Naziv poziva: Izgradnja, rekonstrukcija i opremanje osnovnih škola za potrebe jednosmjenskog rada i cjelodnevne škole_Grupa 2
Kod poziva: NPOO.C3.1.R1-I2.01
Kategorije
- Sva pitanja (17)
- Prihvatljivost prijavitelja (2)
- Prihvatljivost projekta (2)
- Prihvatljivost troškova (6)
- Prihvatljivost aktivnosti (3)
- Ostalo (4)
Upiti
Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.
- 114iF1tGt
Poštovani, može li prijavitelj biti općina koja je vlasnik zemljišta na kojem se gradi školska sportska dvorana čiju će izgradnju ista financirati, ako je osnivač škole županija? Dakle, općina nije osnivač škole već vlasnik zemljišta na kojoj se škola nalazi.
- 114qhU65f
Poštovani,
nastavno na uvjete Poziva Izgradnja, rekonstrukcija i opremanje osnovnih škola za potrebe jednosmjenskog rada i cjelodnevne škole Grupa2 - NPOO.C3.1.R1-I2.01, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih je prikupilo podatke o infrastrukturnim kapacitetima osnovnih škola i veličini razrednih odjela, uzimajući u obzir demografska kretanja. Na temelju prikupljenih i obrađenih podataka o infrastrukturnim kapacitetima, MZOM je izvršio izračun broj razrednih odjela koje će škola imati u školskoj godini 2026./2027. s obzirom na demografske trendove i okrupnjavanje razrednih odjela, a koji podaci su dostupni na poveznici Učionice-2022- 23 - Power BI. Predmetni podaci se koriste kao bi se izračunala površina potrebne školske sportske dvorane, a na temelju procjene broja razrednih odjela i površine školskog prostora po učeniku.
Konkretno, na poveznici su vidljivi podaci za osnovne škole koji su vrijedili za 2022. i 2023. godinu. Tijekom 2024. godine dolazi do izmjena u pogledu organizacijskog ustroja jedne matične osnovne škole i njenog dotadašnjeg područnog odjela na način da je područni odjel postao Područna škola. Novi podaci dostavljeni su MZOM te nisu vidljivi na prethodno navedenoj poveznici jer je na njoj projekcija iz 2022./2023. godine. Međutim, novo stanje omogućuje kao potencijalnom prijavitelju zadovoljenju uvjeta natječaja.
S obzirom na izmijenjene okolnosti odnosno organizacijske promjene ustroja škole koje nisu vidljive na navedenoj poveznici, molimo vas odgovor je li takva nova područna škola prihvatljiva uvjetima poziva NPOO.C3.1.R1-I2.01?
- 11419sw1Q
Naziv poziva: Izgradnja, rekonstrukcija i opremanje osnovnih škola za potrebe jednosmjenskog rada i cjelodnevne škole_Grupa 2
Kod poziva: NPOO.C3.1.R1-I2.01
Poštovani,
OŠ, koja trenutno provodi nastavu u dvije smjene, želi prenamijeniti postojeću školsku sportsku dvoranu u dodatne učionice, a za potrebe nastave TZK izgradila bi novu dvoranu. Za novu dvoranu postoji spremna projektno-tehnička dokumentacija (PTD), kao i važeća građevinska dozvola, dok se za prenamjenu tek treba izraditi PTD.
Ukoliko bismo objedinili i prenamjenu postojeće i izgradnju nove dvorane jednom prijavom (Grupa 1) nastava TZK se ne bi mogla održavati jer bi se nova dvorana tek gradila, a u postojećoj bi se izvodili radovi. Molimo pojašnjenje/usmjerenje, je li moguće izgradnju nove dvorane prijaviti na Grupu 2, a prenamjenu postojeće dvorane u nove učionice u Grupu 1?
S obzirom da je PTD za novu dvoranu spremna, ta prijava bi išla prva. Navedenim bismo omogućili da se čim prije krene s izgradnjom nove dvorane te bi se stvorili uvjeti za održavanje nastave TZK dok bi se u postojećoj dvorani vršili radovi (kroz drugu prijavu).
Srdačan pozdrav
- 114P4FQ5K
Poštovani, je li prihvatljiv projekt izgradnje školske sportske dvorane za potrebe škole koja ima jednosmjensku nastavu, a realizacijom predmetnog projekta ostvarili bi se preduvjeti za uvođenje cjelodnevne škole?
Je li nužno da se cjelodnevna škola ostvari do kraja provedbe projekta izgradnje školske sportske dvorane, odnosno najkasnije do 30.6.2026.?
- 114Gafs9c
Poštovani,
Da li su u sklopu Grupe 2 prihvatljivi troškovi na rekonstrukciji postojećeg školskog prostora ukoliko je isti vezan za dvoranu, i da li je prihvatljiv trošak vanjsko igralište i vanjska učionica ?
Lp,
- 114WrWRlP
Poštovani,
u točki 2.9. UzP pod prihvatljivim kategorijama troškova navode se troškovi izrade troškovnika radova i opreme, dok se u točki 2.10. pod neprihvatljivim troškovima navode troškovi iz troškovnika 4. u poglavlju 2.6.1.
Točka 4 u poglavlju 2.6.1. navodi da se uz prijavu mora dostaviti troškovnik za školsku sportsku dvoranu.
Zanima me je li ovo greška u UzP jer se u točki 2.9. izrada troškovnika navodi kao prihvatljiv trošak, a u točki 2.10. da su troškovi iz tog troškovnika neprihvatljiv trošak. Molim Vas pojašnjenje.
- 114zhFaK2
Poštovani,
u prošlom upitu (oznaka - 114WrWRIP) niste razumili moje pitanje, shvaćamo da su troškovi izrade troškovnika prihvatljiv trošak, nego nam nije jasna točka 2.10. Neprihvatljivi troškovi gdje se navodi da su troškovi iz troškovnika neprihvatljivi. U troškovniku se nalaze troškovi radova i opremanja, pa nas zanima koji to dio troškova iz troškovnika nije prihvatljiv?
- 114KfS3GX
Poštovani,
Zanima nas da li je potrebno uz popunjeni troškovnik projektanta s pripadajućim iznosima koji se dostavlja u Excel formatu, dodatno dostaviti istu verziju troškovnika u pdf. formatu no s uključenim potpisom i ovjerom pečatom od strane ovlaštenog projektanta ?
Lp,
- 114ENhpWY
Poštovani, molimo Vas nekoliko pojašnjenja:
1. Planira se podnošenje projektne prijave u kojoj bi prijavitelj bila županija, kao osnivač škole, dok bi partneri na projektu bili škola (vlasnik zemljišta) i općina (nositelj prava građenja).
Županija sudjeluje u financiranju provedbe projekta i posjeduje stručne kapacitete za provedbu projektnih aktivnosti (nabave, izvještavanja…).
Mora li županija, kao prijavitelj, biti nositelj nekog troška odnosno mogu li nositelji svih troškova navedenih u proračunu biti samo projektni partneri?
2. Ukoliko su nositelji troškova partneri, može li korisnik projekta (županija) provoditi nabave u ime svojih partnera te hoće li povezani troškovi nakon tako provedenih nabava biti prihvatljivi za sufinanciranje?
3. Dio troškova izgradnje sportske dvorane prijavljen je za sufinanciranja u sklopu drugog Poziva (MINTS). Nositelj te prijave je općina (u ovoj projektnoj prijavi općina je partner). Kako bi se proveo jedinstveni postupak nabave radova, planirano je da nositelj troškova izgradnje u obje projektne prijave bude isti (općina), a da postupak nabave, s obzirom na svoje stručne kapacitete i daleko veće iskustvo u provedbi sličnih postupaka nabava, provede korisnik projekta (županija). Kako bi se odvojila sredstva i izbjeglo dvostruko financiranje, planirano je da se prilikom izvještavanja o provedbi projekta i potraživanja vezanih troškova jasno odvoje stavke radova financirane po drugom projektu.
Molimo Vas pojašnjenje je li navedeni koncept prihvatljiv odnosno može li korisnik provesti jedinstvenu nabavu radova u ime svog partnera koji će biti nositelj troška (tj. plaćati građevinske situacije i ostale potrebne troškove) te prilikom potraživanja troškova u sklopu ZNS-a odvajati stavke koje su sufinancirane iz drugih javnih izvora?
- 114G4tqMo
Poštovani, unutar suglasnosti MZO navedeno je kako možemo financirati 64,33% vanjskog prostora iz Poziva. Ukoliko je ukupna površina 26115 m2, a mi uređujemo 7000 m2, možemo li ostvariti 100% sufinanciranja za vanjski prostor?
Upiti
Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.