Logotip sustava e-NPOO fondovieu
Tehnička podrška
Povratak na poziv

Poziv je Zatvoren

Kategorije

  • Sva pitanja (39)
  • Prihvatljivost prijavitelja (3)
  • Prihvatljivost projekta (2)
  • Prihvatljivost troškova (7)
  • Prihvatljivost aktivnosti (2)
  • Ostalo (25)
  • REDNI BROJ PITANJA: 1.1. 8XD0E2k DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 02.06.22, 10:58

    Poštovani, kupili smo objekat koji ima pravomoćnu građevinsku dozvolu za prenamjenu objekta u kompostanu.

    Pravomoćna građevinska dozvola glasi na prethodnog vlasnika koji ju je ishodio, ali je u zemljišnim knjigama vidljivo da smo mi trenutno vlasnici zemljišta i objekta.

    Da li će se smatrati prihvatljivim građevinska dozvola koja glasi na prethodnog vlasnika uz dokaz našeg trenutnog vlasništva?

    Nadležno tijelo nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koja zahtijevaju ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta, konkretnog prijavitelja, konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično.

    Sukladno točki 14 a. iz tablice popisa dokumentacije koju treba sadržavati Projektni prijedlog, poglavlja 3.1. Izgled i sadržaj projektnog prijedloga, između ostalog projektni prijedlog treba, ako je primjenjivo, u slučaju projektnog prijedloga koji predviđa ulaganje u postrojenja za recikliranje, a čije aktivnosti zahtijevaju ishođenje građevinske dozvole (izgradnja, nadogradnja) sadržavati i pravomoćnu građevinsku dozvolu koja glasi na Prijavitelja (točka 14.a tablice, poglavlje 3.1.).

    U slučaju projektnog prijedloga koji predviđa ulaganje u postrojenje za recikliranje, a čije aktivnosti ne zahtijevaju ishođenje građevinske dozvole (točka 14 b poglavlja 3.1.) projektni prijedlog treba sadržavati:

    -   uporabnu dozvolu za postojeću građevinu u kojoj se obavlja postupak gospodarenja otpadom,

    - važeći akt za obavljanje djelatnosti gospodarenja otpadom 

    DATUM ODGOVORA: 09.06.22, 15:04

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.2. 8xUP0qk DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 29.03.23, 10:32

    Poštovani,

    Poduzeće potencijalni prijavitelj je u kategoriji velikog poduzeća, neovisno posluje, osnovano od strane dvije JLS, od kojih je jedna u većinskom vlasništvu a druga vlasnik manjim udjelom (96-4%) . Osnivači su autonomna tijela lokalne vlasti s godišnjim proračunom većim od 10 milijuna EUR i s više od 5 000 stanovnika

    Jesu li prihvatljivi prijavitelji?

    Sukladno poglavlju 2.1. UzP-a, prihvatljivi prijavitelj u sklopu ovog poziva je pravna ili fizička osoba, koja je malo, srednje ili veliko poduzeće, bez obzira je li u javnom ili privatnom vlasništvu.

    Molimo pogledati i naš odgovor na slično pitanje pod kategorijom; Ostalo, redni broj pitanja: 5.4.

    DATUM ODGOVORA: 31.03.23, 10:34

  • REDNI BROJ PITANJA: 1.3. 8g6XrBg DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 20.09.23, 13:51

    Poštovani,

    Temeljem  aktualnog Poziva planiramo prijaviti projekt pod nazivom „Eko postrojenje za biološku obradu biootpada“, a kojim bi omogućili uvođenje sustava kompostiranja odvojeno prikupljenog biootpada dobavom potrebnog uređaja za isto. 

    Mi smo komunalno društvo te trenutno biootpad prikupljamo odvojeno i predajemo ga trećim osobama (izabranih putem javne nabave), koji ga dalje zbrinjavaju sukladno važećoj zakonskoj regulativi. S obzirom da je predmet poziva povećati kapacitete RH za biološku obradu odvojeno sakupljenog biootpada radi usklađenja s ciljem EU da se do 2025. najmanje 55% mase komunalnog otpada oporabi recikliranjem i pripremom za ponovnu uporabu te da se do 2035. smanji količina otpada koji se odlaže na odlagališta na 10%, a MI GA NE ODLAŽEMO NA DEPONIJ već ga predajemo trećim osobama koji ga dalje zbrinjavaju na propisani način, molimo Vas za povratnu informaciju da li smo mi prihvatljivi prijavitelj?

    Znači ukoliko nije pitanje dovoljno jasno postavljeno, zanima nas da li nam činjenica da mi biootpad koji posebno sakupimo ne odlažemo na naš deponij (koji je saniran i zatvoren) već ga predajemo trećim licima koji ga dalje  zbrinjavaju na propisani način može ugroziti prihvatljivost naše prijave po predmetnom natječaju, tj. da li smo mi kao komunalno društvo koje biootpad ne odlaže na deponij prihvatljivi prijavitelj kao i ono komunalno društvo koje biootpad još uvijek odlaže na deponij?

    Unaprijed zahvaljujemo na odgovoru.

    S poštovanjem,

     

    Lp

    Nadležno tijelo nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koja zahtijevaju ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta, konkretnog prijavitelja, konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično.

    U UzP-u,  poglavlje 2.1. Prihvatljivost prijavitelja propisano je tko može biti Prijavitelj u okviru ovog poziva.

    Nadležno tijelo ne može ulaziti u prirodu postojećih ugovornih obaveza potencijalnih Prijavitelja prema trećim stranama.

    DATUM ODGOVORA: 27.09.23, 13:35

  • REDNI BROJ PITANJA: 2.1. 8FgwpZh DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 17.05.22, 14:01

    Da li je dozvoljena fazna gradnja? Postoji jedna građevinska dozvola po kojoj je započela izgradnja ali je u postupku izmjena te građevinske dozvole kojom bi se omogućila fazna izgradnja. Prva faza ne bi bila predmet prijave (u prvoj fazi bi se izgradio samo dio građevine, odnosno samo plato gdje bi se reciklirao mulj - dakle, neovisno o prijavi). Druga faza je projekt "Izgradnja i opremanje kompostane" koji bi prijavili na ovaj poziv. Da li je za fazu koja se odnosi na Izgradnju i opremanje kompostane (druga faza) moguće dobiti sufinanciranje, odnosno da li je prihvatljiv takav projekt?

    Nadležno tijelo nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koja zahtijevaju ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta, konkretnog prijavitelja, konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično.

    Sukladno poglavlju 1.5. UzP-a, u okviru ovog Poziva bespovratna sredstava (državne potpore) se dodjeljuju između ostalog i projektima za ulaganje u izgradnju, nadogradnju i/ili opremanje postrojenja za recikliranje odvojeno sakupljenog biootpada, u kojima se provodi tehnološki proces kompostiranja.

    Sukladno poglavlju 1.5. (Tablica 1), za pokazatelje poziva Izgrađeno postrojenje za biološku obradu odvojeno sakupljenog biootpada i Dodatni kapacitet recikliranja, izvor provjere ostvarenja nakon provedbe projekta je, između ostalog, i uporabna dozvola koja se izdaje nakon izgradnje postrojenja na temelju pravomoćne građevinske dozvole.

    Slijedom navedenog ukoliko je aktivnost izgradnje i opremanja kompostane građevinskom dozvolom određena kao zasebna faza gradnje, odvojena od neke druge faze gradnje koja nije prihvatljiva prema uvjetima ovog Poziva, i ako se za fazu izgradnje i opremanja kompostane može ishoditi zasebna uporabna dozvola, takav projekt koji je zasebna faza građevinske dozvole je prihvatljiv prema uvjetima ovog Poziva.

    DATUM ODGOVORA: 20.05.22, 09:29

  • REDNI BROJ PITANJA: 2.2. 8r5JaS1 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 28.07.23, 13:33

    Poštovani,

    nastavno na Poziv na dostavu projektnih prijedloga Izgradnja i opremanje postrojenja za biološku obradu odvojeno sakupljenog biootpada (NPOO.CI.3.R2-I1.01), molimo Vas pojašnjenje vezano za vrste otpada koje se mogu koristiti u postrojenju.

    Je li prihvatljivo u postrojenju "za oporabu biootpada, u kojima se provodi tehnološki proces anaerobne digestije s ciljem proizvodnje anaerobnog digestata i bioplina, odnosno biogoriva" koristiti i druge sirovine, kao npr. gnoj i gnojovka životinja (KB 02 01 06), slama (nije otpad, nema KB), otpadna sirutka (KB 02 05 01), jer iste nisu navedene u "Prilog 5 Vrste biootpada koje se smiju koristiti u postrojenjima u okviru ovog poziva - 1. izmjena poziva".

    Pozdrav,

    Dragomir

    Vrste biootpada koje su prihvatljive u sklopu ovog poziva za korištenje u postrojenjima za recikliranje (kompostane) i/ili postrojenjima za proizvodnju energije iz obnovljivih izvora energije (OIE) navedene su pod točkama 1) i 2) Priloga 5 – I. izmjena Poziva Vrste biootpada koje se smiju koristiti u postrojenjima u okviru ovog poziva.

    Prilogom 5 – I . izmjena Poziva određene su vrste otpada iz kataloga otpada koji se mogu smatrati biootpadom sukladno članku 4. točka 3. Zakona o gospodarenju otpadom (NN 84/21) prihvatljivim u sklopu ovog poziva za korištenje u postrojenjima za recikliranje (kompostane) i/ili postrojenjima za proizvodnju energije iz obnovljivih izvora energije (OIE) navedene su pod točkama 1) i 2).

    Otpad kojeg ste naveli pod KB 02 01 06 i KB 02 05 01 ne nalazi se na popisu otpada iz Priloga 5 - I. izmjena Poziva te nije prihvatljiv za korištenje u postrojenjima u okviru ovog poziva. Vezano uz vaš naznaku/komentar da slama nije otpad ona kao takav materijal isto nije nije navedena u prije spomenutom prilogu te također nije prihvatljiva za korištenje u postrojenjima koja su predmet ovog poziva.

    Također, podsjećamo da je cilj ovog Poziva podržati uspostavu postrojenja za biološku obradu odvojeno sakupljenog biootpada kompostiranjem ili anaerobnom digestijom i time povećati kapacitete RH za biološku obradu odvojeno sakupljenog biootpada radi usklađenja s ciljem EU da se do 2025. najmanje 55% mase komunalnog otpada oporabi recikliranjem i pripremom za ponovnu uporabu te da se do 2035. smanji količina otpada koji se odlaže na odlagališta na 10%.

    DATUM ODGOVORA: 02.08.23, 13:46

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.1. 8tk8d7b DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 19.07.22, 15:21

    Poštovani,

    nastavno na Poziv na dostavu projektnih prijedloga Izgradnja i opremanje postrojenja za biološku obradu odvojeno sakupljenog biootpada (NPOO.CI.3.R2-I1.01), molim pojašnjenje vezano za dodjeljivanje potpora male vrijednosti.

    Sukladno UzP za aktivnost Informiranja i vidljivosti projekta, te aktivnosti vezane uz provođenje mjera kojima se postiže povećanje svijesti javnosti o odvojenom sakupljanju i/ili obradi odvojeno sakupljenog biootpada i/ili recikliranju otpada i/ili ponovnoj uporabi  i aktivnost Upravljanja projektom i administracija dodjeljivati će se potpora male vrijednosti (de minimis potpora).

    Potencijalni prijavitelj je u razdoblju od tri godine uključujući 2022. god primio potpore male vrijednosti koje premašuju iznos od 200.000,00 eura, ali ne za istovjetne troškove koje bi potraživao kod prijave na predmetni poziv.

    Slijedom navedenog, može li prijavitelj u proračunu projektne prijave navesti troškove za aktivnost Informiranja i vidljivosti projekta, te aktivnosti vezane uz provođenje mjera kojima se postiže povećanje svijesti javnosti o odvojenom sakupljanju i/ili obradi odvojeno sakupljenog biootpada i/ili recikliranju otpada i/ili ponovnoj uporabi  i troškove za aktivnost Upravljanja projektom i administracija? Ukoliko ne, može li Prijavitelj u projektnoj prijavi navesti da će troškove nastale provedbom gore navedenih aktivnosti financirati iz vlastitih sredstava?

     

    S poštovanjem,

    Nadležno tijelo nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koja zahtijevaju ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta, konkretnog prijavitelja, konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično.

     

    Dodijela de minimis potpora u okviru ovog Poziva “Izgradnja i opremanje postrojenja za biološku obradu odvojeno sakupljenog biootpada – I. izmjene poziva” vršiti će uz poštivanje odredbi Programa dodjele de minimis potpora (potpora male vrijednosti) za uspostavu postrojenja za oporabu (obradu/recikliranje) odvojeno sakupljenog otpada i postrojenja za proizvodnju energije iz obnovljivih izvora energije (vidi na poveznici https://fondovieu.gov.hr/pozivi/8, Prilozi, Prilog 6 Program dodjele de minimis potpora – 1. Izmjena poziva).

    Navedeni Program de minimis potpora predstavlja akt na temelju kojeg će se dodjeljivati potpore male vrijednosti u smislu članka 3. stavak 2. Uredbe Komisije (EU) br. 1407/2013 od 18. prosinca 2013. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske na de minimis potpore (SL L 352/1, 24.12.2013., u daljnjem tekstu: De minimis Uredba) i Uredbe Komisije (EU) 2020/972 od 2. srpnja 2020. o izmjeni Uredbe (EU) br. 1407/2013 u pogledu njezina produljenja i o izmjeni Uredbe (EU) br. 651/2014 u pogledu njezina produljenja i odgovarajućih prilagodbi.

    Osnovna karakteristika potpora male vrijednosti koje se dodjeljuju prema Uredbi Komisije (EU)  br. 1407/2013 odnosi se na prag njihove dodjele, pa tako pojedini poduzetnik u bilo kojem razdoblju od 3 fiskalne godine (trogodišnje razdoblje koje se uzima u obzir ocjenjuje se na pomičnoj osnovi tako da se pri svakoj novoj dodjeli de minimis potpore uzme u obzir ukupan iznos de minimis potpora dodijeljenih u predmetnoj fiskalnoj godini te tijekom prethodne dvije fiskalne godine) ne smije dobiti potpore male vrijednosti koje premašuju iznos od 200.000 eura (neovisno o razini davatelja potpore male vrijednosti, vrsti instrumenta, namjeni i cilju dodjele potpore male vrijednosti), ako poduzetnik obavlja cestovni prijevoz tereta za najamninu ili naknadu taj prag ne smije prijeći 100.000 eura za razdoblje od 3 fiskalne godine. Navedenom uredbom omogućeno je da davatelj potpore male vrijednosti samostalno odlučuje za koje će namjene dodjeljivati potpore male vrijednosti jer njena namjena i cilj dodjele nije određena Uredbom. Ono što je bitno da pojedinom poduzetniku u bilo kojem razdoblju od 3 fiskalne godine kumulativno zbrojeni iznosi dodijeljene državne de minimis potpore po Uredbi Komisije (EU) br. 1407/2013 ne bi smjele prijeći prag od 200.000 eura, bez obzira na namjenu, cilj, izvor financiranja i instrument državne potpore. U slučaju da pojedini poduzetnik nije dosegao prije spomenuti kumulativni iznos dodijeljenih državnih potpora prema navedenoj Uredbi Komisije (EU) 1407/2013 dopušteno je dodijeliti de minimus potporu za troškove navedene u Uputama za Prijavitelje, uz poštivanje maksimalnog praga i ostalih uvjeta iz uredbe.  

     

    Napominjemo i da je de minimis potpore moguće dodijeliti i po osnovama drugih uredbi EU (npr. SGEI de minimis potpore gdje je prag od 500.000 eura u bilo kojem razdoblju od 3 fiskalne godine) te je pri tome potrebno voditi računa o odredbama tih uredbi i odredbama o dopuštenoj ili nedopuštenoj kumulaciji (zbrajanju) s drugim de minimis potporama, potporama dodijeljenim prema GBER-u ili odlukama Europske komisije.

     

    U slučaju da Prijavitelj ne ispunjava zahtjeve Uredbi Komisije (EU) br. 1407/2013 za dodjelu de minimis potpore dopušteno je navesti da će navedene troškove nastale provedbom tih aktivnosti financirati iz vlastitih izvora.

    DATUM ODGOVORA: 25.07.22, 12:50

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.2. 8pyKezI DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 24.08.22, 10:44

    Poštovani,

     

    nastavno na Poziv na dostavu projektnih prijedloga Izgradnja i opremanje postrojenja za biološku obradu odvojeno sakupljenog biootpada (NPOO.CI.3.R2-I1.01), molimo Vas pojašnjenje vezano za prihvatljive kategorije troškove.

     

    Planirana je ugradnja integriranog sustava solara snage do 300 kW u svrhu energetskih potreba biološke obrade biootpada stoga nas zanima sljedeće:

    Ulazi li navedeni zahvat u prihvatljive kategorije troškova s obzirom da se radi o proizvodnji energije iz OIE, a prijava projektnog prijedloga odnosila bi se na Izgradnju, nadogradnju i/ili opremanje postrojenja za recikliranje odvojeno sakupljenog biootpada u svrhu uspostave novih ili povećanja postojećih kapaciteta za oporabu biootpada s ciljem proizvodnje komposta?

    Unaprijed hvala na odgovoru

    Nadležno tijelo nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koja zahtijevaju ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta, konkretnog prijavitelja, konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično.

    Troškovi gradnje integriranog sustava solara snage do 300 kW za potrebe proizvodnje energije koja će se koristiti za potrebe postrojenja za recikliranje-kompostane prihvatljivi su ukoliko je gradnja predmetnog integriranog sustava solara predviđena glavnim projektom (tj. ako je dio glavnog projekta) koji se prilaže uz zahtjev za ishođenje građevinske dozvole sukladno Zakonu o gradni (NN 153/13, 20717, 39719, 125/19), te ako je predmetni integrirani sustav solara sastavni dio predmetnog Postrojenja za recikliranje-kompostane.

    Napominjemo kako prilikom dimenzioniranja snage i kapaciteta uređaja potrebnih za proizvodnju energije iz obnovljivih izvora energije (integriranog sustava solara) treba uzeti u obzir energetske potrebe projektne cjeline, koje će se koristiti isključivo za potrebe postrojenja za recikliranje odvojeno sakupljenog biootpada.

    Također napominjemo da se maksimalni intenziteti potpore određuje i ovisno o kategoriji potrojenja, a što je detaljnije objašnjeno u poglavljima 1.6. i 1.8. UzP-a te Tablici 2.a i Tablici 2.b UzP-a. Izgradnja, nadogradnja i/ili opremanje postrojenja za recikliranje odvojeno sakupljenog biootpada u svrhu uspostave novih ili povećanja postojećih kapaciteta za oporabu biootpada s ciljem proizvodnje komposta spada u kategoriju “postrojenja za recikliranje odvojeno sakupljenog biootpada (kompostana)”, dok gradnja integriranog sustava solara spada u kategoriju “postrojenja za proizvodnju energije iz OIE”. Slijedom navedenog sukladno kategoriji postrojenja potrebno je odabrati odgovarajući intenzitet potpore.

    DATUM ODGOVORA: 31.08.22, 09:08

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.3. 8j57LPj DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 11.10.22, 11:06

    Poštovani,

    molimo odgovor na sljedeća 2 pitanja:

    1) U poglavlju 2.9. UzP-a Prihvatljive kategorije troškova naveden je, između ostalog, trošak izrade izvedbenog projekta pod točkom I.: Izrada glavnog projekta s troškovnikom, izrada izvedbenog projekta, izrada izvedenog stanja i izrada ostale projektantske dokumentacije za ishođenje pravomoćnog akta na temelju kojeg može započeti gradnja (građevinske dozvole).

    Molimo odgovor je li trošak izrade izvedbenog projekta prihvatljiv i ako se izrađuje nakon građevinske dozvole, odnosno tijekom izvođenja, s obzirom da „Pravilnik o obveznom sadržaju i opremanju projekta građevina“ odobrava izradu izvedbenog projekta dio po dio kako se izvode radovi te da je prihvatljivo da izvedbeni projekt bude gotov neposredno prije završetka izgradnje objekta?

    2) U poglavlju 2.9. UzP-a Prihvatljive kategorije troškova naveden je pod točkom I. i trošak - priprema dokumentacije o nadmetanju i provedba postupaka javne nabave radova, usluga i roba za izgradnju, nadogradnju i/ili opremanje postrojenja za obradu biootpada sukladno pravomoćnom aktu na temelju kojeg može započeti izgradnja.

    S obzirom da je prijavitelj privatno poduzeće (NOJN), molimo odgovor da li navedeni trošak podrazumijeva i pripremu i provedbu postupka nabave radova, usluga i roba za izgradnju, nadogradnju i/ili opremanje postrojenja za obradu biootpada sukladno pravomoćnom aktu na temelju kojeg može započeti izgradnja kao trošak savjetodavnih usluga koje pružaju vanjski konzultanti, a koji su izabrani sukladno pravilima za neobveznike javne nabave?

    3) U uputama vezanim za de minimis potpore u poglavlju 1.9. UzP-a Intenziteti potpora prema Programu dodjele de minimis potpora i u poglavlju 2.9. UzP-a Prihvatljive kategorije troškova navedeno je da će se Potpore male vrijednosti dodjeljivati isključivo za aktivnosti informiranja i vidljivosti, te aktivnosti upravljanja projektom i administracije, koje su detaljnije opisane u poglavlju 2.7. UzP-a (aktivnosti iz poglavlja 2.7. točke 5. i 7. Uputa, odnosno troškovi iz poglavlja 2.9. točke 6. i 8.).

    Sukladno navedenom, molimo odgovor/potvrdu da potpora za trošak pod točkom I. u poglavlju 2.9. UzP-a Prihvatljive kategorije troškova:

    - priprema dokumentacije o nadmetanju i provedba postupaka javne nabave radova, usluga i roba za izgradnju, nadogradnju i/ili opremanje postrojenja za obradu biootpada sukladno pravomoćnom aktu na temelju kojeg može započeti izgradnja

    nije de minimis potpora?

    Zahvaljujemo unaprijed.

    Nadležno tijelo nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koja zahtijevaju ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta, konkretnog prijavitelja, konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično.

    1)    Sukladno poglavlju 5.1. Uzp-a odobrenje financiranja aktivnosti projekta koje su započele ili su već dovršene te s njima povezanih troškova moguće je pod uvijetom da se radi o prihvatljivim kategorijama troškova, a koji su ostvareni tijekom provedbe projekta najranije od 1. veljače 2020, a najduže inicijalno planirano do 30. rujna 2025.

    Sukladno poglavlju 2.9. UzP, točka 1., prihvatljivi su troškovi usluge vezanih uz aktivnosti pripreme dokumentacije projektnog prijedloga i ostale projektno-tehničke dokumentacije između ostalog i trošak izrade Glavnog projekta s troškovnikom, izrada izvedbenog projekta i izrada izvedenog stanja te izrada ostale projektantske dokumentacije za ishođenje pravomoćnog akta na temelju kojeg može započeti gradnja (građevinske dozvole). Sukladno navedenom troškovi izrade Izvedbenog projekta su prihvatljivi troškovi.

    2)    Bez obzira radi li se o prijaviteljima koji su obveznici ili neobveznici javne nabave, troškovi pripreme dokumentacije o nadmetanju prihvatljivi su prema poglavlju 2.9., točka 1, a troškovi provedbe postupaka nabave prema poglavlju 2.9., točka 8.

    3) Potpore male vrijednosti dodjeljuju se sukladno navedenom u pogljavlju 1.6. i 1.9. UzP za troškove upravljanje projektom i administracije i troškove informiranja i vidljivosti (iz poglavlja 2.9. točke 6. i 8.).  S obzirom da provedba odgovarajućih postupaka javne nabave sukladno poglavlju 2.9. točka 8. spada pod troškove upravljanja projektom navedeni troškovi dodjeljuju se sukladno Programu dodjele de minimis potpora od 26. svibnja 2022., koji je sastavni dio dokumentacije poziva.

    DATUM ODGOVORA: 17.10.22, 11:17

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.4. 8jBanE5 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 17.10.22, 11:56

    Poštovani,

    da li se potpora za trošak izrade nacrta dokumentacije o nabavi za radove koji se mora priložiti uz prijavu projekta smatra de minimis potporom i ubraja u de minimis? (trošak pod točkom I. u poglavlju 2.9. UzP-a Prihvatljive kategorije troškova)?

    S poštovanjem,

    Nadležno tijelo nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koja zahtijevaju ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta, konkretnog prijavitelja, konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično.

    Troškovi pripreme dokumentacije o nadmetanju odnosno izrade nacrta dokumentacije o nabavi za radove,koju je Prijavitelj sukladno točki 14. Tablice iz poglavlja 3.1. UzP-a obavezan priložiti uz prijavu projekta, spadaju pod prihvatljive troškove iz točke 1. poglavlja 2.9. UzP-a. Potpore male vrijednosti iz poglavlja 1.6. i 1.9.  dodjeljuju se isključivo za troškove iz točaka 6. i 8. poglavlja 2.9. UzP-a.

    DATUM ODGOVORA: 19.10.22, 09:17

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.5. 8npvlU4 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 19.11.22, 18:21

    Poštovani,

    jesu li troškovi upravnih pristojbi za izdavanje lokacijske, građevinske i uporabne dozvole prihvatljivi troškovi u sklopu ovog Poziva?

    Zahvaljujemo unaprijed na odgovoru.

    S poštovanjem,

    Nadležno tijelo nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koja zahtijevaju ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta, konkretnog prijavitelja, konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično.

    Sukladno poglavlju 2.9. UzP troškovi upravnih pristojbi za izdavanje lokacijske, građevinske i uporabne dozvole nisu prihvatljivi troškovi u sklopu ovog Poziva.

    DATUM ODGOVORA: 22.11.22, 09:58


1-10 od 39 zapisa

Upiti

Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.