Tehnička podrška
Povratak na poziv

Poziv je Zatvoren

Naziv poziva: VAUČERI ZA DIGITALIZACIJU 2 - Vaučer za digitalni marketing (VDM)

Kod poziva: NPOO.C1.1.2.R3-I2.01

Kategorije

  • Sva pitanja (53)
  • Prihvatljivost prijavitelja (16)
  • Prihvatljivost projekta (3)
  • Prihvatljivost troškova (8)
  • Prihvatljivost aktivnosti (0)
  • Ostalo (26)
  • REDNI BROJ PITANJA: 1.1. 100RCs0sY DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 01.03.24, 12:52

    Molimo vas objašnjenje vezano za prihvatljivost prijavitelja. Zanima nas je li, ukoliko zadovoljava ostale uvjete, prihvatljiv prijavitelj obrt koji se bavi fotografiranjem vjenčanja, obiteljskih događanja i sl., a ne razvija fotografije.

    Obrt je registriran samo za NKD 96.09 Ostale osobne uslužne djelatnosti.

    Kako je navedeno u poglavlju 2.3. UzP „ Ako poduzetnik djeluje u jednom ili više neprihvatljivih sektora ili djelatnosti navedenih u poglavlju 2.3 Kriteriji za isključenje prijavitelja i/ili poglavlju 2.7. Prihvatljivost projekta ovih Uputa, a obavlja i druge djelatnosti koje su obuhvaćene područjem primjene Programa de minimis, može ostvariti pravo na potporu dodijeljenu u odnosu na potonje sektore ili djelatnosti, uz uvjet da sektori ili djelatnosti isključeni iz djelokruga Programa potpora male vrijednosti i ovih Uputa ne ostvaruju korist od potpore dodijeljene u okviru ovog Poziva. U tom pogledu korisnik potpore je dužan osigurati navedeno razdvajanje bilo razdvajanjem djelatnosti ili razdvajanjem poslovnih računa.

    Navedeni NKD 96.09 Ostale osobne uslužne djelatnosti nije naveden kao neprihvatljiv. Također napominjemo da su u UzP poglavlju 2.7  projekti koji uključuju „ostale stručne, znanstvene i tehničke djelatnosti (NKD odjeljak:74, osim 74.9)“ navedeni kao neprihvatljivi. NKD odjeljak 74 uključuje razred 74.20 Fotografske djelatnosti, koji se odnosi, između ostaloga, i na videosnimanje važnih događaja: vjenčanja, sastanaka itd.

    DATUM ODGOVORA: 11.03.24, 16:14

  • REDNI BROJ PITANJA: 2.1. 100VsSW5W DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 04.03.24, 15:26

    Poštovani,

    moze li se za vaučere za digitalizaciju/digitalni marketing prijaviti izrada nove web stranice e trgovine poduzeca koje je do sada imalo e-trgovinu? Nova e-trgovina podrazumijeva nove funkcionalnosti, spajanje s Erp-om te novog developera.

    Također, molim vas informaciju, kod financijskih kapaciteta u prijavi, za koliko godina se trebaju popuniti podatci.

    Zahvaljujem u naprijed.

    Lp,

    Petra Ljevak

    Kako je navedeno u poglavlju 2.8 UzP u dijelu koji se odnosi na Vaučer za digitalni marketing, aktivnosti ovog vaučera uključuju izradu internetskih stranica poduzeća, e-trgovine, m-trgovine, uključujući izradu i testiranje aplikacija za mobilnu trgovinu, nadogradnju postojećih rješenja – kanala poslovanja putem redizajna i dogradnje novim funkcionalnostima, kao i otvaranje novih i unaprjeđenje postojećih kanala komunikacije te unaprjeđenje odnosa s kupcima.

    Napominjemo da, kako je navedeno u poglavlju 2.7. UzP-a, nisu prihvatljivi projekti koji uključuju djelatnosti trgovine na veliko i malo (NKD odjeljci: 45, 46, 47) te izdavačke djelatnosti (NKD odjeljak: 58). Također, u poglavlju 2.9. UzP-a navedeno je da u okviru ovog Poziva nisu prihvatljive za financiranje, između ostaloga, aktivnosti dorade internetskih stranica prijavitelja, e-trgovine, m-trgovine i mobilnih aplikacija koje ne uključuju nadogradnju novih funkcionalnosti.

    Što se tiče financijskih kapaciteta, u uputama za ispunjavanje prijavnog obrasca navedeno je za odgovarajuću rubriku „Unesite sve godine za koje se kroz Upute za prijavitelje traže relevantni financijski podaci za svaku godinu.“ U ovom slučaju to su podaci za godinu koja prethodi godini predaje projektnog prijedloga.

    Nadležno tijelo u interesu jednakog postupanja nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koja zahtijevaju davanje prethodnog mišljenja, odnosno ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta, konkretnog prijavitelja, konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično.

    DATUM ODGOVORA: 11.03.24, 16:44

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.1. 100UaiUUn DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 04.03.24, 11:51

    Poštovani,

    zanimalo bi nas je li nužno potrebno u ponudu pružatelja usluga uključiti troškove hostinga i domene?

    Odnosno može li ponuda pružatelja usluga za izradu internetskih stranica biti izdana na način da ne uključuje troškove hostinga i domene?

    Radi se o tome da je prijavitelj samostalno zakupio domenu i uslugu poslužitelja te bi istu samostalno produljio, bez uključivanja navedenih troškova u projekt.

    Kako je navedeno u poglavlju 2.8. UzP-a, u okviru Izrade internetskih stranica poduzeća navedeno je da ono uključuje osiguranu prisutnost ključnih elemenata web stranice, prikladan i učinkovit sadržaj, tehničku ispravnost te edukaciju zaposlenika povezanu sa svrhom vaučera od strane pružatelja usluga u minimalnom trajanju od 3 sata. Pored toga, prijavitelj i pružatelj usluge samostalno utvrđuju opseg usluge, uzimajući u obzir prihvatljive aktivnosti i troškove.

    DATUM ODGOVORA: 11.03.24, 16:25

  • REDNI BROJ PITANJA: 5.1. 100c6fEu2 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 01.03.24, 13:48

    Poštovani,

    molim Vas samo za odgovor, je li obvezno GFI tvrtke prijavitelja za 2023. imati predane na Finu do prijave projekta i treba li imati PD obrazac za 2023. pri prijavi projekta?

    Puno hvala

    Popis dokumentacije koju je potrebno dostaviti  prilikom predaje projektnog prijedloga uz prijavni obrazac naveden je u poglavlju 3.1. UzP-a.  GFI odnosno PD obrazac nisu navedeni kao obavezni dio dokumentacije koja se dostavlja.

     

    DATUM ODGOVORA: 11.03.24, 16:18

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.2. 100x56Hfn DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 01.03.24, 13:12

    Molimo vas objašnjenje vezano za prijavu OPG-a na Vaučere za digitalizaciju - digitalni marketing. OPG se bavi preradom voća u sokove. OPG prerađuje, ne samo vlastite poljoprivredne proizvode (aroniju, jabuku i sl.), već sirovine za sokove nabavlja i od ostalih OPG-ova.

    Zanima nas objašnjenje dijela UzP koji se odnosi na neprihvatljivost poduzetnika koji djeluju u sektoru prerade i stavljanja na tržište poljoprivrednih proizvoda, u sljedećim slučajevima:

    - ako je iznos potpore fiksno utvrđen na temelju cijene ili količine takvih proizvoda koji su kupljeni od primarnih proizvođača ili koje dotični poduzetnici stavljaju na tržište;

    - ako su potpore uvjetovane njihovim djelomičnim ili potpunim prenošenjem na primarne proizvođače.

    Navod iz UzP ne razumijemo u potpunosti pa vas molimo objašnjenje vezano za konkretni slučaj. Jesmo li dobro razumjeli da je prihvatljiv prijavitelj onaj koji isključivo proizvodi vlastitu sirovinu za preradu u sokove ili?

    Pročitali smo i ostala pitanja/odgovore vezane za OPG-ove i uglavnom se vežete na UzP koje smo detaljno proučili, ali ne razumijemo napisano pa vas molimo objašnjenje.

    Neprihvatljive djelatnosti, u kojima se ne može provoditi projekt, navedene su u poglavlju 2.7. UzPa. Aktivnosti ili troškovi povezani uz sektore primarne poljoprivredne proizvodnje nisu prihvatljivi.

    Odredbe koje navodite ne odnose se na ovaj poziv već su obavezan dio prenesen iz Uredbe de minimis.

    Kako je navedeno u poglavlju 2.3. UzP „ Ako poduzetnik djeluje u jednom ili više neprihvatljivih sektora ili djelatnosti navedenih u poglavlju 2.3 Kriteriji za isključenje prijavitelja i/ili poglavlju 2.7. Prihvatljivost projekta ovih Uputa, a obavlja i druge djelatnosti koje su obuhvaćene područjem primjene Programa de minimis, može ostvariti pravo na potporu dodijeljenu u odnosu na potonje sektore ili djelatnosti, uz uvjet da sektori ili djelatnosti isključeni iz djelokruga Programa potpora male vrijednosti i ovih Uputa ne ostvaruju korist od potpore dodijeljene u okviru ovog Poziva. U tom pogledu korisnik potpore je dužan osigurati navedeno razdvajanje bilo razdvajanjem djelatnosti ili razdvajanjem poslovnih računa.“

    DATUM ODGOVORA: 11.03.24, 16:16

  • REDNI BROJ PITANJA: 2.2. 100N8nfOG DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 06.03.24, 10:54

    Poštovani,

    molim za informaciju ukoliko spadam u prihvatljivog prijavitelja za Vaučer za digitalni marketing:

    • Imam obrt u kojem sam samo ja kao vlasnica zaposlena, te nemam nikakav drugi posao osim toga.

    • obrt je od 2012. do 31.12.2023. godine bio sezonski obrt, od 01.01.2024. je obrt s paušalnim oporezivanjem i cjelogodišnjim poslovanjem.

    • Djelatnosti obrta su: NKD 2007:
      79.11-DJELATNOSTI PUTNIČKIH AGENCIJA,
      79.12- DJELATNOSTI ORGANIZATORA PUTOVANJA (TUROPERATORA),

    ·        Pretežita djelatnost (NKD 2007): 79.11. - DJELATNOSTI PUTNIČKIH AGENCIJA

    ·        Znam da djelatnosti smještaja NKD 55 nisu prihvatljive, pa sam htjela provjeriti, odnosi li se to i na djelatnosti mog obrta, budući da radim kao posrednik u rezerviranju privatnog smještaja u ime i za račun iznajmljivača?

    Unaprijed zahvaljujem na Vašem odgovoru.

    Kako je u navedeno u poglavlju 2.1. UzP-a, Prijavitelj mora biti pravna ili fizička osoba koja je mikro, malo ili srednje poduzeće na način utvrđen u Prilogu I. „Definicija MSP-ova“ Uredbe Komisije br. 651/2014. Prijavitelj mora imati najmanji broj zaposlenih prema tablici koja se nalazi u točki 2.1. Prihvatljivost prijavitelja u UzP-u na puno radno vrijeme (temeljem sati rada) u referentnom mjesecu (veljača ili ožujak 2024. godine, nositelj djelatnosti u obrtu se računa kao zaposlena osoba ako je to njegova jedina osnova za osiguranje).

    Nadalje je navedeno u poglavlju 2.3. UzP-a „ Ako poduzetnik djeluje u jednom ili više neprihvatljivih sektora ili djelatnosti navedenih u poglavlju 2.3 Kriteriji za isključenje prijavitelja i/ili poglavlju 2.7. Prihvatljivost projekta ovih Uputa, a obavlja i druge djelatnosti koje su obuhvaćene područjem primjene Programa de minimis, može ostvariti pravo na potporu dodijeljenu u odnosu na potonje sektore ili djelatnosti, uz uvjet da sektori ili djelatnosti isključeni iz djelokruga Programa potpora male vrijednosti i ovih Uputa ne ostvaruju korist od potpore dodijeljene u okviru ovog Poziva. U tom pogledu korisnik potpore je dužan osigurati navedeno razdvajanje bilo razdvajanjem djelatnosti ili razdvajanjem poslovnih računa.“

    Djelatnosti svrstane pod NKD 79.11-djelatnosti putničkih agencija, i NKD 79.12- Djelatnosti organizatora putovanja (turoperatora), nisu navedene kao neprihvatljiva djelatnost.

    Nadležno tijelo u interesu jednakog postupanja prema svim prijaviteljima nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koja zahtijevaju davanje prethodnog mišljenja, odnosno ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta, konkretnog prijavitelja, konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično.

    DATUM ODGOVORA: 14.03.24, 15:51

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.2. 100B724ta DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 06.03.24, 12:43

    Poštovani,

    u slučaju dodjele Vaučera za digitalni marketing (za upravljanje društvenim mrežama), da li cjelokupna izvršena usluga mora biti plaćena tek na kraju provedbe projekta? Naime, vođenje društvenih mreža se obično naplaćuje u tekućem mjesecu za prethodni mjesec. Ukoliko je razdoblje provedbe projekta 12 mjeseci, pružatelj usluge u tom slučaju mora godinu dana raditi bez naknade. Molim vas info da li je prilikom dostave ZNS-a moguće dostaviti 12 računa i potvrda o plaćanju (za 12 mjeseci projekta) ili je potrebno za cjelokupni projekt imati samo 1 račun za izvršene usluge?

    U UzP-u u točki 5.1 Način naplate vaučera je objašnjen način naplate istog, a u točki 5.2. Razdoblje provedbe projekta je objašnjeno razdoblje provedbe. NT obavlja isplatu vaučera na račun Korisnika primjenom metode nadoknade. Zahtjev za naplatu vaučera Korisnik može podnijeti u roku trideset (30) dana od dana isporuke usluge, a najkasnije u roku od 30 dana od isteka dvanaest (12) mjeseci od datuma izdavanja vaučera u kojem roku Korisnik i pružatelj usluge potpisuju izvješće u kojem se utvrđuje da je usluga isporučena te da je odgovarajuće, zahtijevane kvalitete. Za ovaj Poziv podnosi se jedan Zahtjev za nadoknadom sredstava (ZNS) nakon završene projektne aktivnosti, odnosno nakon isporuke usluge, koji se smatra završnim ZNS-om. Prijavitelj/Korisnik i Pružatelj usluge svoje međusobne odnose, uključujući i rokove plaćanja, utvrđuju ugovorom čiji je minimalni sadržaj naveden u Prilogu 3.

    Nadležno tijelo u interesu jednakog postupanja nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koja zahtijevaju davanje prethodnog mišljenja, odnosno ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta, konkretnog prijavitelja, konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično.

    DATUM ODGOVORA: 14.03.24, 15:52

  • REDNI BROJ PITANJA: 5.2. 1009VeFsa DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 01.03.24, 14:46

    Poštovani,

    U Pravilima poziva pod točkom 2.5. navedeno je da Prijavitelj može zatražiti samo jedan vaučer.

    2.7. Prihvatljivost projekta točka 13. Projektom se ne prekoračuje maksimalni broj od ukupno 2 (dva) vaučera različite vrste koji prijavitelj može iskoristiti po ovom Pozivu i Pozivu „Vaučeri za digitalizaciju“ (Referentni broj: NPOO.C1.1.2. R3-I2.01).

    Pitanje je može li se Prijavitelj koji se do sada nije prijavljivao na Poziv „Vaučeri za digitalizaciju“ prijaviti za 2 (dva) vaučera različite vrste?

    U UzP-u u točki 2.5. Broj projektnih prijedloga stoji da prijavitelj svojim projektnim prijedlogom može zatražiti samo jedan vaučer.

    U postupku dodjele prijavitelj može imati samo jedan projektni prijedlog kojim traži dodjelu vaučera za usluge koje pruža isključivo jedan pružatelj usluga, a koje obuhvaćaju jednu ili više aktivnosti prihvatljivih za traženu vrstu vaučera.

    Ukoliko prijavitelj podnese istovremeno (u istom roku) dva ili više projektnih prijedloga, svi podneseni projektni prijedlozi biti će isključeni iz postupka dodjele.

    DATUM ODGOVORA: 11.03.24, 16:20

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.3. 100r3JRMX DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 01.03.24, 15:35

    Molimo Vas odgovor vezano za prijavu poljoprivredne zadruge na Vaučere za digitalizaciju - digitalni marketing.

    Naime, zadruga broji 136 zadrugara. Zadrugari su proizvođači grožđa na svojim poljoprivrednim površinama, a prerada, dorada, punjenje vina u boce i plasman na tržište se obavlja putem zadruge. Također, PZ ima cca 1ha vlastitih nasada vinove loze. U zadruzi se ne radi prerada grožđa za poljoprivrednike koji nisu zadrugari.

    U pitanjima i odgovorima smo pronašli vaš odgovor vezano za isti upit:

    Kako je u navedeno u poglavlju 2.3 UzP-a, potpora se ne može dodijeliti, između ostaloga, prijavitelju koji nije MSP, sukladno definiciji malih i srednjih poduzeća na način utvrđen u Preporuci Komisije 2003/361/EZ (Prilog, članci od 2. do 3.) (SL L 124, 20.5.2003.) Također je navedeno da se potpora ne može dodijeliti prijaviteljima koji potražuju potporu u sektoru primarne poljoprivredne proizvodnje. U Pojmovniku je navedeno da „primarna poljoprivredna proizvodnja“ znači Proizvodnja proizvoda iz tla ili stočarstva navedenih u Prilogu I. UFEU bez obavljanja dodatnih radnji kojima bi se promijenila priroda tih proizvoda uključujući djelatnosti na poljoprivrednim dobrima koje su neophodne za pripremu životinjskih ili biljnih proizvoda za prvu prodaju. Ujedno napominjemo da su u UzP, poglavlju 2.7. kao neprihvatljiva aktivnost navedene djelatnosti trgovine na veliko i malo (NKD odjeljci: 45, 46, 47).

    Nastavno na vaš odgovor, zadruga jest MSP, a vino nije proizvod primarne poljoprivredne proizvodnje, već prerađeni proizvod. Također, vezano za dio vašeg odgovora koji se odnosi na neprihvatljivost djelatnosti trgovine na veliko i malo, Člankom 5. stavkom 1. Zakona o trgovini propisano je kako djelatnost trgovine uz trgovca mogu obavljati, između ostalog, i pravne ili fizičke osobe registrirane za obavljanje proizvodne djelatnosti, kada svoje proizvode prodaju na malo.

    Molimo Vas odgovor, ukoliko su zadovoljeni ostali uvjeti, je li zadruga prihvatljiv prijavitelj za izradu web stranice i e-trgovine za prodaju vina?

    Kako je u navedeno  u poglavlju 2.3 UzP-a, potpora se ne može dodijeliti, između ostaloga, prijavitelju koji nije MSP, sukladno definiciji malih i srednjih poduzeća na način utvrđen u Preporuci Komisije 2003/361/EZ (Prilog, članci od 2. do 3.) (SL L 124, 20.5.2003), a čije su detaljne definicije navedene su u Prilogu I. Uredbe Komisije (EU) br. 651/2014 оd 17. lipnja 2014. godine o ocjenjivanju određenih kategorija potpora spojivima s unutarnjim tržištem u primjeni članaka 107. i 108. Ugovora.

    Također je navedeno da se potpora ne može dodijeliti prijaviteljima koji potražuju potporu u sektoru primarne poljoprivredne proizvodnje.

    U Pojmovniku je navedeno da „primarna poljoprivredna proizvodnja“ znači proizvodnja proizvoda iz tla ili stočarstva navedenih u Prilogu I. UFEU bez obavljanja dodatnih radnji kojima bi se promijenila priroda tih proizvoda uključujući djelatnosti na poljoprivrednim dobrima koje su neophodne za pripremu životinjskih ili biljnih proizvoda za prvu prodaju.

    Nadalje, kako je navedeno u poglavlju 2.3. UzP „ Ako poduzetnik djeluje u jednom ili više neprihvatljivih sektora ili djelatnosti navedenih u poglavlju 2.3 Kriteriji za isključenje prijavitelja i/ili poglavlju 2.7. Prihvatljivost projekta ovih Uputa, a obavlja i druge djelatnosti koje su obuhvaćene područjem primjene Programa de minimis, može ostvariti pravo na potporu dodijeljenu u odnosu na potonje sektore ili djelatnosti, uz uvjet da sektori ili djelatnosti isključeni iz djelokruga Programa potpora male vrijednosti i ovih Uputa ne ostvaruju korist od potpore dodijeljene u okviru ovog Poziva. U tom pogledu korisnik potpore je dužan osigurati navedeno razdvajanje bilo razdvajanjem djelatnosti ili razdvajanjem poslovnih računa.“

    Ujedno napominjemo da su u UzP, poglavlju 2.7. kao neprihvatljiva aktivnost navedene djelatnosti trgovine na veliko i malo (NKD odjeljci: 45, 46, 47).

    Nadležno tijelo u interesu jednakog postupanja nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koja zahtijevaju davanje prethodnog mišljenja, odnosno ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta, konkretnog prijavitelja. konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično.

    DATUM ODGOVORA: 11.03.24, 16:20

  • REDNI BROJ PITANJA: 2.3. 100nZ0HIp DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 18.03.24, 14:07

    Vezano za točku 3.1. UzP prema kojoj Skupna izjava prijavitelja treba biti dostavljena s podacima za godinu koja prethodi godini predaje projektne prijave - molimo vas odgovor : ispunjava li uvjete prihvatljivosti korisnik koji u trenutku predaje projektnog prijedloga nema odobreno financijsko izvješče za 2023. godinu te shodno tome nije u mogućnosti Obrazac 4. popuniti sa podatcima iz te godine? Ovaj uvjet predstavalja povredu načela jednakog tretmana budući da nemaju svi Prijavitelji financijske i organizacijske kapacitete za predaju ove dokumentacije prije zakonom određenog roka.

    Popis dokumentacije koju je potrebno dostaviti  prilikom predaje projektnog prijedloga uz prijavni obrazac naveden je u poglavlju 3.1. UzP-a.

    Za Obrazac 4. Skupna izjava, navedeno je: „Skupna izjava prijavitelja treba biti dostavljena s podacima za godinu koja prethodi godini predaje projektne prijave.“

    S obzirom na navedeno te činjenicu da je rok za prijavu po ovom pozivu otvoren do 8. travnja, što ostavlja potencijalnim prijaviteljima mogućnost da predaju financijske izvještaje i ranije od zakonskog roka za iste te Obrazac 4. popune podacima za godinu koja prethodi godini predaje projektne prijave. Podaci moraju biti točni (ne i verificirani) što prijavitelj garantira svojim potpisom.

    DATUM ODGOVORA: 28.03.24, 14:28


1-10 od 53 zapisa

Upiti

Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.