Logotip sustava e-NPOO fondovieu
Tehnička podrška
Povratak na poziv

Poziv je Zatvoren

Naziv poziva: Sanacija zatvorenih odlagališta neopasnog otpada

Kod poziva: NPOO.C1.3.R2-I2.01

Kategorije

  • Sva pitanja (16)
  • Prihvatljivost prijavitelja (0)
  • Prihvatljivost projekta (5)
  • Prihvatljivost troškova (5)
  • Prihvatljivost aktivnosti (1)
  • Ostalo (5)
  • REDNI BROJ PITANJA: 2.1. 9XXFAC4 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 18.05.22, 10:51

    Molba za pojašnjenjem.

    U točci 1.5.Predmet, svrha i pokazatelji Poziva stoji da se sredstva mogu dodijeliti projektima sanacije zatvorenih odlagališta neopasnog otpada iz Priloga 4 - Popis službenih odlagališta otpada, status operativnosti i sanacije, stanje s krajem 2020.godine, koji nemaju status operativnosti "aktivno".

    Da li se na poziv mogu javiti i odlagališta koja nisu na popisu iz Priloga 4 ili se mogu prijaviti i druga odlagališta neopasnog otpada, pod uvjetom da su zatvorena, prestala s radom i koje se više neće koristiti u svrhu odlaganja otpada kako je navedeno unutar kriterija pod rednim brojem 14, točke 2.6. Prihvatljivosti projekta?

    U točki 1.5. UzP-a se navodi: “U okviru ovog Poziva bespovratna sredstva mogu se dodijeliti projektima sanacije zatvorenih odlagališta neopasnog otpada, koja u popisu odlagališta iz Izvješća o komunalnom otpadu za 2020. godinu, Prilog 4 - Popis službenih odlagališta otpada, status operativnosti i sanacije, stanje s krajem 2020. godine nemaju status operativnosti "aktivno”.

    Sredstva po ovom pozivu mogu se dodijeliti svim odlagalištima neopasnog otpada koja su bila zatvorena najkasnije do kraja 2020. godine, što se provjerava uvidom u Prilog 4. Da bi projekt sanacije odlagališta bio prihvatljiv, odlagalište ne smije biti navedeno kao "aktivno“ u navedenom Prilogu 4. Sva odlagališta komunalnog otpada koja su zatvorena prije 2020. godine također su prihvatljiva sukladno uvjetima ovog poziva.

    Kako bi bili ocijenjeni prihvatljivima, napominjemo da projektni prijedlozi moraju zadovoljiti i ostale uvjete poziva.

    DATUM ODGOVORA: 23.05.22, 14:41

  • REDNI BROJ PITANJA: 2.2. 9AtFbei DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 26.05.22, 07:44

    Poštovani,

     

    Grad Zelina ishodio je 30.09.2021. Građevinsku dozvolu za sanaciju i zatvaranje odlagališta otpada ''Cerovka'' te planira prijaviti projekt na otvoreni Poziv za dostavu projektnih prijedloga "Sanacija zatvorenih odlagališta neopasnog otpada" (referentni broj: NPO.C1.3.R2-I2.01) u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. - 2026.

     

    U uputama za prijavitelje u točki 2.6. navedeni su kriteriji prihvatljivosti projekta te je pod točkom 18. navedeno: Projektnim prijedlogom predviđeno je da se odlagališni plin sakuplja kako bi se obradio i iskoristio, odnosno ako se sakupljeni plin ne može upotrijebiti za dobivanje energije, predviđeno je njegovo spaljivanje, što je u skladu sa zahtjevom iz Priloga 1 Direktive Vijeća 1999/31/EZ; dokazuje se Glavnim projektom;

     

    Direktiva Vijeća 1999/31/EZ od 26. travnja 1999. o odlagalištima otpada prenesena je u zakonodavstvo RH Pravilnikom o načinima i uvjetima odlaganja otpada, kategorijama i uvjetima rada za odlagališta otpada („Narodne novine“, broj 114/15, 103/18 i 56/19). U Prilogu I točci 4.2. Pravilnika navedeno je slijedeće: Ako se sakupljeni odlagališni plinovi ne mogu upotrijebiti za dobivanje energije, treba ih spaliti na području odlagališta ili spriječiti njihovu emisiju u zrak upotrebom drugih postupaka koji su jednakovrijedni spaljivanju odlagališnih plinova.

     

    Slijedom navedenog molimo Vaše očitavanje da li je prihvatljiv projekt koji ne predviđa spaljivanje sakupljenog odlagališnog plina (spaljivanje na baklji) već je predviđen pasivni sustav otplinjavanja ugradnjom okomitih šljunčanih kanala (odzračnika) za sakupljanje plina koji će se konačnim zatvaranjem odlagališta prekriti biofiltrom u kojem se odvija proces biooksidacije metana te je na taj način spriječena emisija onečišćujućih tvari u zrak. S obzirom da je količina odlagališnog plina na odlagalištu otpada premala za instaliranje i rad sustava za korištenje ili spaljivanje plina, postavljanje biofiltara je rješenje koje odgovara uvjetima iz navedenog Pravilnika.

     

    Za sanaciju i zatvaranje odlagališta otpada ''Cerovka'' tijekom postupka ocjene o potrebi procjene utjecaja zahvata na okoliš, na temelju kojeg je izdano Rješenje o prihvatljivosti zahvata na okoliš (KLASA: UP/I-351-03/20-09/260, URBROJ: 517-03-1-2-21-18, 19.siječnja 2021. godine), analiziran je predviđen pasivni sustav otplinjavanja i obrade odlagališnog plina na biofilteru te je Sektor za održivo gospodarenje otpadom Ministarstva nakon zatražene dopune Elaborata vezano uz način ispunjavanja uvjeta iz Priloga I. točke 4. Pravilnikom o načinima i uvjetima odlaganja otpada, kategorijama i uvjetima rada za odlagališta otpada („Narodne novine“, broj 114/15, 103/18 i 56/19) dostavio Mišljenje da su obrađena sva pitanja gospodarenja otpadom što uključuje i ispunjavanje navedenog uvjeta.

     

    Ovim putem želimo skrenuti pažnju da propisivanje ovakvog kriterija za prihvatljivost projekta gdje se navodi isključivo spaljivanje sakupljenog plina koji se ne može upotrijebiti za dobivanje energije, nije u skladu sa nacionalnim zakonodavstvom navedenim u točki. 1.3. Uputa za prijavitelje odnosno nije u skladu sa Pravilnikom o načinima i uvjetima odlaganja otpada, kategorijama i uvjetima rada za odlagališta otpada („Narodne novine“, broj 114/15, 103/18 i 56/19) koji u pravni poredak RH prenosi Direktivu Vijeća 1999/31/EZ.

     

    Također propisivanje ovakvog kriterija zahtjeva izmjenu projektne dokumentacije za projekte sanacije zatvorenih odlagališta koja već imaju ishođenu Građevinsku dozvolu sukladno nacionalnom zakonodavstvu, a kojima nije predviđeno spaljivanje odlagališnog plina. Izmjena projektne dokumentacije obuhvaća izradu dokumentacije za provedbu novog postupka ocjene o potrebi procjene utjecaja zahvata na okoliš (Elaborata zaštite okoliša) i dokumentacije za ishođenje akta za građenje (izmjena Idejnog i glavnog projekta)

    Nadležno tijelo nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koja zahtijevaju ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta ili prijavitelja, konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično.

    Kriterijem prihvatljivosti iz poglavlja 2.6. točka 18. Uputa za prijavitelje osigurava se da se financira sanacija onih odlagališta koja će sakupljeni odlagališni plin upotrijebiti za dobivanje energije ili koja su predvidjela njegovo spaljivanje, što je u skladu sa zahtjevom iz Priloga 1 Direktive Vijeća 1999/31/EZ.

    DATUM ODGOVORA: 31.05.22, 15:21

  • REDNI BROJ PITANJA: 2.3. 9cKiRTI DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 24.05.22, 16:44

    3.1. Izgled i sadržaj projektnog prijedloga

    U popisu dokumentacije koja se prilaže prijavnom obrascu je navedeno pod točkom 10

    10.        Mišljenje nadležnog tijela o ispravnoj primijeni zahtjeva Direktive 2011/92/EU i 2014/52/EU vezanih uz provedeni postupak procjene utjecaja zahvata na okoliš odnosno provedeni postupak ocjene o potrebi procjene utjecaja zahvata na okoliš

    PITANJE:

    1) Da li je prihvatljiva potvrda o podnošenju zahtjeva za izdavanjem Mišljenja iz koje se vidi da je nadležnom tijelu podnesen zahtjev za izdavanjem Mišljenja?

    2) Da li se prijava odbacuje u tom slučaju ako imamo samo potvrdu o podnošenju zahtjeva za izdavanjem Mišljenja?

    Kroz prve izmjene poziva koje su u pripremi, dokument Mišljenje nadležnog tijela o ispravnoj primjeni zahtjeva Direktive 2011/91/EU I 2014/52/EU se planira brisati s popisa dokumentacije u UzP-u, poglavlje 3.1. Izgled i sadržaj projektnog prijedloga. Stoga navedeni dokument neće biti potrebno dostaviti kod podnošenja projektnog prijedloga.

    DATUM ODGOVORA: 31.05.22, 15:34

  • REDNI BROJ PITANJA: 2.4. 9D9rM8L DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 01.07.22, 15:14

    Poštovani,

     

    U uputama za prijavitelje u točki 2.6. navedeni su kriteriji prihvatljivosti projekta te je pod točkom 18. navedeno: Projektnim prijedlogom predviđeno je da se odlagališni plin sakuplja kako bi se obradio i iskoristio, odnosno ako se sakupljeni plin ne može upotrijebiti za dobivanje energije, predviđeno je njegovo spaljivanje, što je u skladu sa zahtjevom iz Priloga 1 Direktive Vijeća 1999/31/EZ; dokazuje se Glavnim projektom;

     

    Molimo Vaše očitavanje da li je prihvatljiv projekt koji ima izrađen zaseban Glavni projekt za ugradnju sustava za prikupljanje i termičku obradu prikupljenog odlagališnog plina (baklje), a radovi će se izvoditi bez građevinske dozvole u skladu s glavnim projektom sukladno članku. 5. Pravilnika o jednostavnim i drugim građevinama i radovima ("Narodne novine", broj 112/17, 34/18, 36/19, 98/19 i 31/20) nakon ishođenja Uporabne dozvole za radove na sanaciji zatvorenog odlagališta.

    Sukladno članku 5. točki 1. Pravilnika o jednostavnim i drugim građevinama i radovima ("Narodne novine", broj 112/17, 34/18, 36/19, 98/19 i 31/20) bez građevinske dozvole, a u skladu s glavnim projektom mogu se izvoditi radovi na postojećoj građevini kojima se poboljšava ispunjavanje temeljnih zahtjeva za građevinu te izvanredno održavanje građevine, a kojima se ne mijenja usklađenost te građevine s lokacijskim uvjetima u skladu s kojima je izgrađena.

    Ugradnja baklje u ovom slučaju odnosi se na radove kojima se poboljšava ispunjavanje temeljnih zahtjeva za građevinu.

     

    Također u uputama za prijavitelje u točki 2.7. navedene su prihvatljive aktivnosti koje se mogu financirati u okviru ovog Poziva te je pod točkom a) navedeno: aktivnosti izvođenja radova sanacije zatvorenih odlagališta sukladno pravomoćnom aktu na temelju kojeg mogu započeti radovi (izvedba građevinskih i drugih radova - pripremnih, zemljanih, konstrukterskih, instalaterskih, završnih te ugradnja građevnih proizvoda, opreme ili postrojenja, provođenje potrebnih ispitivanja i izdavanje atesta, tehnički pregled te ishođenje uporabne dozvole);

     

    Molimo Vaše očitavanje da li je prihvatljiva aktivnost izvođenja radova sanacije zatvorenog odlagališta koja u ovom slučaju obuhvaća izvođenje radova sanacije prema Građevinskoj dozvoli i izvođenje radova na ugradnji sustava za prikupljanje i termičku obradu prikupljenog odlagališnog plina (baklje) prema Pravilniku o jednostavnim i drugim građevinama i radovima i Glavnom projektu, a koji se izvode nakon ishođenja Uporabne dozvole za radove sanacije prema Građevinskoj dozvoli.

     

    Kao što ste i naveli, u poglavlju 2.7. Prihvatljive projektne aktivnosti: koja ulaganja su dozvoljena? kao prihvatljive aktivnosti navedene su i aktivnosti izvođenja radova sanacije sukladno pravomoćnom aktu na temelju kojeg mogu započeti radovi. To znači da radovi na ugradnji sustava za prikupljanje i termičku obradu prikupljenog odlagališnog plina (baklje) spadaju pod prihvatljive aktivnosti, međutim oni moraju biti obuhvaćeni pravomoćnom građevinskom dozvolom, odnosno glavnim projektom na temelju kojeg je dozvola izdana.

    Kako bi provedba projekta bila ocijenjena uspješnom, jedan od uvjeta koje korisnik projekta mora ispuniti je i ishođenje uporabne dozvole, što je definirano u poglavlju 1.5. Predmet, svrha i pokazatelji poziva UzP-a. Na taj način se ujedno potvrđuje da je projekt ispunio zahtjeve iz Priloga 1 Direktive Vijeća 1999/31/EZ.

    DATUM ODGOVORA: 08.07.22, 15:38

  • REDNI BROJ PITANJA: 2.5. 91FPWwN DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 18.09.24, 13:49

    U okviru Poziva bespovratna sredstva mogu se dodijeliti projektima sanacije zatvorenih odlagališta neopasnog otpada, koja u popisu odlagališta iz Izvješća o komunalnom otpadu za 2021. godinu, Prilog 5. Popis službenih odlagališta otpada, status operativnosti i sanacije, stanje s krajem 2021. godine (link na izvješće) nemaju status operativnosti „aktivno“.

    Za odlagalište Novi dvori u izvješću stoji status „aktivno“. No to se odnosi na novoizgrađeno odlagalište, koje nosi naziv „Novi dvori“,  za razliku od starog odlagališta koje prema ishođenoj građevinskoj dozvoli nosi naziv: Sanacija i zatvaranje postojećeg odlagališta neopasnog otpada u Zaprešiću. Naziv „postojeće“ definiran je u fazi izrade okolišnih dokumenata te nadalje nije mijenjan zbog ishođenog rješenja Ministarstva.

    U Izvješću su podaci koje unosi isporučitelji javne usluge i nemaju mogućnost unosa drugog odlagališta, od onih navedenih u sustavu. Prema unosu preostalog kapaciteta se može pratiti da je u 2021. godini odlagalište zatvoreno (odluka gradonačelnika od  2.11. 2021.) i prestalo odlaganje na starom odlagalištu, a započelo s odlaganjem na novom odlagalištu, u neposrednoj blizini stare plohe, na zasebnoj građevinskoj parceli, prometnicom odvojenom od starog odlagališta.

    Također iz Zapisnika nadležne inspekcije je razvidno da se otpad ne odlaže na staroj plohi odlagališta.

    U dokumentu  Dinamika zatvaranja odlagališta neopasnog otpada na području Republike Hrvatske za  odlagalište „Novi dvori“ (Grad Zaprešić) stoji Napomena : odlagalište „Novi dvori“ (Grad Zaprešić) nakon završetka sanacijskih radova također će imati opciju nastavka rada do otvaranja CGO-a, iako trenutno ispunjava uvjete za nastavak rada do popunjavanja kapaciteta.

    Grad Zaprešić danas , a u odnosu na stanje u vrijeme izrade Dinamike ima 2 odlagališta.

    1.      Odlagalište otpada na kč.br. 97/1 ko Zaprešić na kojem se odlagalo otpad od 1972. godine, odlagalište nije bilo uređene, u smislu Zakona već je pokrenut projekt sanacije na način da se stara odlagališna ploha zatvori i konačno uredi bez daljnjeg odlaganja ,a radi popunjenosti kapaciteta. Za sanaciju odlagališta izdana je građevinska dozvola i radove bi prijavili na Poziv.

    2.      Za odlaganje komunalnog otpada i to isključivo za potrebe Grada i okolnih općina kojima javnu uslugu vrši zajedničko t.d. ZAPREŠIĆ d.o.o. izgrađeno je novo odlagalište na kč.br. 115,116 i 117/2 ko. Zaprešić. Za izgrađeno odlagalište neopasnog otpada izdana je Uporabna dozvola i na isto odlažemo otad od 2021.g.

    Molimo uputu kako projekt sanacije stare odlagališne plohe opisati prihvatljivim za financiranje ( uz ispunjavanje svih drugih uvjeta Poziva) budući se na tom odlagalištu otpad ne odlaže od studenog 2021.godine i nakon sanacije  se više neće koristiti u svrhu odlaganja otpada , a s obzirom da nije navedeno kao takvo u Popisu odlagališta.

    Nadležno tijelo nije u mogućnosti odgovarati na pitanja koja zahtijevaju ocjenu prihvatljivosti konkretnog projekta ili prijavitelja, konkretnih aktivnosti, konkretnih troškova i slično.

    Kako bi projekt bio prihvatljiv po predmetnom Pozivu prijavitelj mora priložiti sve obvezne dokumente navedene u poglavlju 3.1. Izgled i sadržaj projektnog prijedloga  UzP-a. Ukoliko odlagalište nije navedeno u Odluci o redoslijedu i dinamici zatvaranja odlagališta, kao dokaz za točku br. 5 potrebno je priložiti Odluku o zatvaranju odlagališta, sukladno čl. 20. st. 1 i 2. Pravilnika o odlagalištima otpada (NN 4/23 dalje: Pravilnik) odnosno čl. 21, st. 1. i 2. Pravilnika o načinima i uvjetima odlaganja otpada, kategorijama i uvjetima rada za odlagališta otpada (NN 14/15, 103/18, 56/19) koji je bio važeći u trenutku objave Poziva. Napominjemo da sukladno navedenom članku Pravilnika odluku o zatvaranju odlagališta donosi tijelo koje je nadležno za izdavanje dozvole za gospodarenje otpadom, što bi u navedenom slučaju bila Zagrebačka županija, te "odluka gradonačelnika" od 2.11.2021. nije odluka iz  spomenutog članka  Pravilnika.

    Pod točkom 11. treba priložiti pravomoćnu građevinsku dozvolu za sanaciju odlagališta koji je predmet prijave, odnosno za odlagališnu plohu koja je dio odlagališta, a koja ima ishođenu građevinsku dozvolu i ispunjava uvjete za ishođenje uporabne dozvole na kraju provedbe projekta.

    Projekt  također mora zadovoljiti i sve ostale kriterije Poziva, između ostalog  i  kriterije prihvatljivosti projekta iz poglavlja 2.6 i ocjenjivanja kvalitete iz poglavlja 4.1. UzP-a. Kako je konkretan upit vezan uz kriterije prihvatljivosti projekta br. 14. i 16. iz poglavlja 2.6. UzP-a, dajemo sljedeće pojašnjenje:

    U vezi s kriterijem br. 14. iz poglavlja 2.6 UzP-a, ukoliko se odlagalište sastoji od više odlagališnih ploha, u Prijavnom obrascu mora biti jasno opisano da se odlagalište sastoji od više ploha i da se prijava odnosi na odlagališnu plohu koja je zatvorena. Osim Odluke o zatvaranju odlagališta, Prijavitelj može priložiti i druge dokaze kao što je npr. inspekcijski zapisnik.

    U vezi s kriterijem br. 16. iz poglavlja 2.6 UzP-a, odlagališta koja u Prilogu 5. Izvješća o komunalnom otpadu za 2021. godinu imaju status „aktivno“, trenutno ne zadovoljavaju uvjete Poziva, međutim postoji mogućnost ažuriranja ovog uvjeta (potencijalne izmjene poziva).

    DATUM ODGOVORA: 25.09.24, 14:22

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.1. 9eilSW6 DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 17.05.22, 11:59

    2.9. prihvatljive kategorije troškova

    h) Troškovi usluge upravljanja projektom kao troškovi savjetodavnih usluga koje pružaju vanjski konzultanti, a koji su izabrani u postupku javne nabave sukladno Zakonu o javnoj nabavi (NN 120/16) ili sukladno internom aktu koji uređuje pravila provođenja postupaka jednostavne nabave;

    Pod h) su navedeni troškovi upravljanja projektom - usluge vanjskih konzultanata. Što je s troškovima pripreme - popunjavanja prijavnog obrasca? Da li su i oni prihvatljivi pod tom točkom? Ako jesu, od kada su prihvatljivi?

    Pod upravljanjem projektom podrazumijeva se upravljanje provedbom projekta (izrada i podnošenje ZNS-ova, završnog izvješća i dr.), nakon što je odobreno njegovo financiranje. Priprema Prijavnog obrasca nije obuhvaćena točkom h) poglavlja 2.9., odnosno ne predstavlja prihvatljivi trošak.

    DATUM ODGOVORA: 23.05.22, 14:34

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.2. 9IVmZgv DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 17.05.22, 15:25

    Pitanje se odnosi na pripremu i provedbu postupaka javne nabave.

    UzP Točka 2.7-f) definira JN zajedno s poslovima upravljanja projektom

    2.7. Prihvatljive projektne aktivnosti: koja ulaganja su dozvoljena?

    f) usluge tehničke pomoći za upravljanje projektom (angažiranje vanjskih stručnjaka za poslove upravljanja i administracije projekta, financijsko upravljanje, izvještavanje, pripremu i provedbu javne nabave te ostale aktivnosti povezane s upravljanjem projektom),

     

    dok u 2.9. e) prihvatljiv trošak je kako piše u nastavku, dok točka h) ne definira da li obuhvaća i pripremu i provedbu javne nabave i da li tada ti troškovi ulaze u ovih 5% (Kumulativni troškovi iz točke h) i i) prihvatljivi su u maksimalnom iznosu do 5 % ukupno prihvatljivih troškova iz točke a), b) i c).)

    2.9. Prihvatljive kategorije troškova

    Sljedeće kategorije troškova smatraju se prihvatljivima: 

    e)           Troškovi naknada za objavu obavijesti javne nabave u EOJN;

    h)           Troškovi usluge upravljanja projektom kao troškovi savjetodavnih usluga koje pružaju vanjski konzultanti, a koji su izabrani u postupku javne nabave sukladno Zakonu o javnoj nabavi (NN 120/16) ili sukladno internom aktu koji uređuje pravila provođenja postupaka jednostavne nabave;

    i)             Troškovi u vezi s ispunjavanjem uvjeta informiranja i vidljivosti u skladu s točkom 5.6. ovih Uputa;

     

    Molimo pojašnjenje: Da li priprema i provedba javne nabave pripada pod 2.9. e) ili 2.9. h)?

    Troškovi koji su vezani uz aktivnost iz poglavlja 2.7., točka f) usluge tehničke pomoći za upravljanje projektom (što uključuje i pripremu i provedbu javne nabave) obuhvaćeni su u poglavlju 2.9. Prihvatljive kategorije troškova točkom h) Troškovi usluge upravljanja projektom kao troškovi savjetodavnih usluga koje pružaju vanjski konzultanti.

    Trošak koji se navodi u poglavlju 2.9, točka e) odnosi se isključivo na pristojbu koja se plaća za objavu u EOJN.

    Napominjemo da ukupni troškovi upravljanja projektom pod točkom h) i troškovi informiranja i vidljivosti pod točkom i) ne smiju prelaziti iznos od 5% vrijednosti ukupnih troškova izvođenja radova na sanaciji iz točke a), b) i c) poglavlja 2.9.

    DATUM ODGOVORA: 23.05.22, 14:34

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.3. 9G096Lu DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 31.05.22, 19:29

    2.7. Prihvatljive projektne aktivnosti: koja ulaganja su dozvoljena?

    Prihvatljiva je aktivnost:

    usluga vođenja projekta sukladno Zakonu o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN 78/15 i 118/18, 110/19, u daljnjem tekstu: ZPPUG) [1];

    uz fusnotu u nastavku

    [1] Javni naručitelji  prema čl. 38 st.2  Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN 78/15 i 118/18, 110/19) obvezni su ugovoriti upravljanje projektom gradnje s osobom registriranom za djelatnost upravljanja projektom ili imenovati voditelja projekta koji je njezin zaposlenik u slučaju ulaganja sredstava u gradnju infrastrukturnih i dr. građevina, osim cesta, ukupne investicijske vrijednosti veće od 10.000.000 kuna bez PDV-a.

    pitanje 1: Da li je u slučaju sanacije odlagališta ovo vođenje projekta obavezno ugovoriti?

    pitanje 2: Ako je odgovor na prethodno pitanje potvrdan, obzirom da je investicija bez PDV-a preko 11 mil kn, ukoliko Općina ima zaposlenika kojeg bi mogla imenovati da li je tada bruto II plaća za tu osobu prihvatljiv trošak za vrijeme trajanja investicije?

    Svi projekti financirani EU sredstvima moraju poštovati nacionalno zakonodavstvo pa su stoga javni naručitelji za sve investicije iznad 10.000.000 kn, u skladu s člankom 38. st. 2.  Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (dalje: ZPDPUG, NN 78/15 i 118/18, 110/19), obvezni ugovoriti upravljanje projektom gradnje s osobom registriranom za djelatnost upravljanja projektom ili imenovati voditelja projekta koji je njezin zaposlenik.  Sukladno uvjetima ovog poziva, plaće zaposlenika korisnika projekta nisu prihvatljivi trošak.

    DATUM ODGOVORA: 02.06.22, 14:12

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.4. 91NpVAX DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 31.05.22, 14:50

    Da li je općina obavezna po završetku projekta naručiti uslugu financijske revizije provedenog projekta?

    Da li su troškovi te revizije prihvatljivi troškovi i pod kojom stavkom točke 2.9. Prihvatljive kategorije troškova - UzP?

    U skladu s poglavljem 2.7. Prihvatljive projektne aktivnosti UzP-a prijavitelji nemaju obvezu financijske revizije projekta, te stoga troškovi financijske revizije nisu prihvatljivi troškovi, a što je navedeno i u poglavlju 2.10. Neprihvatljivi troškovi (“Izdaci povezani s računovodstvenim uslugama i uslugama revizije u okviru operacije, koju nabavlja Korisnik”).

    DATUM ODGOVORA: 02.06.22, 14:24

  • REDNI BROJ PITANJA: 3.5. 9NrWaDd DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 27.05.22, 14:04

    Je li u sklopu Poziva prihvatljiv trošak izgradnje pretovarne stanice? Ukoliko nije, treba li se trošak prikazati kao neprihvatljiv u prijavi?

    Predmet Poziva je sanacija zatvorenih odlagališta neopasnog otpada koja ne zadovoljavaju uvjete utvrđene Pravilnikom o načinima i uvjetima odlaganja otpada, te koja su prestala s radom, odnosno aktivnim korištenjem i nakon sanacije se više neće koristiti u svrhu odlaganja otpada.

    Pretovarne stanice ne spadaju u prihvatljive aktivnosti koje su navedene u poglavlju 2.7. Prihvatljive projektne aktivnosti: koja ulaganja su dozvoljena? UzP-a i nije ih potrebno prikazivati u prijavi.

    DATUM ODGOVORA: 02.06.22, 14:27


1-10 od 16 zapisa

Upiti

Upite vezane za rad u sustavu fondovieu možete poslati tehničkoj podršci.