Logotip sustava e-NPOO fondovieu
Tehnička podrška
Povratak na poziv

Kategorije

  • Sva pitanja (17)
  • Prihvatljivost prijavitelja (2)
  • Prihvatljivost projekta (2)
  • Prihvatljivost troškova (6)
  • Prihvatljivost aktivnosti (3)
  • Ostalo (4)
  • REDNI BROJ PITANJA: 1.1. 114iF1tGt DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 30.08.24, 14:07

    Poštovani, može li prijavitelj biti općina koja je vlasnik zemljišta na kojem se gradi školska sportska dvorana čiju će izgradnju ista financirati, ako je osnivač škole županija? Dakle, općina nije osnivač škole već vlasnik zemljišta na kojoj se škola nalazi.

    Sukladno Uputama za prijavitelje, točka 2.1. Prihvatljivost prijavitelja, prihvatljivi prijavitelji su Republika Hrvatska i/ili jedinice lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave koji sukladno članku 90. stavak 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi mogu biti osnivači škole. Nastavno na navedeno, prijavitelj mora biti osnivač dok općina koja je vlasnik zemljišta može biti partner na projektu.

    DATUM ODGOVORA: 03.09.24, 09:16

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.2. 114qhU65f DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 22.10.24, 09:38

    Poštovani,

    nastavno na uvjete Poziva Izgradnja, rekonstrukcija i opremanje osnovnih škola za potrebe jednosmjenskog rada i cjelodnevne škole Grupa2 - NPOO.C3.1.R1-I2.01, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih je prikupilo podatke o infrastrukturnim kapacitetima osnovnih škola i veličini razrednih odjela, uzimajući u obzir demografska kretanja. Na temelju prikupljenih i obrađenih podataka o infrastrukturnim kapacitetima, MZOM je izvršio izračun broj razrednih odjela koje će škola imati u školskoj godini 2026./2027. s obzirom na demografske trendove i okrupnjavanje razrednih odjela, a koji podaci su dostupni na poveznici  Učionice-2022- 23 - Power BI. Predmetni podaci se koriste kao bi se izračunala površina potrebne školske sportske dvorane, a na temelju procjene broja razrednih odjela i površine školskog prostora po učeniku.

    Konkretno, na poveznici su vidljivi podaci za osnovne škole koji su vrijedili za 2022. i 2023. godinu. Tijekom 2024. godine dolazi do izmjena u pogledu organizacijskog ustroja jedne matične osnovne škole i njenog dotadašnjeg područnog odjela na način da je područni odjel postao Područna škola. Novi podaci dostavljeni su MZOM te nisu vidljivi na prethodno navedenoj poveznici jer je na njoj projekcija iz 2022./2023. godine. Međutim, novo stanje omogućuje kao potencijalnom prijavitelju zadovoljenju uvjeta natječaja.

     

    S obzirom na izmijenjene okolnosti odnosno organizacijske promjene ustroja škole koje nisu vidljive na navedenoj poveznici, molimo vas odgovor je li takva nova područna škola prihvatljiva uvjetima poziva NPOO.C3.1.R1-I2.01?  

     

     

     

    Smatramo da je u ovom slučaju prijava prihvatljiva.

    Prije same prijave potrebno je ishoditi Suglasnost MZOM-a koja će se u ovom specifičnom slučaju izdati na temelju podataka dostupnih iz aplikacije ŠeR (Školski e-rudnik) kako bi sadržavala sve potrebne informacije za prijavu na Poziv.

    DATUM ODGOVORA: 25.10.24, 09:08

  • REDNI BROJ PITANJA: 2.1. 11419sw1Q DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 14.06.24, 14:07

    Naziv poziva: Izgradnja, rekonstrukcija i opremanje osnovnih škola za potrebe jednosmjenskog rada i cjelodnevne škole_Grupa 2

    Kod poziva: NPOO.C3.1.R1-I2.01

    Poštovani,

    OŠ, koja trenutno provodi nastavu u dvije smjene, želi prenamijeniti postojeću školsku sportsku dvoranu u dodatne učionice, a za potrebe nastave TZK izgradila bi novu dvoranu. Za novu dvoranu postoji spremna projektno-tehnička dokumentacija (PTD), kao i važeća građevinska dozvola, dok se za prenamjenu tek treba izraditi PTD.

    Ukoliko bismo objedinili i prenamjenu postojeće i izgradnju nove dvorane jednom prijavom (Grupa 1) nastava TZK se ne bi mogla održavati jer bi se nova dvorana tek gradila, a u postojećoj bi se izvodili radovi. Molimo pojašnjenje/usmjerenje, je li moguće izgradnju nove dvorane prijaviti na Grupu 2, a prenamjenu postojeće dvorane u nove učionice u Grupu 1?

    S obzirom da je PTD za novu dvoranu spremna, ta prijava bi išla prva. Navedenim bismo omogućili da se čim prije krene s izgradnjom nove dvorane te bi se stvorili uvjeti za održavanje nastave TZK dok bi se u postojećoj dvorani vršili radovi (kroz drugu prijavu).

    Srdačan pozdrav

    Sukladno Uputama za prijavitelje, točka 2.6. Prihvatljivost projekta da bi se moglao prijaviti na Grupu 1 prijavitelj mora:

    • Projektom ostvariti minimalno jednu novu i/ili moderniziranu učionicu za potrebe jednosmjenskog rada jedne ili više osnovnih škola koja/e radi/e u dvije ili više smjena.

    Da bi se mogao prijaviti na Grupu 2 prijavitelj mora:

    • Projektom ostvariti jednu novu školsku sportsku dvoranu za potrebe cjelodnevne škole za školu koja radi u jednoj smjeni.

    Nastavno na Vaše pitanje, Upute za prijavitelje u okviru Grupe 1 omogućavaju, uz ostvarenje minimalno jedne nove i/ili modernizirane učionice za potrebe jednosmjenskog rada, i izgradnju/dogradnju/nadogradnju školske sportske dvorane.

    DATUM ODGOVORA: 17.06.24, 10:30

  • REDNI BROJ PITANJA: 2.2. 114P4FQ5K DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 30.08.24, 14:08

    Poštovani, je li prihvatljiv projekt izgradnje školske sportske dvorane za potrebe škole koja ima jednosmjensku nastavu, a realizacijom predmetnog projekta ostvarili bi se preduvjeti za uvođenje cjelodnevne škole?

    Je li nužno da se cjelodnevna škola ostvari do kraja provedbe projekta izgradnje školske sportske dvorane, odnosno najkasnije do 30.6.2026.?

    Sukladno Uputama za prijavitelje, škola koja provodi nastavu u jednoj smjeni može se javiti na Grupu 2 ovog Poziva za investiciju u građevinu školske sportske dvorane jedne matične škole ili jedne područne škole koje rade u jednoj smjeni. Prije prijave na Poziv, prijavitelj je dužan ishoditi Suglasnost MZOM da je idejno rješenje/projekt ili glavni projekt zahvata u prostoru školske sportske dvorane u skladu s Normativima i Smjernicama za izradu dokumentacije u svrhu izdavanja suglasnosti na idejno rješenje/projekt ili glavni projekt zahvata u prostoru za osnovne škole. Površina školske sportske dvorane kao i vrsta računa se na temelju procjene broja razrednih odjela i površine školskog prostora po učeniku, a sukladno Normativima.

    Također, razdoblje provedbe projekta mora završiti najkasnije do 30. lipnja 2026. (Upute za prijavitelje, točka 2.6. Prihvatljivost projekta).

    DATUM ODGOVORA: 03.09.24, 09:16

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.1. 114Gafs9c DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 12.06.24, 12:24

    Poštovani,

    Da li su u sklopu Grupe 2 prihvatljivi troškovi na rekonstrukciji postojećeg školskog prostora ukoliko je isti vezan za dvoranu, i da li je prihvatljiv trošak vanjsko igralište i vanjska učionica ?

    Lp,

    Bez uvida u projekt škole ne može se dati jednoznačan odgovor.

    Na stranicama MZOM-a od lipnja 2024. godine objavljene su Smjernice za izradu dokumentacije u svrhu izdavanja suglasnosti na idejno rješenje/projekt ili glavni projekt zahvata u prostoru za osnovne škole koje sadrže sve potrebne informacije vezane za dobivanje Suglasnosti MZO-a, a pitanja vezana uz izdavanje suglasnosti na idejno rješenje/projekt sa stručnom službom MZOM-a mogu se uputiti na elektroničku adresu: suglasnost.ir@mzo.hr.

    DATUM ODGOVORA: 14.06.24, 09:08

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.2. 114WrWRlP DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 20.06.24, 09:22

    Poštovani,

    u točki 2.9. UzP pod prihvatljivim kategorijama troškova navode se troškovi izrade troškovnika radova i opreme, dok se u točki 2.10. pod neprihvatljivim troškovima navode troškovi iz troškovnika 4. u poglavlju 2.6.1.

    Točka 4 u poglavlju 2.6.1. navodi da se uz prijavu mora dostaviti troškovnik za školsku sportsku dvoranu.

    Zanima me je li ovo greška u UzP jer se u točki 2.9. izrada troškovnika navodi kao prihvatljiv trošak, a u točki 2.10. da su troškovi iz tog troškovnika neprihvatljiv trošak. Molim Vas pojašnjenje.

    Sukladno točki 2.9 Uputa za prijavitelje izrada troškovnika za školsku sportsku dvoranu je prihvatljiv trošak.

    Navod koji spominjete u točki 2.10 ne odnosi se na prihvatljivost troška izrade troškovnika.

    DATUM ODGOVORA: 24.06.24, 09:31

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.3. 114zhFaK2 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 26.06.24, 08:59

    Poštovani,

    u prošlom upitu (oznaka - 114WrWRIP) niste razumili moje pitanje, shvaćamo da su troškovi izrade troškovnika prihvatljiv trošak, nego nam nije jasna točka 2.10. Neprihvatljivi troškovi gdje se navodi da su troškovi iz troškovnika neprihvatljivi. U troškovniku se nalaze troškovi radova i opremanja, pa nas zanima koji to dio troškova iz troškovnika nije prihvatljiv?

    Bez uvida u projekt nije moguće dati konkretan odgovor. Na stranicama MZOM-a od lipnja 2024. godine objavljene su Smjernice za izradu dokumentacije u svrhu izdavanja suglasnosti na idejno rješenje/projekt ili glavni projekt zahvata u prostoru za osnovne škole koje sadrže sve potrebne informacije vezane za dobivanje Suglasnosti MZO-a, a pitanja vezana uz izdavanje suglasnosti na idejno rješenje/projekt sa stručnom službom MZOM-a mogu se uputiti na elektroničku adresu: suglasnost.ir@mzo.hr.

    Napominjemo da u Obrascu 4. - Izračun maksimalnih bespovratnih sredstava po kategorijama, postotak sufinanciranja za troškove koji se odnose na postojeći školski prostor koji se rekonstruira (kod nadogradnja i/ili nadogradnje) je 0% te ti troškovi čine vlastita sredstva.

    DATUM ODGOVORA: 04.07.24, 11:18

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.4. 114KfS3GX DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 02.07.24, 09:01

    Poštovani,

    Zanima nas da li je potrebno uz popunjeni troškovnik projektanta s pripadajućim iznosima koji se dostavlja u Excel formatu, dodatno dostaviti istu verziju troškovnika u pdf. formatu no s uključenim potpisom i ovjerom pečatom od strane ovlaštenog projektanta ?

    Lp,

    Sukladno točki 3.1 Projektni prijedlog troškovnik/ici dostavlja/ju u .Excel formatu, dok se Glavni projekt dostavlja se isključivo u .pdf formatu (po mogućnosti koji se može pretraživati po riječima/određenim pojmovima)

    DATUM ODGOVORA: 08.07.24, 14:52

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.5. 114ENhpWY DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 10.07.24, 07:30

    Poštovani, molimo Vas nekoliko pojašnjenja:

    1.  Planira se podnošenje projektne prijave u kojoj bi prijavitelj bila županija, kao osnivač škole, dok bi partneri na projektu bili škola (vlasnik zemljišta) i općina (nositelj prava građenja).

        Županija sudjeluje u financiranju provedbe projekta i posjeduje stručne kapacitete za provedbu projektnih aktivnosti (nabave, izvještavanja…). 

        Mora li županija, kao prijavitelj, biti nositelj nekog troška odnosno mogu li nositelji svih troškova navedenih u proračunu biti samo projektni partneri?

    2.  Ukoliko su nositelji troškova partneri, može li korisnik projekta (županija) provoditi nabave u ime svojih partnera te hoće li povezani troškovi nakon tako provedenih nabava biti prihvatljivi za sufinanciranje?

    3.   Dio troškova izgradnje sportske dvorane prijavljen je za sufinanciranja u sklopu drugog Poziva (MINTS). Nositelj te prijave je općina (u ovoj projektnoj prijavi općina je partner). Kako bi se proveo jedinstveni postupak nabave radova, planirano je da nositelj troškova izgradnje u obje projektne prijave bude isti (općina), a da postupak nabave, s obzirom na svoje stručne kapacitete i daleko veće iskustvo u provedbi sličnih postupaka nabava, provede korisnik projekta (županija). Kako bi se odvojila sredstva i izbjeglo dvostruko financiranje, planirano je da se prilikom izvještavanja o provedbi projekta i potraživanja vezanih troškova jasno odvoje stavke radova financirane po drugom projektu.

    Molimo Vas pojašnjenje je li navedeni koncept prihvatljiv odnosno može li korisnik provesti jedinstvenu nabavu radova u ime svog partnera koji će biti nositelj troška (tj. plaćati građevinske situacije i ostale potrebne troškove) te prilikom potraživanja troškova u sklopu ZNS-a odvajati stavke koje su sufinancirane iz drugih javnih izvora?

    1. Sukladno Uputama za prijavitelje točki 2.6.1. Posebni uvjeti prihvatljivosti projekta/Dokazi vlasništva, Prijavitelj/partner mora biti vlasnik zemljišta lokacije ulaganja odnosno nekretnine koja je predmet ulaganja. Kao dokaz prijavitelj dostavlja sken:

      - izvatka iz zemljišne knjige  iz kojeg je vidljivo da je prijavitelj/partner vlasnik zemljišne lokacije/nekretnine na kojoj će se realizirati projekt bez upisanih prava trećih osoba, plombi, zabilježbi i predbilježbi koje bi mogle dovesti u pitanje vlasništvo prijavitelja/partnera ili realizaciju i obvezu trajnosti projekta (5 godina). Ako postoji upisano pravo trećih osoba, plomba, zabilježba i predbilježba potrebno je dostaviti, zajedno s izvatkom iz zemljišne knjige, izjavu nositelja upisanog prava da navedeno pravo neće dovesti u pitanje vlasništvo, realizaciju i obvezu trajnosti projekta (5 godina).

      Iako nije uobičajena praksa, pravilima Poziva nije isključena mogućnost sudjelovanja prijatelja / partnera koji nisu nositelji troška. Stoga, županija ne mora biti nositelj troškova; odnosno, nositelji svih troškova mogu biti partneri. 

      U projektnoj prijavi potrebno je navesti tko je nositelj troška na projektu. Napominjemo da se partnerstvo dokazuje Sporazumom o partnerstvu te da neovisno o broju i ulozi partnera, prijavitelj/korisnik preuzima potpunu pravnu i financijsku odgovornost za upravljanje i provedbu Projekta.

    2. Županija, kao prijavitelj, odnosno korisnik projekta, može provoditi postupke nabava planiranih u okviru projekta, iako ne sudjeluje kao nositelj troška. Troškove će planirati partneri te će kod njih troškovi nastati. Takvi će troškovi biti prihvatljivi za sufinanciranje.

    3. U okviru Poziva prihvatljivo je ulaganje u izgradnju, rekonstrukciju i opremanje osnovnih škola za potrebe jednosmjenskog rada i cjelodnevne škole te izgradnju i opremanje školskih sportskih dvorana za potrebe cjelodnevne škole koje će rezultirati s jednom školskom sportskom dvoranom  kako bi se ostvario doprinos pokazatelju Broj novih školskih sportskih dvorana. Napominjemo da je najviši iznos bespovratnih sredstava koji se može dodijeliti pojedinom projektu u GRUPI 2 6.000.000,00 EUR.

      Sukladno točki 2.5. Prihvatljivost projekta, nužno je da projekt poštuje načelo nekumulativnosti, odnosno ne predstavlja dvostruko financiranje - prihvatljivi izdaci nisu prethodno (su)financirani bespovratnim sredstvima iz bilo kojeg nacionalnog javnog izvora i/ili iz fondova Europske unije, niti će isti biti više od jednom (su)financirani nakon potencijalno uspješnog okončanja dvaju ili više postupaka dodjele bespovratnih sredstava

      Navedeno postupanje je u skladu s čl. 203 Zakon o javnoj nabavi temeljem kojeg javni naručitelj određuje predmet nabave na način da predstavlja tehnički, oblikovnu, funkcionalnu ili drugu objektivno odredivu cjelinu. Za potrebe lakšeg praćenja, potraživanja i nadoknade troškova, predlažemo što jasnije u troškovnicima i kasnije prilikom potraživanja troškova u privremenim situacijama označiti stavke koje se odnose na zasebne projekte.

    DATUM ODGOVORA: 12.07.24, 15:08

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.6. 114G4tqMo DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 04.12.24, 08:08

    Poštovani, unutar suglasnosti MZO navedeno je kako možemo financirati 64,33% vanjskog prostora iz Poziva. Ukoliko je ukupna površina 26115 m2, a mi uređujemo 7000 m2, možemo li ostvariti 100% sufinanciranja za vanjski prostor?

    Suglasnost MZOM-a određuje postotak financiranja s obzirom na ukupnu površinu vanjskog prostora čestice na kojoj se nalazi škola. Kako ćete rasporediti dodjeljena sredstva ovisi o Vašim potrebama, bitno je da troškovi za vanjski prostor ne prelaze ukupna bespovratna sredstva dodjeljena za financiranje vanjskog prostora na temelju postotaka iz Suglasnosti (64,33%).

    DATUM ODGOVORA: 06.12.24, 11:54


1-10 od 17 zapisa

Upiti

Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.