Logotip sustava e-NPOO fondovieu
Tehnička podrška
Povratak na poziv

Poziv je Zatvoren

Naziv poziva: Energetska obnova višestambenih zgrada

Kod poziva: NPOO.C6.1.R1-I1.01

Kategorije

  • Sva pitanja (395)
  • Prihvatljivost prijavitelja (1)
  • Prihvatljivost projekta (0)
  • Prihvatljivost troškova (15)
  • Prihvatljivost aktivnosti (2)
  • Ostalo (377)
  • REDNI BROJ PITANJA: 1.1. 4fa6EKf DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 02.05.22, 13:46

    Poštovani,

    u skladu s Obrascem 6. Izjava o imenovanju voditelja projekta, molim Vas pojašnjenje tko može biti imenovan Voditeljem projekta ako je Prijavitelj projektnog prijedloga predstavnik suvlasnika višestambene zgrade.

    Konkretno, je li moguće da voditelj projekta bude konzultant koji radi na prijavi projekata (nije zaposlen u društvu Upravitelja koji upravlja predmetnom zgradom, već je zaposlen u svojoj konzultantskoj firmi).

    Sukladno točki 2.10. Uputa za prijavitelje kategorije troškova koje se smatraju prihvatljivima su troškovi povezani s aktivnošću upravljanja projektom (odnosi se na obavljanje aktivnosti III. iz točke 2.7. Uputa):

    ·  troškovi savjetodavnih usluga koje pružaju vanjski konzultanti, a koji su izabrani u postupku javne nabave odnosno u postupku nabave za neobveznike Zakona o javnoj nabavi prema načelima važećima u trenutku provođenja istih (tj. prema Pravilima o provedbi postupaka nabava za neobveznike Zakona o javnoj nabavi),

    ·  trošak rada samog Prijavitelja u slučaju kada je Prijavitelj predstavnik suvlasnika,

    ·  troškovi osoblja (metoda stvarnog troška) zaposlenog i/ili novozaposlenog kod Prijavitelja koji će raditi na provedbi projekta u slučaju kada je Prijavitelj upravitelj zgrade (troškovi osoblja su troškovi koji proizlaze iz ugovora o radu (ili jednakovrijednog akta) između poslodavca i zaposlenika).

    Pozivom je omogućeno, neovisno o tome je li prijavitelj ovlašteni predstavnik suvlasnika ili upravitelj zgrade, da voditelj projekta bude vanjski konzultant izabran u postupku javne nabave odnosno u postupku nabave za neobveznike Zakona o javnoj nabavi.

    DATUM ODGOVORA: 03.05.22, 16:12

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.1. 4gdEwgZ DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 04.05.22, 11:13

    Poštovani,

    molim Vas informaciju, unosi li se u prijavnom obrascu u dijelu "Aktivnost proračuna - Energetska obnova" iznos iz pripadajućeg troškovnika radova projekta Energetske obnove ili se unosi prihvatljivi trošak po kvadratnom metru bruto površine zgrade?

    Još jedno pitanje: U tehničkom obrascu, list 1, traži se podatak ukupne vrijednosti projekta, odnosi li se taj podatak na ukupni iznos iz prijavnog obrasca?

    Unaprijed hvala!

    U Prijavnom obrascu u dijelu "Aktivnost proračuna - Energetska obnova" unosi se iznos iz pripadajućeg troškovnika radova glavnog projekta energetske obnove zgrade.

    Ukupna vrijednost projekta u Prijavnom obrascu treba odgovarati ukupnoj vrijednosti projekta u Tehničkom obrascu - list 1, ista uključuje prihvatljive i neprihvatljive troškove projekta.

    DATUM ODGOVORA: 09.05.22, 20:21

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.2. 4RX6YNl DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 11.05.22, 20:59

    Poštovani,

    imamo pitanje u vezi troška nadzora gradnje. U UzP je navedeno sljedeće: Maksimalni iznos bespovratnih sredstava za mjeru II.2. je 3% prijavljene ukupne vrijednosti mjere II.1.,

    a na koju se primjenjuje stopa sufinanciranja u ovisnosti o kategoriji obnove, što ne može iznositi više od 220.000,00 kn za sve kategorije obnove.

    Primjerice, ukoliko vrijednost mjere II.1. iznosi 1.000.000 kn, maksimalni iznos BS za integralnu obnovu iznosi 600.000 kn (60%).

    Pema tome, maksimalni iznos BS za nadzor može iznositi 30.000 kn (3% od mjere II.1.). To znači da najviši iznos BS za energetsku obnovu može iznositi 630.000 kn.

    Međutim, kada se unesu oba troška unutar jedne aktivnosti, moguće je primijeniti samo jednu stopu intenziteta potpore, npr. 60% koja se primjenjuje na oba troška i prema tome proizlazi ukupni iznos BS od 618.000 kn.

    A ukoliko zbrojimo potpore: 600.000 + 30.000 kn i unesemo iznos bespovratnih sredstava, izračunata potpora iznosi 61,16%.

    Dakle u jednom slučaju se dobije manji iznos potpore dok u drugom slučaju intenzitet premašuje najvišu stopu od 60%.

    Da li je moguće u tom slučaju unijeti dvije aktivnosti energetske obnove, npr. Energetska obnova II.1 i Energetska obnova II.2 te se pod potonjim unese iznos nadzora koji je ponuđen u iznosu od 30.000 kn te se traži iznos BS od 30.000 kn što je zapravo 100% potpore za taj trošak, ali isto odgovara maksimalnom definiranom iznosu BS za nadzor od 3% od mjere II.1.?

    Ili se oba troška unose pod istu aktivnost te se primjenjuje stopa od 60% na sumu oba troška?

    Sukladno točki 1.4.1. Uputa za prijavitelje, maksimalni iznos bespovratnih sredstava za mjeru II.2. ( Stručni nadzor građenja/Projektantski nadzor/ Koordinator zaštite na radu tijekom građenja) je 3% prijavljene ukupne vrijednosti mjere II.1., a na koju se primjenjuje stopa sufinanciranja u ovisnosti o kategoriji obnove, što ne može iznositi više od 220.000,00 kn za sve kategorije obnove.

    U Vašem slučaju 3% od ukupne vrijednost mjere II.1. unosite kao iznos ukupne vrijednosti mjere II.2., potom na navedenu ukupnu vrijednost radova prema troškovniku primjenjujete stopu sufinanciranja kategorije obnove (u Vašem slučaju iznosi 60%) te je dobivena vrijednost iznos bespovratnih sredstava koji ne smije biti veći od 220.000,00 kn.

    DATUM ODGOVORA: 12.05.22, 18:03

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.3. 4tr4Xlc DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 13.05.22, 09:56

    Ako u stavci proračun za aktivnost energetska obnova navedem stvarni iznos radova iz glavnog projekta, a koji će biti jedan dio biti neprihvatljiv jer prelazi maksimalni iznos bespovratnih sredstava ( npr. imam azbestnu fasadu na neboderu , a integralna je obnova 60% sufinancirana ) , onda mi se ne slaže u stavka u sažetku proračuna jer dobivam 60% sufinanciranja odnosno ispada da je sve opravdani trošak , iako sam u stavci neprihvatljiv trošak navela iznos. Hoću li onda u stavci proračuna aktivnosti stavljati manji iznos za aktivnost provedbe mjera energetske učinkovitosti nego je navedeno u projektu ili ću u sažetku proračuna stavljati manji iznos potpore npr.54% , pa onda mogu navesti u rubrici neprihvatljiv trošak .

    Isto vrijedi ako imamo trošak nadzora, koordinatora i projektantskog nadzora ( 5 ulaza se obnavlja) koji je veći od prihvatljivog troška, hoću li onda odmah u stavci proračuna izbaciti nekoga od njih iako su navedeni u glavnom projektu ili ću smanjiti iznos potpore u sažetku pa upisati neprihvatljiv trošak.

    U kartici Proračun Prijavnog obrasca unosi se prihvatljivi iznos za predmetnu aktivnost a ne ukupna vrijednost te aktivnosti, dok se neprihvatljiv iznos unosi u kartici sažetak proračuna na razini cijelog projekta. Pri računanju bespovratnih sredstava moguće je odabrati i opciju ˝intenzitet potpore˝ i ˝bespovratna sredstva˝ međutim, skrećemo pozornost kako intenzitet potpore treba uskladiti s točkom 1.4.1. UzP-a.

    DATUM ODGOVORA: 14.05.22, 15:55

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.4. 4ShwsmW DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 13.05.22, 10:31

    U sažetku proračuna za aktivnost upravljanje projektom i aktivnost promiđbe se polje zacrveni ukoliko unesemo veći iznos nego je prihvatljiv prema maksimalnom iznosu bespovratnih srdstava , za istu stvar kod aktivnosti provedba energetske obnove se ne zacrveni ukoliko unesem veći iznos nego je prihvatljiv prema maksimalnom iznosu, zar ne bi trebalo biti isto?

    U sustavu su za aktivnosti III. UPRAVLJANJE PROJEKTOM I ADMINISTRACIJA te IV. PROMIDŽBA I VIDLJIVOST uvedena ograničenja te Vam zbog tog ta polja daju upozorenje dok za ostale aktivnosti nisu uvedena ograničenja jer se sastoje od više mjera koje ovise o specifičnosti projekta.

    DATUM ODGOVORA: 14.05.22, 15:55

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.5. 4s3bAle DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 12.05.22, 13:12

    U najavi natječaja navedeno je: Za sufinanciranje u okviru ovog Poziva prihvatljivi troškovi nastali su nakon 1. veljače 2020.

    godine. Odobrenje sufinanciranja aktivnosti koje su započele prije trenutka podnošenja projektnog prijedloga moguće je isključivo ako se radi o troškovima povezanima s energetskim pregledom zgrade, izradom izvješća o provedenom energetskom pregledu zgrade i energetskog certifikata prije provedene energetske obnove te glavnog projekta energetske obnove zgrade nastalim nakon 1. veljače 2020. godine

    Ako je glavni projekt obnove napravljen nakon 1. veljače 2020.godine, a prethodno je uplaćen avans u iznosu od 50% izvoditelju (prije 1.veljače 2020.) znači li to da se iznos avansa neće moći refundirati u sklopu najavljenog poziva?

    Sukladno točki 2.9. i 2.10. UzP-a, prihvatljivim troškovima se smatraju troškovi vezani uz izradu projektne dokumentacije obuhvaćeni mjerama pod I.1 i I.2. iz točke 2.7. UzP-a, nastali nakon 1. veljače 2020. godine, odnosno za koje je račun izdan/plaćen nakon 1. veljače 2020. godine. Ukoliko se projektnim prijedlogom prijavljuju mjere/aktivnosti koje se retroaktivno sufinanciraju, u postupku dodjele će se tražiti pojašnjenje Prijavitelja i dostava dokaza da je za iste trošak nastao nakon 1. veljače 2020. kako bi se moglo utvrditi je li predmetna mjera/aktivnost prihvatljiva za sufinanciranje.

    DATUM ODGOVORA: 16.05.22, 13:00

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.6. 4ZlMInk DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 12.05.22, 13:20

    Hoće li biti moguće sufinanciranje zamjene starog plinskog bojlera za novi kondenzacijski plinski bojler u stanovima u okviru Energetske obnove višestambenih zgrada?

    Sukladno točki 2.7. UzP-a prihvatljiva mjera koja se može sufinancirati u okviru ovog Poziva u sklopu aktivnosti II. Energetska obnova je ugradnja novih ili zamjena odnosno poboljšanje postojećih tehničkih sustava zgrade koji uključuju tehničku opremu za grijanje, hlađenje, ventilaciju, klimatizaciju i pripremu potrošne tople vode, a koja uključuje i kondenzacijski kotao na prirodni plin (detaljnije definirano u Aneksu 2. Popis tehničkih uvjeta UzP-a). Pri tome trošak zamjene postojećih neučinkovitih sustava grijanja i kotlova s visokoučinkovitim kondenzacijskim kotlovima na plin smije iznositi najviše 20% ukupne vrijednosti radova.

    DATUM ODGOVORA: 16.05.22, 13:02

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.7. 4NgzJgN DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 12.05.22, 14:20

    1. Je li prihvatljivo u proračun uključiti troškove savjetodavnih usluga koje pružaju vanjski konzultanti zajedno s troškovima osoblja zaposlenog kod prijavitelja u slučaju kada je prijavitelj upravitelj zgrade?

    2. Da li prikazivanje troška vanjskih usluga koje pružaju vanjski konzultanti u proračunu projekta isključuje troškove osoblja zaposlenog kod prijavitelja u slučaju kada je prijavitelj upravitelj zgrade?

    1. - 2. Sukladno točki 2.10. UzP-a kategorije troškova koje se smatraju prihvatljivima su troškovi povezani s aktivnošću upravljanja projektom (odnosi se na obavljanje aktivnosti III. iz točke 2.7. UzP-a):

    ·        troškovi savjetodavnih usluga koje pružaju vanjski konzultanti, a koji su izabrani u postupku javne nabave odnosno u postupku nabave za neobveznike Zakona o javnoj nabavi prema načelima važećima u trenutku provođenja istih (tj. prema Pravilima o provedbi postupaka nabava za neobveznike Zakona o javnoj nabavi),

    ·        trošak rada samog Prijavitelja u slučaju kada je Prijavitelj predstavnik suvlasnika,

    ·        troškovi osoblja (metoda stvarnog troška) zaposlenog i/ili novozaposlenog kod Prijavitelja koji će raditi na provedbi projekta u slučaju kada je Prijavitelj upravitelj zgrade;

    Dakle, trošak savjetodavnih usluga koje pružaju vanjski konzultanti prihvatljiv je ukoliko je nabava za iste provedena u skladu s Pravilima o provedbi postupaka nabava za neobveznike Zakona o javnoj nabavi. Navedena pravila su Dodatak 1.3. Poziva.

    DATUM ODGOVORA: 16.05.22, 13:03

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.8. 4RPujRY DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 12.05.22, 15:01

    Navedeno je u prezentaciji da trošak mora biti plaćen od strane korisnika. Ukoliko se koristi kredit banke, banka direktno plaća izvođaču radova. U tom slučaju trošak nije plaćen od strane korisnika već od strane banke. Je li navedeno prihvatljivo?

    Sukladno točki 1.4.2. UzP-a Prijavitelj se obvezuje iz vlastitih sredstva ili osiguravanjem financiranja na drugi način (sredstvima koja ne predstavljaju sredstva iz bilo kojeg javnog izvora, uključujući sredstva Unije) osigurati:

    • sredstva za financiranje razlike između iznosa ukupnih prihvatljivih troškova projekta te iznosa bespovratnih sredstava;

    • sredstva za financiranje ukupnih neprihvatljivih troškova projektnog prijedloga.

    Također, sukladno točki 2.1. UzP-a prihvatljivi prijavitelji u sklopu ovog Poziva mogu biti: ovlašteni predstavnik suvlasnika zgrade ili upravitelj zgrade, u ime i za račun suvlasnika višestambene zgrade

    U sklopu projektnog prijedloga Prijavitelj je obvezan dostaviti izjavu o osiguranju vlastitog udjela sufinanciranja kojom potvrđuje kako će osigurati sredstva za financiranje navedenih troškova iz ove točke Uputa (provjerava se uvidom u Izjavu prijavitelja - Obrazac 3. Poziva).

    Vlastito učešće se može osigurati putem kredita. U slučaju da banka direktno plaća izvođaču radova, korisnik treba priložiti Ugovor o kreditu iz kojeg je vidljivo da banka plaća izvođaču i potvrdu od banke iz koje je vidljivo da je trošak koji potražuju plaćen. Pri tome ističemo kako je navedeno potrebno osigurati tijekom provedbe, a ne prilikom prijave projektnog prijedloga.

    DATUM ODGOVORA: 16.05.22, 13:08

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.9. 43cKCIE DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 12.05.22, 15:03

    Može li se u proračun uz troškove usluga vanjskog stručnjaka za upravljanje projektom uključiti i trošak rada djelatnika zaposlenog kod upravitelja zgrade koji će biti prijavitelj projekta?

    Dakle, mogu li u proračunu biti prikazana oba troška?

    Sukladno točki 2.10. UzP-a kategorije troškova koje se smatraju prihvatljivima su troškovi povezani s aktivnošću upravljanja projektom (odnosi se na obavljanje aktivnosti III. iz točke 2.7. UzP-a):

    ·        troškovi savjetodavnih usluga koje pružaju vanjski konzultanti, a koji su izabrani u postupku javne nabave odnosno u postupku nabave za neobveznike Zakona o javnoj nabavi prema načelima važećima u trenutku provođenja istih (tj. prema Pravilima o provedbi postupaka nabava za neobveznike Zakona o javnoj nabavi),

    ·        trošak rada samog Prijavitelja u slučaju kada je Prijavitelj predstavnik suvlasnika,

    ·        troškovi osoblja (metoda stvarnog troška) zaposlenog i/ili novozaposlenog kod Prijavitelja koji će raditi na provedbi projekta u slučaju kada je Prijavitelj upravitelj zgrade.

    U proračun, uz troškove usluga vanjskog stručnjaka za upravljanje projektom, može se uključiti i trošak rada djelatnika zaposlenog kod upravitelja zgrade, pod uvjetom da se jasno razgraniči opis i trošak poslova svake pojedine osobe.

    DATUM ODGOVORA: 16.05.22, 13:08


1-10 od 395 zapisa
...

Upiti

Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.