Tehnička podrška
  • REDNI BROJ PITANJA: 5.13. 1062Pbu8w DATUM ZAPRIMANJA PITANJA: 12.03.24, 13:21
    Ostalo

    1. U Uputama za prijavitelje, točka 2.7. Prihvatljive aktivnosti i prihvatljivi troškovi, za GRUPU B, kao prihvatljiv trošak navedeno je: 7. Priprema projektnog prijedloga - Trošak osoblja (ugovor o radu na određeno/neodređeno), ugovor o djelu, ugovor s pravnom osobom.

    PITANJE:

    Ukoliko prijavitelj za pripremu projektnog prijedloga angažira vanjske konzultante, obzirom da se radi o postupku nabave s jednim ponuditeljem, je li nužno sklopiti ugovor s pravnom osobom kako bi trošak bio prihvatljiv ili se umjesto ugovora s pravnom osobom može izdati narudžbenica kao što propisuju Pravila o provedbi postupaka nabava za NOJN?

    2. U dokumentu "Dodatak 1.1 Opci uvjeti.docx", Članak 7., točka 7.15 navedeno je: "Korisnik je obvezan od ugovaratelja s kojim sklopi ugovor o nabavi tražiti izvadak iz Registra stvarnih vlasnika odnosno jednakovrijedni dokument u državi poslovnog nastana ugovaratelja. Jednaka obveza vrijedi i za podugovaratelje."

    PITANJA:

    2a) Ukoliko prijavitelj za pripremu projektnog prijedloga planira sklopiti ugovor s pravnom osobom, u kom trenutku je potrebno tražiti izvadak iz Registra stvarnih vlasnika? Da li prije sklapanja ugovora? Mora li pravna osoba dostaviti original izvatka iz Registra stvarnih vlasnika ili je dovoljna kopija?

    2b) Ukoliko prijavitelj za pripremu projektnog prijedloga (obzirom da se radi o postupku nabave s jednim ponuditeljem) planira umjesto sklapanja ugovora s pravnom osobom IZDATI NARUDŽBENICU, treba li i u tom slučaju tražiti od dobavljača izvadak iz Registra stvarnih vlasnika?

    3. U projektima sufinanciranim iz NPOO koje trenutno provodi HAMAG BICRO, nakon potpisa ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava korisnici dobivaju "Uputu korisnicima projekata provjere sukoba interesa u provedbi postupaka nabave" u kojoj je navedeno:

    "Za svaki provedeni postupak nabave potrebno je dokazati nepostojanje sukoba interesa između korisnika (naručitelja) i gospodarskog subjekta s kojim se sklapa ugovor o nabavi.

    Dokazi obuhvaćaju:

    ...c) Izvadak iz sudskog registra i Izvadak iz registra stvarnih vlasnika za gospodarski subjekt s kojim se sklapa ugovor o nabavi

    Provjere sukoba interesa potrebno je provesti prije sklapanja ugovora o nabavi.

    Navedeno je primjenjivo na sve postupke nabave (za obveznike i neobveznike Zakona o javnoj nabavi)."

    PITANJE:

    Je li potrebno prije sklapanja ugovora o nabavi osim Izvatka iz registra stvarnih vlasnika za gospodarski subjekt s kojim se sklapa ugovor o nabavi, dostaviti i Izvadak iz sudskog registra?

    4. U odgovoru na pitanje pod rednim brojem 3.2. navedeno je da je trošak izrade web stranice prihvatljiv trošak, ako je povezano s provedbom projektnih aktivnosti. Molim Vas odgovor na sljedeće pitanje: U sklopu koje aktivnosti je izrada web stranice prihvatljiv trošak?

    5. Je li temeljem ovog Poziva prihvatljiv trošak održavanja softvera?

    6. Prijavitelj planira za potrebe upravljanja projektom angažirati konzultantsku tvrtku s kojom će sklopiti ugovor, ali će za potrebe provedbe projekta prijaviti i troškove osoblja zaposlenog kod prijavitelja.

    Da li navedeni troškovi ulaze u obaveznu aktivnost: "1. Uspostava novih i/ili unaprjeđenje postojećih poslovnih procesa za prilagodbu poslovanja na jedinstvenom digitalnom tržištu" ili u neobaveznu aktivnost "3. Upravljanje projektom"?

    1. Izmjenom natječajne dokumentacije omogućit će se nabava na način propisan NOJN-om.

    2. Vrijeme dostave nije propisano, preporuka je u trenutku sklapanja Ugovora.

    3.  Nije potrebno. Sudski registar je javno dostupan, potrebno je napraviti revizijski trag o provedenoj provjeri.

    4. Izrada web-stranice prihvatljiv je trošak unutar aktivnosti Uspostava novih i/ili unaprjeđenje postojećih poslovnih procesa za prilagodbu poslovanja na jedinstvenom digitalnom tržištu.

    5. Trošak održavanja softvera nije prihvatljiv trošak.

    6. Pitanje je nejasno postavljeno. Sukladno točki 2.7. Uputa za prijavitelje, troškovi osoblja koje provodi projektne aktivnosti prihvatljivi su u aktivnosti Uspostava novih i/ili unaprjeđenje postojećih poslovnih procesa za prilagodbu poslovanja na jedinstvenom digitalnom tržištu, a trošak osoblja koji uključuje administraciju i tehničku koordinaciju, poslove upravljanja projektom, financijsko upravljanje i izvještavanje, planiranje te pripremu i provedbu nabave i sl., prihvatljiv je u aktivnosti Upravljanje projektom.

    Slijedom navedenog, različite je troškove potrebno predvidjeti unutar dviju navedenih aktivnosti.

    DATUM ODGOVORA: 21.03.24, 16:37

    • REDNI BROJ NADOPUNE: 5.13.1.
      NADOPUNA ODGOVORA

      2) Izvadak iz Registra stvarnih vlasnika je obvezan i u slučaju izdavanja narudžbenica.

      03.05.24, 15:32