financira 100% prihvatljivih troškova te da koristimo upravljačke resurse vrtića susjedne općine, odnosno da nemamo ravnatelja, tajnika itd..? Ili nam preostaje da izgradimo matični vrtić za 61 dijete i osnujemo ustanovu, a održivost ćemo prema novom zakonu osigurati uz potporu ministarstva ili županije?

    U okviru Poziva nije zadano sufinanciranje prijavitelja/partnera. Iznos bespovratnih sredstava po pojedinom projektu određuje se isključivo umnoškom broja dodatnih dnevnih boravaka, maksimalnog iznosa po dnevnom boravku (1.440.000,00kn) te koeficijenta kategorije ulaganja sukladno točki 1.3 Uputa za prijavitelje te uključuje sve prihvatljive aktivnosti pod točkom 2.7. i  sve prihvatljive troškova pod točkom 2.10.

    Standardna veličina jediničnog troška (SVJT) navedena je u Prijavnom obrascu za svaku kategoriju ulaganja sukladno dolje navedenom:

     

    a)     Izgradnja i opremanje ustanove za predškolski odgoj i obrazovanje (matični vrtić): 1.440.000,00 kn

    b)      Izgradnja i opremanje ustanove za predškolski odgoj i obrazovanje (područni vrtić s kuhinjom): 1.368.000,00 kn

    c)       Izgradnja i opremanje ustanove za predškolski odgoj i obrazovanje (područni vrtić bez kuhinje): 1.224.000,00 kn

    d)      Dogradnja ili nadogradnja i opremanje postojeće ustanove za predškolski odgoj i obrazovanje: 1.224.000,00 kn

    e)      Rekonstrukcija i opremanje postojeće građevine druge namjene: 720.000,00 kn

     

    Prijavitelj prijavljuje projekt za jedan objekt na području prijavitelja s obzirom da je točkom  2.4. Uputa za prijavitelje propisano da ukupan zbroj postojećih i dodatnih mjesta za jasličke i vrtićke skupine ne smije prelaziti 100% broja živorođene djece u dobi za vrtić na području prijavitelja prema podacima DZS te isto predstavlja isključujući kriterij.

    Također, točkom 2.2. Uputa za prijavitelje, prijavitelju je omogućeno projektni prijedlog podnijeti samostalno ili u partnerstvu s jedinicom lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave i/ili dječjim vrtićem i/ili osnovnom školom čiji je osnivač jedinica lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave i/ili Republika Hrvatska.  Prijavitelj i partner svoje odnose, uloge i odgovornosti reguliraju Sporazumom o partnerstvu (Prilog 3) koji se dostavlja s prijavom. 

    Napominjemo da se u skladu s kriterijem kvalitete 2.2. Učinkovitost dodatnih kapaciteta (točka 4.1 Uputa za prijavitelje), projektu dodjeljuje dodatnih 10 bodova ako

    a) prijavljuje projekt u partnerstvu s više općina i/ili gradova i/ili županija te će novim kapacitetima biti obuhvaćena djeca iz više općina i/ili gradova,

    b) prijavljuje projekt područnog vrtića kojem je osnivač drugi grad ili općina ili županija,

    c) koristi postojeće resurse kao što je škola kojoj je osnivač drugi grad ili općina ili županija.

    Projektni prijedlog mora biti u okviru zadanog minimalnog i maksimalnog iznosa bespovratnih sredstava.

    DATUM ODGOVORA: 10.05.22, 14:54

    • REDNI BROJ NADOPUNE: 1.1.1.
      NADOPUNA ODGOVORA

      Ispravak izračuna:

      a)      Izgradnja i opremanje ustanove za predškolski odgoj i obrazovanje (matični vrtić): 1.440.000,00 kn

      b)      Izgradnja i opremanje ustanove za predškolski odgoj i obrazovanje (područni vrtić s kuhinjom): 1.368.000,00 kn

      c)       Izgradnja i opremanje ustanove za predškolski odgoj i obrazovanje (područni vrtić bez kuhinje): 1.224.000,00 kn

      d)      Dogradnja ili nadogradnja i opremanje postojeće ustanove za predškolski odgoj i obrazovanje: 1.224.000,00 kn

      e)      Rekonstrukcija i opremanje postojeće građevine druge namjene: 864.000,00 kn

      f)      Adaptacija i opremanje postojećih prostora 720.000,00 kn

      12.05.22, 10:03

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.2. 7Yzzb2z DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 04.05.22, 09:37

    Molim pojašnjenje prihvatljivosti prijavitelja JLS koji je jedan od osnivača predškolske ustanove, uz ostalih 8 gradova na području županije? Projekt bi se odvijao na području JLS-a prijavitelja, na nekretnini koja je u vlasništvu JLS-a prijavitelja, i najveći broj djece u predškolskoj ustanovi gravitira upravo s područja JLS-a prijavitelja. Je li u tom slučaju potrebna i suglasnost ostalih osnivača?

    Sukladno točci 2.1. Uputa za prijavitelje, prihvatljivi prijavitelji na poziv su jedinice lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave na području Republike Hrvatske prema Zakonu o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN, br. 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20) i Zakonu o Gradu Zagrebu (NN br. 62/01, 125/08, 36/09, 119/14, 98/19 i 144/20), kao osnivači javnih ustanova koje obavljaju djelatnost predškolskog odgoja sukladno Zakonu o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07, 94/13, 98/19). Prijavitelj može prijaviti projekt samostalno ili u partnerstvu s jedinicom lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave i/ili dječjim vrtićem i/ili osnovnom školom čiji je osnivač jedinica lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave i/ili Republika Hrvatska. Vezano uz postupke prijave projektnog prijedloga na poziv, u slučaju više osnivača jednog dječjeg vrtića, prijavitelj bi trebao postupiti prema Aktu o osnivanju dječjeg vrtića ili drugom jednakovrijednom dokumentu te sukladno pravima i odgovornostima svih osnivača. Ulaganja u okviru Poziva su prihvatljiva ako doprinose pokazatelju Kapacitet učionice novih/dograđenih/nadograđeni/rekonstruiranih/adaptiranih ustanova odnosno ulaganja će rezultirati s najmanje jednim novim dnevnim boravkom čime bi se povećao broj mjesta u odnosu na postojeće. Najveći broj dnevnih boravaka prihvatljiv za financiranje je broj novih dnevnih boravaka koji zajedno s postojećim kapacitetima obuhvaća svu živorođenu djecu u dobi za vrtić na području prijavitelja prema podacima Državnog zavoda za statistiku (DZS).

    DATUM ODGOVORA: 10.05.22, 14:55

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.3. 79Lltfg DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 04.05.22, 09:12

    Poštovani,

    Molimo pojašnjenje sljedećega vezano za Poziv na dodjelu bespovratnih sredstava Izgradnja, dogradnja, rekonstrukcija i opremanje predškolskih ustanova, prvi Poziv (ref. br. C3.1.R1-I1.1):

    Je li jedinica lokalne samouprave koja je vlasnik objekta dječjeg vrtića za koji je planirana dogradnja prihvatljiv prijavitelj, ako nije ujedno i osnivač dječjeg vrtića kao ustanove, već u objektu dječjeg vrtića u vlasništvu JLS-a odgojno-obrazovni program provodi ustanova privatnog statusa čiji je osnivač fizička osoba?

    Sukladno točci 2.1. Uputa za prijavitelje prihvatljivi prijavitelji su:

    jedinice lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave na području Republike Hrvatske prema Zakonu o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN, br. 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20) i Zakonu o Gradu Zagrebu (NN br. 62/01, 125/08, 36/09, 119/14, 98/19 i 144/20), kao osnivači javnih ustanova koje obavljaju djelatnost predškolskog odgoja sukladno Zakonu o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07, 94/13, 98/19). Nadalje, točkom 1.3. Uputa za prijavitelje propisano je sljedeće: Sredstva koja se dodjeljuju u okviru ovog fonda ne predstavljaju državnu potporu u smislu članka 107. stavka 1. UFEU, budući da su ispunjeni sljedeći uvjeti: - infrastruktura će se upotrebljavati gotovo isključivo za negospodarsku djelatnost, a neki će dijelovi infrastrukture u potpunosti ili djelomično biti korišteni za ekonomske aktivnosti (npr. edukacija za odrasle, tečajevi, prekvalifikacije, priprema obroka, smještaj i slične usluge koje se naplaćuju). Smatra se da je moguće da se na njezino financiranje u cijelosti ne primjenjuju pravila o državnim potporama, pod uvjetom da gospodarska namjena ostane isključivo sporedna, odnosno da je to djelatnost koja je izravno povezana s upravljanjem infrastrukturom i potrebna za njega, ili neodvojivo povezana s njezinom glavnom negospodarskom namjenom. Pritom gospodarske djelatnosti upotrebljavaju iste unose kao i primarne negospodarske djelatnosti, npr. materijal, opremu, radnu snagu ili fiksni kapital. U navedenom slučaju, dobit stečena iz aktivnosti koje se provode u okviru projekta mora biti ponovo uložena u unaprjeđenje osnovne djelatnosti kao što je propisano Zakonom o ustanovama.

    DATUM ODGOVORA: 10.05.22, 14:55

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.4. 7oDoY2s DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 03.05.22, 20:05

    JLS nema javnu ustanovu za rani i predškolski odgoj, ali kroz ovaj poziv planiraju osnovati javnu ustanovu i izgraditi/rekonstruirati i opremiti matični vrtić. Jesu li takvi prijavitelji prihvatljivi na ovaj Poziv?

    Sukladno točci 2.1. Uputa za prijavitelje prihvatljivi prijavitelji su:

    jedinice lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave na području Republike Hrvatske prema Zakonu o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN, br. 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20) i Zakonu o Gradu Zagrebu (NN br. 62/01, 125/08, 36/09, 119/14, 98/19 i 144/20), kao osnivači javnih ustanova koje obavljaju djelatnost predškolskog odgoja sukladno Zakonu o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07, 94/13, 98/19). S obzirom da je jedna od prihvatljivih kategorija ulaganja Izgradnja i opremanje ustanove za predškolski odgoj i obrazovanje (matični vrtić), prihvatljiv je prijavitelj jedinica lokalne i/ili regionalne samouprave koji u trenutku prijave nema osnovanu ustanovu za predškolski odgoj i obrazovanje nego će po završetku izgradnje osnovati isti.

    DATUM ODGOVORA: 10.05.22, 14:55

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.5. 7tO07Df DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 04.05.22, 09:41

    Poštovani,

    Nastavno na točku 2.1. Uzp navodi se da su prihvatljivi prijavitelji JL(R)S na području RH koji su osnivači javnih ustanova koje obavljaju djelatnosti predškolskog odgoja. Naše je situacija slijedeća: privatna pravna osoba je osnivač dječjeg vrtića koji djeluje u prostoru Općine. Može li dotična Općina biti Prijavitelj za dogradnju postojećeg prostora u kome djeluje sadašnji dječji vrtić te tijekom provedbe projekta osnovati javnu ustanovu dječji vrtić koji će djelovati u tom prostoru? Pitanje postavljamo u ime Općine kao potencijalnog prijavitelja.

    Sukladno točci 2.1. Uputa za prijavitelje prihvatljivi prijavitelji su:

    jedinice lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave na području Republike Hrvatske prema Zakonu o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN, br. 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20) i Zakonu o Gradu Zagrebu (NN br. 62/01, 125/08, 36/09, 119/14, 98/19 i 144/20), kao osnivači javnih ustanova koje obavljaju djelatnost predškolskog odgoja sukladno Zakonu o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07, 94/13, 98/19). Nadalje, točkom 1.3. Uputa za prijavitelje propisano je sljedeće: Sredstva koja se dodjeljuju u okviru ovog fonda ne predstavljaju državnu potporu u smislu članka 107. stavka 1. UFEU, budući da su ispunjeni sljedeći uvjeti: - infrastruktura će se upotrebljavati gotovo isključivo za negospodarsku djelatnost, a neki će dijelovi infrastrukture u potpunosti ili djelomično biti korišteni za ekonomske aktivnosti (npr. edukacija za odrasle, tečajevi, prekvalifikacije, priprema obroka, smještaj i slične usluge koje se naplaćuju). Prijavitelj tijekom ili nakon završetka provedbe projekta može pokrenuti postupak osnivanja javne ustanove dječjeg vrtića.

    DATUM ODGOVORA: 10.05.22, 14:55

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.6. 7xR4yKG DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 03.05.22, 21:37

    Samo provjera pročitanog u uputama - da lu su i privatni osnivači vrtića prihvatljivi prijavitelji? I ako da, koji je intenzitet potpore za privatne prijavitelje , a koliki za prijavitelje kojima je osnivač jedinica lokalne samouprave?

    Osnivači privatnih vrtića nisu navedeni kao prihvatljivi prijavitelji. Sukladno točci 2.1. Uputa za prijavitelje prihvatljivi prijavitelji su: jedinice lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave na području Republike Hrvatske prema Zakonu o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN, br. 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20) i Zakonu o Gradu Zagrebu (NN br. 62/01, 125/08, 36/09, 119/14, 98/19 i 144/20), kao osnivači javnih ustanova koje obavljaju djelatnost predškolskog odgoja sukladno Zakonu o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07, 94/13, 98/19).

    DATUM ODGOVORA: 10.05.22, 14:55

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.7. 7jgMQAt DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 05.05.22, 11:39

    Poštovani, molimo Vas odgovore na sljedeća pitanja:

    1. Prvim Pozivom su prihvatljivi prijavitelji i projekti koji nisu započeli sa provedbom projekta (konkretno izgradnjom objekta)?

    2. Kada je u planu objava drugog Poziva?

    3. Da li će biti moguća prijava prijavitelja na prvi i drugi Poziv sa različitim projektima (objektima)?

    4. Da li će drugi Poziv biti namijenjen za prijavitelje koji su započeli sa provedbom projekta (izgradnjom objekta)?

    5. Da li će u drugom Pozivu biti uvjet da nismo smjeli fizički i financijski završiti projekt prije sklapanja ugovora? Ili će biti moguće retroaktivno financiranje (ukoliko je projekt završio).

    1. Prihvatljivi prijavitelji sukladno točci 2.1. Uputa za prijavitelje su jedinice lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave na području Republike Hrvatske prema Zakonu o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN, br. 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20) i Zakonu o Gradu Zagrebu (NN br. 62/01, 125/08, 36/09, 119/14, 98/19 i 144/20), kao osnivači javnih ustanova koje obavljaju djelatnost predškolskog odgoja sukladno Zakonu o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07, 94/13, 98/19). Prihvatljivost projekata navedena je u točci 2.6 Uputa za prijavitelje  i ona ne pretpostavlja prihvatljivost projekata koji su započeli. Razdoblje provedbe projekta podrazumijeva datum početka i predviđenog završetka provedbe, a definira se u Ugovoru o dodjeli bespovratnih sredstava. Provedba projekta ne smije započeti prije potpisivanja ugovora tj. razdoblje provedbe projekta započinje nakon što zadnja strana potpiše ugovor, a mora se dovršiti najkasnije do 30. lipnja 2026. Pripremne aktivnosti poput postupaka javne nabave ne smatraju se početkom razdoblja provedbe projekta, u svakom slučaju troškovi koji se planiraju potraživati u okviru projekta moraju nastati nakon potpisivanja ugovora.

    2. - 5. U sklopu dijela Pitanja i odgovori, dostavljaju se odgovori na pitanja vezana isključivo za uvjete i kriterije Poziva u objavi. Sve informacije vezane uz postupak objave i dodjele drugog Poziva bit će pravovremeno predstavljene javnosti.

    DATUM ODGOVORA: 12.05.22, 15:23

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.8. 7fgeEYS DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 06.05.22, 10:09

    Poštovani/a,

    Općina Kolan je jedna od jedinica lokalne samouprave koja na svom području nema dječjeg vrtića i nije osnivač dječjega vrtića.

    S obzirom da se na stranici 28. Uputa za prijavitelje navodi da se projektu dodjeljuje dodatnih 10 bodova ako prijavitelj: B) prijavljuje projekt područnog dječjeg vrtića kojem je osnivač drugi grad ili općina ili županija.,

    naše pitanje glasi: Da li Općina Kolan može biti prijavitelj projekta izgradnje područnog dječjeg vrtića kojemu je osnivač drugi grad ili općina, da li taj grad ili općina moraju biti susjedni grad ili općina, da li ima zapreke ako je taj grad ili općina u drugoj županiji?

    Da li je potrebno u ovom slučaju da Općina Kolan ima prilikom prijave već ugovorenu suradnju/partnerstvo sa dječjim vrtićem i/ili gradom čija podružnica namjerava biti novoizgrađeni vrtić ili se to može rješavati nakon provedbe cijelog projekta i izgradnje.

    S poštovanjem,

    Sukladno točkama 2.1. i 2.2. Uputa za prijavitelje, prihvatljivi prijavitelji na poziv su jedinice lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave na području Republike Hrvatske prema Zakonu o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN, br. 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20) i Zakonu o Gradu Zagrebu (NN br. 62/01, 125/08, 36/09, 119/14, 98/19 i 144/20), kao osnivači javnih ustanova koje obavljaju djelatnost predškolskog odgoja sukladno Zakonu o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07, 94/13, 98/19). Prijavitelj može prijaviti projekt samostalno ili u partnerstvu s jedinicom lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave i/ili dječjim vrtićem i/ili osnovnom školom čiji je osnivač jedinica lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave i/ili Republika Hrvatska. Partnerstvo se dokazuje Sporazumom o partnerstvu  u kojem mora biti naveden planirani obuhvat djece (dodatna mjesta) svih partnera. Prijavitelj dostavlja Sporazum zajedno s prijavom. Nadalje, ulaganja u okviru Poziva su prihvatljiva ako doprinose pokazatelju Kapacitet učionice novih/dograđenih/nadograđeni/rekonstruiranih/adaptiranih ustanova odnosno ulaganja će rezultirati s najmanje jednim novim dnevnim boravkom čime bi se povećao broj mjesta u odnosu na postojeće. Najveći broj dnevnih boravaka prihvatljiv za financiranje je broj novih dnevnih boravaka koji zajedno s postojećim kapacitetima obuhvaća svu živorođenu djecu u dobi za vrtić na području prijavitelja prema podacima Državnog zavoda za statistiku (DZS).

    DATUM ODGOVORA: 12.05.22, 15:23

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.9. 7e32q9s DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 10.05.22, 12:50

    Da li je prihvatljiv prijavitelj jedinica lokalne samouprave koja je sa privatnim vrtićem potpisala Ugovor o upravljanju na 5 godina, odnosno da li je nadogradnju predmetnog vrtića moguće prijaviti na natječaj? Napominjemo da je Općina i dalje vlasnik vrtića.

    Sukladno točci 2.1. Uputa za prijavitelje prihvatljivi prijavitelji su: jedinice lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave na području Republike Hrvatske prema Zakonu o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN, br. 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20) i Zakonu o Gradu Zagrebu (NN br. 62/01, 125/08, 36/09, 119/14, 98/19 i 144/20), kao osnivači javnih ustanova koje obavljaju djelatnost predškolskog odgoja sukladno Zakonu o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07, 94/13, 98/19). Nadalje, točkom 1.3. Uputa za prijavitelje propisano je sljedeće: Sredstva koja se dodjeljuju u okviru ovog fonda ne predstavljaju državnu potporu u smislu članka 107. stavka 1. UFEU, budući da su ispunjeni sljedeći uvjeti: - infrastruktura će se upotrebljavati gotovo isključivo za negospodarsku djelatnost, a neki će dijelovi infrastrukture u potpunosti ili djelomično biti korišteni za ekonomske aktivnosti (npr. edukacija za odrasle, tečajevi, prekvalifikacije, priprema obroka, smještaj i slične usluge koje se naplaćuju). Privatni vrtići nisu prihvatljivi prijavitelji niti partneri na Poziv. Prijavitelj tijekom ili nakon završetka provedbe projekta može pokrenuti postupak osnivanja javne ustanove dječjeg vrtića.

    DATUM ODGOVORA: 13.05.22, 15:41

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.10. 7HgNxpa DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 10.05.22, 15:06

    Poštovani,

    U općini Feričanci djeluje vrtić ustanova Mali princ iz Osijeka, kao podružnica matičog dječjeg vrtića iz Osijeka. Navedena ustanova djeluje u privremeno uređenim prostorijama Općine (stara škola) temeljem ugovora o pružanju usluga predškolskog odgoja. Slijedom navedenog vidljivo je da se radi o ustanovi u privatnom vlasništvu čiji Općina Feričanci nije osnivač. Sukladno prethodno navedenom i sukladno uvjetima iz točke 2.1. Prihvatljivost prijavitelja UZP-a prema kojoj su prihvatljivi prijavitelji Jedinice lokalne samouprave, kao osnivači javnih ustanova koje obavljaju djelatnost predškolskog odgoja, zanima nas je li Općina Feričanci prihvatljiv prijavitelj. Općina Feričanci ima namjeru izgraditi novi vrtić s obzirom da sada vrtić djeluje u neuvjetnim prostorima, i mora li kao posljedicu izgradnje, osnovati javnu ustanovu za obavljanje djelatnosti predškolskog odgoja.

    Lijepi pozdrav,

    Magdalena Vidaković-Gelenčir

    Sukladno točci 2.1. Uputa za prijavitelje prihvatljivi prijavitelji su: jedinice lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave na području Republike Hrvatske prema Zakonu o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN, br. 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20) i Zakonu o Gradu Zagrebu (NN br. 62/01, 125/08, 36/09, 119/14, 98/19 i 144/20), kao osnivači javnih ustanova koje obavljaju djelatnost predškolskog odgoja sukladno Zakonu o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07, 94/13, 98/19). Nadalje, točkom 1.3. Uputa za prijavitelje propisano je sljedeće: Sredstva koja se dodjeljuju u okviru ovog fonda ne predstavljaju državnu potporu u smislu članka 107. stavka 1. UFEU, budući da su ispunjeni sljedeći uvjeti: - infrastruktura će se upotrebljavati gotovo isključivo za negospodarsku djelatnost, a neki će dijelovi infrastrukture u potpunosti ili djelomično biti korišteni za ekonomske aktivnosti (npr. edukacija za odrasle, tečajevi, prekvalifikacije, priprema obroka, smještaj i slične usluge koje se naplaćuju). Privatni vrtići nisu prihvatljivi prijavitelji niti partneri na Poziv. Prijavitelj tijekom ili nakon završetka provedbe projekta može pokrenuti postupak osnivanja javne ustanove dječjeg vrtića.

    DATUM ODGOVORA: 13.05.22, 15:41


1-10 od 288 zapisa
...

Upiti

Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.