Naziv poziva: Izgradnja, rekonstrukcija i opremanje osnovnih škola za potrebe jednosmjenskog rada i cjelodnevne škole
Kod poziva: NPOO.C3.1.R1-I2.01
- REDNI BROJ PITANJA: 4.1. 87MnsdGD DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 07.07.23, 13:13Prihvatljivost aktivnosti
Poštovani,
u poglavlju 2.11. Horizontalna načela se navodi: "...za svaku zgradu koja bi potencijalno mogla biti uključena u investicijski paket provest će se početni pregled kako bi se osiguralo da njezina gradnja neće utjecati na područja s osjetljivom bioraznolikošću". Što podrazumijeva "početni pregled" i je li potrebno za sve projekte koji se prijavljuju provesti postupak procjene utjecaja na okoliš i procjene utjecaja zahvata na ekološku mrežu?
Trebaju li sportske dvorane biti projektirane u zasebnom glavnom projektu u odnosu na glavni projekt zgrade škole?
Da li površina iz stupca UKUPNA BRUTO POVRŠINA ŠKOLSKOG PROSTORA (M2) iz tablice na poveznici Ucionice-2022-23-Power BI podrazumijeva površinu koju pojedina škola prema procjenama može dograditi/izgraditi ili ukupnu površinu postojeće škole s dozvoljenom površinom dogradnje?
Što se tiče kriterija bodovanja:
podrazumijeva li broj učenika iz 1. kriterija (obuhvat) broj učenika iz tablice na poveznici Ucionice-2022-23-Power BI iz stupca UKUPNO UČENIKA 2026/27?
Podrazumijeva li kategorija škola koje se nalaze u potpomognutom području i one škole koje se nalaze u brdskoplaninskom području?
Zakonom o zaštiti okoliša (Narodne novine, br. 80/13, 153/13, 78/15, 12/18 i 118/18) i Uredbom o procjeni utjecaja zahvata na okoliš ('Narodne novine', broj 61/14 i 3/17) propisana je provedba postupka procjene utjecaja zahvata na okoliš.
Ocjena prihvatljivosti za ekološku mrežu je postupak kojim se ocjenjuje utjecaj strategije, plana, programa ili zahvata, samog i s drugim strategijama, planovima, programima ili zahvatima, na ciljeve očuvanja i cjelovitost područja ekološke mreže. Provodi se u skladu s odredbama članaka 24. do 51. Zakona o zaštiti prirode (NN 80/13, 15/18, 14/19, 127/19).
„Početni pregled“ provodi projektant koji ocjenjuje potrebu za postupkom prethodne ocjene prihvatljivosti i postupkom procjene utjecaja na okoliš.
Sportske dvorane ne trebaju biti projektirane u zasebnom glavnom projektu, ali je nužno da imaju zaseban troškovnik za izgradnju školske sportske dvorane i/ili troškovnik za rekonstrukciju školske sportske dvorane.
Ukupna bruto površina školskog prostora (m2) podrazumijeva zbroj postojeće bruto površine škole i dograđenu/nadograđenu bruto površinu škole (bez školske sportske dvorane).
Sukladno točki 4.2 Uputa za prijavitelje, kriteriji odabira za ocjenjivanje kvalitete koji se odnosi na obuhvat – broj učenika podrazumijeva broj svih učenika u jednoj ili više višesmjenskih škola na koje se odnosi intervencija u školskoj godini u kojoj se podnosi prijava, a koji je vidljiv u aplikaciji školski e-Rudnik (ŠeR) koji pruža pristup skupu statističkih podataka iz e- Matice o osnovnim školama u Republici Hrvatskoj.
Sukladno Odluci o obuhvatu i razvrstavanju jedinica lokalne samouprave koje stječu status brdsko-planinskog područja (NN 24/2019), jedinice lokalne samouprave koje ostvaruju status brdsko-planinskog područja razvrstavaju se u tri skupine, pri čemu prva skupina obuhvaća jedinice sa statusom potpomognutog područja. Prema kriterijima Poziva, ukoliko škola koja se nalazi u brdsko-planinskom području ulazi i u potpomognuto područje (pripada skupini I.) dobiva 12 bodova.
DATUM ODGOVORA: 14.07.23, 17:11