Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavilo je 1. izmjenu Poziva na dostavu projektnih prijedloga „Start-up/spin off poduzeća mladih istraživača“
Izmijenjeni su slijedeći dokumenti:
Ø Upute za prijavitelje:
- poglavlja 1.2., 2.1. - vezano uz prihvatljivost prijavitelja – prijavitelj koji zadovoljava definiciju mikro ili malog poduzeća mora dokazati da je u (su)vlasništvu jednog ili više mladih istraživača, zaposlenih na istraživačkoj organizaciji;
- poglavlje 2.1. - dodana definicija termina ‘mladi istraživači‘ i sukladno već objavljenim obavijestima pojašnjenja vezana uz razdoblje prihvatljivosti istog te definicija „istraživačka organizacija˝;
- poglavlje 2.6. - Prihvatljivost projekta – dodaje se da se projektnim prijedlogom planira projektni tim koji se dokazuje Prijavnim obrascem (Obrazac 1.) i Popisom projektnog tima (Obrazac 9.);
- poglavlje 2.7. - dodaje se pojašnjenje vezano za Aktivnost 2: Osposobljavanje/usavršavanje
- poglavlje 2.10. – izmjena sukladno već objavljenoj obavijesti o upisu troška osoblja u sustav eNPOO,
- Troškovi materijala i sitnog inventara za potrebe projekta izmjena opisa troška,
- napomena vezana za unos neizravnih troškova
- poglavlje 2.12. – dodana Izmjena Programa dodjele državnih potpora za projekte uspostave start-up/spin off poduzeća mladih istraživača
- poglavlje 3.1. – vezano za Dokumentaciju koju je potrebno priložiti u okviru projektnog prijedloga: dodan Obrazac 9. Popis članova projektnog tima
- - naglašena napomena da se početna anketa ispunjava isključivo putem poveznice
- - sukladno prihvatljivosti prijavitelja Sporazum o uvjetima korištenja intelektualnog vlasništva za tehnologiju koja je predmet projekta sklapa se s javnom ili privatnom istraživačkom organizacijom
- - izmjena sukladno već objavljenoj obavijesti vezanoj za dostavu Godišnjeg financijskog izvješća ili ekvivalentnog izvješća za zadnju dostupnu godinu
- poglavlje 3.3. – izmjena roka za dostavu projektnih prijedloga do 14. lipnja 2023. godine
- poglavlje 4.4. – izmjena vezana za dostavu dokumentacije koju je potrebno dostaviti kao preduvjet za donošenje Odluke o financiranju
- poglavlje 5.1. – izmjena vezana za razdoblje prihvatljivosti izdataka
- poglavlje 6. – dodan Obrazac 9. Članovi projektnog tima
Ø Obrasci:
- izmjena Obrasca 5 b. Izjava o (ne)povrativosti PDV-a – u Izjavi prijavitelja 5.b. dodano „ili gospodarske djelatnosti“
- dodan Obrazac 9. Članovi projektnog tima
Ø Prilozi:
- izmjena Priloga 1. Postupak dodjele bespovratnih sredstava sukladno izmjeni Uputa za prijavitelje
- sukladno već objavljenoj obavijesti dopuna Priloga 7. Izračun standardne veličine jediničnog troška za poduzeća vezana za upis troškova osoblja u sustav eNPOO
- izmjena Priloga 9. KL za administrativnu provjeru i provjeru prihvatljivosti prijavitelja i projekta sukladno izmjenama Priloga 1
Prethodna verzija dokumentacije s današnjim danom prestaje biti važeća. Prva izmjena natječajne dokumentacije objavljena je i dostupna.
Posljednje ažuriranje:
18.05.23, 13:54